AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #1 Skrevet 29. april 2021 Hvordan var din første mens etter fødsel? Opplevde å ha ett par dråper med brunfarget blødning i går og menskramper. Men det kom aldri noe mer og krampene ble borte. Blir litt småstressa over å måtte gå og forvente at den kommer, men orker ikke bruke bind uten mens heller 😅 Anonymkode: 35259...33f
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #2 Skrevet 29. april 2021 De tre første rundene etter fødsel var et skikkelig blodbad 🤪 Varte en ukes tid, «blødde i hjel» de tre første dagene, så gradvis mindre. Hatt mye vondt ifbm mensen før fødsel, men ingenting etter fødselen🙏 Anonymkode: 24acc...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #3 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De tre første rundene etter fødsel var et skikkelig blodbad 🤪 Varte en ukes tid, «blødde i hjel» de tre første dagene, så gradvis mindre. Hatt mye vondt ifbm mensen før fødsel, men ingenting etter fødselen🙏 Anonymkode: 24acc...c5e Takk for svar! Såpass ja, skikkelig heisscena i the shining? 😂 Spotta du noe før det slo ut for fullt? Synes det er så rart at det ikke har kommet noe mer 🤪 Anonymkode: 35259...33f
StripeteOstepop Skrevet 29. april 2021 #4 Skrevet 29. april 2021 Første mens etter fødsel var blodbad her og. Blødde igjennom den største tampongen ila to timer, måtte bytte bind en gang i timen.. Menstruasjonen etter der igjen var mer normal, men fortsatt mye mer enn jeg blør til vanlig. Nå har jeg blødd til og fra siden jeg satte inn hormonspiral i februar og hadde vel første ordentlige blødning (som jeg kan se på som mensen) denne uken her. Tre dager med ok mengde (mindre enn vanlig) blod og litt brunt i etterkant
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #5 Skrevet 29. april 2021 Jeg spottet litt ved et par anledninger noen måneder før mensen kom i gang. Når mensen først kom ordentlig i gang hadde jeg en helt vanlig mensblødning. Anonymkode: 6f885...ea2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #6 Skrevet 29. april 2021 StripeteOstepop skrev (5 minutter siden): Første mens etter fødsel var blodbad her og. Blødde igjennom den største tampongen ila to timer, måtte bytte bind en gang i timen.. Menstruasjonen etter der igjen var mer normal, men fortsatt mye mer enn jeg blør til vanlig. Nå har jeg blødd til og fra siden jeg satte inn hormonspiral i februar og hadde vel første ordentlige blødning (som jeg kan se på som mensen) denne uken her. Tre dager med ok mengde (mindre enn vanlig) blod og litt brunt i etterkant Takk for svar! Mye å se fram til altså 😂 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg spottet litt ved et par anledninger noen måneder før mensen kom i gang. Når mensen først kom ordentlig i gang hadde jeg en helt vanlig mensblødning. Anonymkode: 6f885...ea2 Takk for svar! Hadde du veldig milde mensmurringer når du spottet også? Anonymkode: 35259...33f
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #7 Skrevet 29. april 2021 Men hvor lenge etter fødsel kommer mensen egentlig? Når er det tidligste den kan komme? Anonymkode: b31cb...dfc
jaromei Skrevet 29. april 2021 #8 Skrevet 29. april 2021 46 minutter siden, AnonymBruker said: Men hvor lenge etter fødsel kommer mensen egentlig? Når er det tidligste den kan komme? Anonymkode: b31cb...dfc Det spørs vel helt på amming, og er også forskjellig for person til person. Min mens kom tilbake når vi begynte med fast føde ved siden av amming. Men jeg har hørt om folk som ikke får til ammingen som fikk igjen mens måneden etter at renselsen var ferdig.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #9 Skrevet 29. april 2021 Jeg fikk norovirus dagen jeg fikk mensen etter fødsel, så det var gøy det! Jeg trodde ikke jeg var syk og at alt som var galt hadde med mensen å gjøre 😂 Så det var blodbad i tillegg til alt det som kommer med norovirus! Heldigvis var neste mens tilbake til vanlig, pluss etter fødsel har jeg samme smertene som før jeg var gravid! Anonymkode: c1004...f5e
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #10 Skrevet 29. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg fikk norovirus dagen jeg fikk mensen etter fødsel, så det var gøy det! Jeg trodde ikke jeg var syk og at alt som var galt hadde med mensen å gjøre 😂 Så det var blodbad i tillegg til alt det som kommer med norovirus! Heldigvis var neste mens tilbake til vanlig, pluss etter fødsel har jeg samme smertene som før jeg var gravid! Anonymkode: c1004...f5e NEI! Etter fødsel har jeg IKKE de samme smertene! Anonymkode: c1004...f5e
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #11 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men hvor lenge etter fødsel kommer mensen egentlig? Når er det tidligste den kan komme? Anonymkode: b31cb...dfc Jeg fikk det 11 måneder etter fødsel med første. Tror jeg fikk det rundt 6 uker etter fødsel med andremann. Anonymkode: 2fdc3...5ff
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #12 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk for svar! Hadde du veldig milde mensmurringer når du spottet også? Anonymkode: 35259...33f Ja, det hadde jeg, så jeg trodde mensen kom til å sette ordentlig i gang, men det gjorde den ikke før noen måneder senere. Den kom ikke i gang før 11 måneeer etter fødselen. Anonymkode: 6f885...ea2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #13 Skrevet 29. april 2021 Den aller første antydningen til at syklusen var på vei tilbake etter første fødsel, var litt brunt blod. Men jeg tror det var ca to uker senere at mensen kom for fullt. Og da var det plutselig masse blod, uten forvarsel i form av menssmerter og spotting som jeg er vant til å ha. Og jeg satt i et møte på jobb i hvite arbeidsklær. Så nå etter andre fødsel har jeg gått en del med bind uten mens 😅 (det kom ikke så brått nå, så det hadde ikke vært nødvendig). Anonymkode: dce66...99f
StripeteOstepop Skrevet 29. april 2021 #14 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Men hvor lenge etter fødsel kommer mensen egentlig? Når er det tidligste den kan komme? Anonymkode: b31cb...dfc Jeg fikk tilbake mens etter 6uker. Jeg fullammet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå