AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #1 Skrevet 29. april 2021 Hei, jeg har leid ut rom i leiligheten min i sommer. Er nå sånn at jeg har ett rom(soverom nr 3) ledig i juni og jeg ønsker egentlig å få leid ut og har interessenter på det rommet den måneden. 1 soverom: en flytter ut 9.juni -> en ny flytter inn 10. juni og bor frem til 08.08 2 soverom: en flytter ut 23. juni -> en ny flytter inn 27. juni frem til året etter 3 soverom: en flytter ut 31.mai -> ønsker at en flytter inn 1. juni frem til 31. juni -> en flytter inn fra 01.juli til året etter. Jeg er redd det blir litt mye flytting inn og ut for de som Bor i leiligheten, er den leilighet i midten av oslo sentrum og jeg leier ut kun til studenter. Tror dere det skal gå fint? er selv student og trenger egentlig pengene for det rommet til å betale ned lån. Er ikke krise, men ønsker å leie ut. Anonymkode: 4aafa...d25
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #2 Skrevet 29. april 2021 Skal vel noe til å finne en leieboer som kun vil bo fra 1-31.juni på soverom 3? Anonymkode: d836d...f65 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #3 Skrevet 29. april 2021 Ts her! Jeg har en som ønsker å leie den datoen Anonymkode: 4aafa...d25
Myrmica Skrevet 29. april 2021 #4 Skrevet 29. april 2021 Det hadde jeg ikke bekymret meg for 😊 Studenter som leier rom er som regel helt innforstått med at det kan være gjennomtrekk og flere skifter av "samboere" i et kollektiv. De som vil styre unna dette leier en hel leilighet med noen de kjenner.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 20 hours ago, Myrmica said: Det hadde jeg ikke bekymret meg for 😊 Studenter som leier rom er som regel helt innforstått med at det kan være gjennomtrekk og flere skifter av "samboere" i et kollektiv. De som vil styre unna dette leier en hel leilighet med noen de kjenner. Dette! Jeg ville dog ha vært hyggelig mot dem og gitt dem en beskjed i forkant, det lønner seg også for at de gjerne holder det litt ryddigere rett før en ny kommer inn 🤗 Anonymkode: 6dd17...348
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #6 Skrevet 30. april 2021 Husk å batale skatt for utleie. Ellers gjør som det passer deg. Anonymkode: 7a80b...7e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå