Gå til innhold

Kaker fra Deli de Luca - kalorier?

Anbefalte innlegg

Gjest Gulltopp
Skrevet

Det varierer vel litt fra kake til kake, men er det noen som vet noenlunde hvor mange kalorier det er i kakestykkene man får kjøpt på Deli de Luca, for eksempel Oreo Dream Bar og Chocolate Spoon Cake (tror jeg den heter)? Jeg mener nemlig å ha lest et sted at kaloriinnholdet er skyhøyt, men jeg husker ikke noe mer nøyaktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant denne på nettavisen:

4 high carrot cake, 1 stykke: 958 kalorier

Caramel apple cake, 1 stykke: 210 kalorier

Chocolate spoon cake, 1 stykke: 828 kalorier

Creme Bruleè cheese cake, 1 stykke: 619 kalorier

Oreo dream bar, 1 stykke: 280 kalorier

Rockslide brownie, 1 stykke: 580 kalorier

Turtle brownie, 1 stykke: 390 kalorier

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/helse/article425828.ece

Gjest Gulltopp
Skrevet

Der var den oversikten, ja. :)

Godt at favoritten min "bare" har 280 kalorier... Tror ikke engang jeg tør å smake på Chocolate Spoon Cake, av frykt for å bli hektet på den også.

Gjest LoisLane
Skrevet

Neimen kjære, vi kjøper da vel ikke kaker for å tenke på kaloriene?

Det er vel det jeg burde...

Skrevet

Man skal ikke ødelegge den fantastiske smaksopplevelsen med å tenke på kallorier! Og i alle fall ikke du som er så tynn at du nesten burde prøve å få i det flest mulig av dem!

Skrevet
Man skal ikke ødelegge den fantastiske smaksopplevelsen med å tenke på kallorier! Og i alle fall ikke du som er så tynn at du nesten burde prøve å få i det flest mulig av dem!

Det er jo ikke sunt med så altfor mange kalorier fra kaker og snop selv om man er tynn da.

Skrevet
Det er jo ikke sunt med så altfor mange kalorier fra kaker og snop selv om man er tynn da.

Selvfølgelig ikke, du trodde vel ikke det var det jeg mente?

Skrevet
Selvfølgelig ikke, du trodde vel ikke det var det jeg mente?

Kanskje ikke bokstavelig talt, men du mente jo at hun som var så tynn bare kunne lange i seg.

Skrevet
Kanskje ikke bokstavelig talt, men du mente jo at hun som var så tynn bare kunne lange i seg.

Nei, det mente jeg ikke. Tror jeg i alle fall, med mindre du vet bedre hva jeg mente enn jeg gjør ;)

Skrevet
Nei, det mente jeg ikke. Tror jeg i alle fall, med mindre du vet bedre hva jeg mente enn jeg gjør ;)

Neivel, da er det oppklart. Da misforstod jeg innlegget ditt om at hun nesten burde prøve å få i seg flest mulig kalorier ;)

Skrevet
Neivel, da er det oppklart. Da misforstod jeg innlegget ditt om at hun nesten burde prøve å få i seg flest mulig kalorier ;)

Flere kallorier skader nok ikke, men at de alle skal komme fra deli-de-luca kaker skal ingen bekskylde meg for å mene ;).

God helg, og kos dere med kakene uten å telle kallorier alle sammen :)

Skrevet

Telle kalorier og spise kakestykker er vel en selvmotsigelse i seg selv.

Og DeliDeluca sine kaker....namenamnam...

Skrevet (endret)
Fant denne på nettavisen:

4 high carrot cake, 1 stykke: 958 kalorier

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/helse/article425828.ece

Himmel og hav, nesten TUSEN kalorier i ETT kakestykke!!

Ja, da er det nok sikkert godt og. Nesten så jeg er glad for at Deli de Luca ikke finnes her ennå... Menneh, bare nesten...:ler:

Endret av Emera
Skrevet

:overrasket: Jøss, det var ikke småtterier nei.

Men når vi spiser kake spiser vi kake. Telle kan vi gjøre en annen dag! :ler:

Gjest Gulltopp
Skrevet

Nysgjerrig som jeg er, måtte jeg teste Chocolate Spoon Cake i kveld, men jeg likte den faktisk ikke... :sjenert:

Skrevet

Fyttigrisen, SÅ mye kalorier... :hår: Men det er verdt det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...