AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #1 Skrevet 29. april 2021 Jeg ligger på sofaen og googler. Vitaminer å graviditet, eggløsningsstimulerende osv osv. Jeg har ikke blitt gravid på lang, lang tid. Ivf neste om jeg ikke blir gravid de neste mnd Jeg føler får å gi opp.. Hører jo at "alle" blir gravide når man gir slipp og klarer å slappe av.. Har du en godhistiorie til meg? ❤️ Anonymkode: 6c04c...9e6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #2 Skrevet 29. april 2021 Jeg ble gravid umiddelbart når jeg fikk behandling for subklinisk hypothyreose (etter nesten ett års prøving). Verdt å sjekke? Anonymkode: 3d5be...9f3 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #3 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble gravid umiddelbart når jeg fikk behandling for subklinisk hypothyreose (etter nesten ett års prøving). Verdt å sjekke? Anonymkode: 3d5be...9f3 Er det for lavt stoffskifte? Anonymkode: 6c04c...9e6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #4 Skrevet 29. april 2021 For noen år siden lå jeg på sofaen og googlet og googlet. Vi hadde prøvd i 1,5 år, og ventet på å starte med IVF. Vi var utredet, og det var ikke funnet noe galt med oss. Jeg håpet så veldig å slippe, og plutselig stå der med en positiv test før vi rakk å begynne behandlingen. Det gjorde jeg ikke. Og jeg var redd for at vi aldri kom til å bli foreldre. Men jeg har vært overveldet av glede og spenning med positiv test i hånden to ganger, og vi har fått to barn. Den første kom etter noen IVF-forsøk og den andre av uten hjelp etterpå. IVF-prosessen var en berg- og dalbane, men også litt spennende, syns jeg. Nå i ettertid har jeg bare gode følelser knyttet til den perioden, den endte med den ene barnet vårt, men det var noen tårer underveis. Lykke til ❤️ Anonymkode: 59f22...8b6 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #5 Skrevet 29. april 2021 Og angående dette med å slappe av og ikke stresse med det. Vi prøvde det i ca. et år før vi begynte å lure på hvorfor det ikke hadde skjedd noe på graviditetsfronten. Jeg var veldig stresset da begge barna ble unnfanget. Første gang pga. flere negative IVF-forsøk og frykten for at vi måtte gi opp, andre gang med ny jobb, eksamen og sykdom, samt planlegging av nye IVF-forsøk. Det er noe veldig mange sier, jeg hørte det også mye. Men det er ikke din feil at det ikke går fordi du ikke slapper av. Det er noe mange mener, men fagfolk og forskning støtter det ikke. Det er mange historier om folk som har opplevd det. Mange tror at vi har opplevd det, siden vi fikk barn naturlig etter å ha fått ett prøverørsbarn, så kanskje vår historie også fortelles slik. Men jeg vil tro at en god andel av de som strever lenge og plutselig får barn når de har "gitt opp", var avslappede den gangen de kuttet prevensjonen og begynte å prøve og at stresset kom da de merket at det ikke gikk. Anonymkode: 59f22...8b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå