TinaChristina Skrevet 29. april 2021 #1 Skrevet 29. april 2021 Neida, ikke hate. Men. Jeg er nå singel. Har barn så er ingen klokke som tikker her. Og jeg er livredd for å skulle havne i et forhold etter alt jeg leser her. - Menn er utro. Fysisk eller mentalt. - De runker konstant til bilder av venninnene dine - De er psykopater og voldelige - De hater hunden og katten din - De er urenslige, har masse kukost og pusser ikke tenner. De klør seg på penis og rumpe og tar på ting etterpå. - De nekter å bidra hjemme - De har masse skjult gjeld - De gamer hele sin våkentid - De hater familien din, og familien hans hater deg - De frir med ring i sløyfe festet på penis - De skriver HORE på hobbytingene dine Ja, litt av hvert her. Jeg går i hi. 17
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #2 Skrevet 29. april 2021 Trengte du KG til å hate menn? Hva med han som tente på bilen eksen og barna satt i og brant de levende før han tok livet av seg selv? Hva med Junk Foruta saken? Hva med han som putta snegler i maten til dama til hun vart syk? Hva med alle forum på reddit der de diskuterer visse voldelige ting de liker å gjøre med kvinner? Anonymkode: 47370...4e7 8
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #3 Skrevet 29. april 2021 Slike menn kommer ikke til dere, det er dere som tiltrekker dem. Skift kanal. Anonymkode: 0d3ab...e70 4
GudSelv Skrevet 29. april 2021 #4 Skrevet 29. april 2021 9 minutter siden, CaramelDevil said: Neida, ikke hate. Men. Jeg er nå singel. Har barn så er ingen klokke som tikker her. Og jeg er livredd for å skulle havne i et forhold etter alt jeg leser her. - Menn er utro. Fysisk eller mentalt. - De runker konstant til bilder av venninnene dine - De er psykopater og voldelige - De hater hunden og katten din - De er urenslige, har masse kukost og pusser ikke tenner. De klør seg på penis og rumpe og tar på ting etterpå. - De nekter å bidra hjemme - De har masse skjult gjeld - De gamer hele sin våkentid - De hater familien din, og familien hans hater deg - De frir med ring i sløyfe festet på penis - De skriver HORE på hobbytingene dine Ja, litt av hvert her. Jeg går i hi. God oppsummering av KG er det ingen tvil om 😄 9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #5 Skrevet 29. april 2021 Hahaha, det finnes mange rare folk der ute. Men husk at de som har et fint forhold til mannen sin ikke nødvendigvis poster lister med masse positive ting her så ofte. Det blir jo gjerne de sjeldnere, men rare historiene som kommer frem. Verken jeg eller mine mannlige venner (alle i 30-årene) oppfører seg på den måten som blir beskrevet, så det er jo absolutt håp! 😄 Men skjønner at du begynner å lure! Anonymkode: 2af3a...924 5
Isambard Skrevet 29. april 2021 #6 Skrevet 29. april 2021 Det er ganske tungt å være på KG, ja. Jeg tror historiene er sanne, men det er lite overlapp mellom KG og det jeg ser i det virkelige liv. KG blir veldig dominert av ekstreme historier og menn som avreagerer mot kvinner i trådene. 10
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #7 Skrevet 29. april 2021 CaramelDevil skrev (31 minutter siden): Neida, ikke hate. Men. Jeg er nå singel. Har barn så er ingen klokke som tikker her. Og jeg er livredd for å skulle havne i et forhold etter alt jeg leser her. - Menn er utro. Fysisk eller mentalt. - De runker konstant til bilder av venninnene dine - De er psykopater og voldelige - De hater hunden og katten din - De er urenslige, har masse kukost og pusser ikke tenner. De klør seg på penis og rumpe og tar på ting etterpå. - De nekter å bidra hjemme - De har masse skjult gjeld - De gamer hele sin våkentid - De hater familien din, og familien hans hater deg - De frir med ring i sløyfe festet på penis - De skriver HORE på hobbytingene dine Ja, litt av hvert her. Jeg går i hi. Det som er uthevet er faktisk sant, og gjelder endel av mennene i Norge. Anonymkode: 125d4...874 3
Gjest Skogsalv Skrevet 29. april 2021 #8 Skrevet 29. april 2021 🤣❤ Dagens ! Har fortsatt litt trua jeg da . Mange bra menn,,må bare finne han som har samme standard som meg. 🤪og holder ut galskapen!
Gjest Acer Skrevet 29. april 2021 #9 Skrevet 29. april 2021 (endret) CaramelDevil skrev (45 minutter siden): Neida, ikke hate. Men. Jeg er nå singel. Har barn så er ingen klokke som tikker her. Og jeg er livredd for å skulle havne i et forhold etter alt jeg leser her. - Menn er utro. Fysisk eller mentalt. - De runker konstant til bilder av venninnene dine - De er psykopater og voldelige - De hater hunden og katten din - De er urenslige, har masse kukost og pusser ikke tenner. De klør seg på penis og rumpe og tar på ting etterpå. - De nekter å bidra hjemme - De har masse skjult gjeld - De gamer hele sin våkentid - De hater familien din, og familien hans hater deg - De frir med ring i sløyfe festet på penis - De skriver HORE på hobbytingene dine Ja, litt av hvert her. Jeg går i hi. Her var en lang liste over forbedringspotensiale som bør gji grunn til ettertanke hos mange menn. ! Om noen dager kommer listen over forbedringspotensiale som bør vera ein påminnelse for mange kvinner. ! Endret 29. april 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #10 Skrevet 29. april 2021 Jeg har mange ganger spurt hva en skal med menn til. Jeg har ennå ikke fått noe godt svar. Anonymkode: fa836...f3e 3
Gjest ABM Skrevet 29. april 2021 #11 Skrevet 29. april 2021 (endret) CaramelDevil skrev (53 minutter siden): Neida, ikke hate. Men. Jeg er nå singel. Har barn så er ingen klokke som tikker her. Og jeg er livredd for å skulle havne i et forhold etter alt jeg leser her. - Menn er utro. Fysisk eller mentalt. - De runker konstant til bilder av venninnene dine - De er psykopater og voldelige - De hater hunden og katten din - De er urenslige, har masse kukost og pusser ikke tenner. De klør seg på penis og rumpe og tar på ting etterpå. - De nekter å bidra hjemme - De har masse skjult gjeld - De gamer hele sin våkentid - De hater familien din, og familien hans hater deg - De frir med ring i sløyfe festet på penis -De skriver HORE på hobbytingene dine Ja, litt av hvert her. Jeg går i hi. WOW, godt oppsummert:) "De runker konstant til bilder av venninnene dine"........NEI "De er psykopater og voldelige".............NEI "De hater hunden og katten din".....NEI "De er urenslige, har masse kukost og pusser ikke tenner. De klør seg på penis og rumpe og tar på ting etterpå". NEI, absolutt ikke! "De nekter å bidra hjemme".........NEI, heller ikke sant "De har masse skjult gjeld"..NEI, har ikke gjeld "De gamer hele sin våkentid".........NEI, har aldri gamet, kjedelig "De hater familien din, og familien hans hater deg".......NEI, hater ingen "De frir med ring i sløyfe festet på penis".............? NEI "De skriver HORE på hobbytingene dine" He,he,he....blir nok NEI der og "Ja, litt av hvert her. Jeg går i hi." ...........JA, synes du trygt kan gå i hi Endret 29. april 2021 av ABM
GudSelv Skrevet 29. april 2021 #12 Skrevet 29. april 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Det som er uthevet er faktisk sant, og gjelder endel av mennene i Norge. Anonymkode: 125d4...874 Og det samme gjelder for en del kvinner. 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #13 Skrevet 29. april 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har mange ganger spurt hva en skal med menn til. Jeg har ennå ikke fått noe godt svar. Anonymkode: fa836...f3e Hva skal man med kvinner?? Anonymkode: 49314...601 2
Gjest NoDiablo Skrevet 29. april 2021 #14 Skrevet 29. april 2021 Jeg har i hvert fall aldri sett kjønnskampen så synlig og på nært hold som på KG. Lett å la hjernen vaskes i alle fordommene og svartmalingen her inne. Heldigvis er det bare KG, og ikke noe som representerer min virkelighet. Sov godt, ts.
Gjest Kayo Skrevet 29. april 2021 #15 Skrevet 29. april 2021 CaramelDevil skrev (1 time siden): - De frir med ring i sløyfe festet på penis Å gå i hi høres ut som den rette tingen å gjøre
Gjest ABM Skrevet 29. april 2021 #16 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hva skal man med kvinner?? Anonymkode: 49314...601 Få barn med de, ha hyggelige samtaler, le av de når pms-en blir for tydelig..og trøste de litt etterpå:), gå lange turer sammen med de, be de ut på en hyggelig middag, reise til syden med de osv.osv. Vær litt hyggelig med hverandre nå!..... begge kjønn tilhører faktisk samme rase selv om evolusjonen har skapt noen mindre ulikheter
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #17 Skrevet 29. april 2021 Kanskje du skal tilbringe mindre tid på KG og mer i den virkelige verden, TS. På nettforum så tar folk opp problemer for å få råd. Mer sjeldent at de deler her når de er lykkelige. Hvis man tror KG er representativt for hvordan verden er da har man virkelig et problem... Anonymkode: 19f42...1ff 3
Roci Skrevet 29. april 2021 #18 Skrevet 29. april 2021 Isambard skrev (58 minutter siden): Det er ganske tungt å være på KG, ja. Jeg tror historiene er sanne, men det er lite overlapp mellom KG og det jeg ser i det virkelige liv. KG blir veldig dominert av ekstreme historier og menn som avreagerer mot kvinner i trådene. Enig. Jeg kan forøvrig legge til for min egen del at KG har lært meg å være veldig takknemlig for den flotte kjæresten jeg har Han er langt fra perfekt - i likhet med meg - men han er snill, humoristisk, lite selvhøytidelig, ærlig, lojal, tolerant, støttende og kjærlig, og da er det faktisk ikke så nøye om han glemmer smulene på kjøkkenbenken og ikke ser hybelkaninene som yngler i krokene 😄 5
Gjest Acer Skrevet 29. april 2021 #19 Skrevet 29. april 2021 (endret) Menneskene stammer fra dyreriket. Jaktinstinket hos hunnløve eller en hunntiger er minst like farlig som en hannløve eller hanntiger du møter dem uti i felten, og det handler om overlevelsestrategi i dyreverden. For noen tusen år sidan var menneskene på apestadiet, og gjekk på hender å føtter, og derfor er kjønnsorganet plassert mellom beina. Ifølge vår religion vart ein merkeleg mannperson født i staten Israel for drøyt 2000 år som ingen har sett, eller høyrt noko ifrå . Mange feministiske kvinner hevder nok idag at omtalen av denne personen er å betrakte som kjønnsdiskriminering. . Dersom kvinner var å ansjå som Guds beste barn så kan det reises spørsmål om han har feilet her ? Endret 29. april 2021 av Skybe
TinaChristina Skrevet 29. april 2021 Forfatter #20 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kanskje du skal tilbringe mindre tid på KG og mer i den virkelige verden, TS. På nettforum så tar folk opp problemer for å få råd. Mer sjeldent at de deler her når de er lykkelige. Hvis man tror KG er representativt for hvordan verden er da har man virkelig et problem... Anonymkode: 19f42...1ff Nå var jo innlegget mitt mest ment som en humoristisk KG-greie da😅 ts 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå