AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Hva er det med facesitting som er sexy? Posturen synes jeg er helt nydelig å se. Anonymkode: f33ca...414
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er det med facesitting som er sexy? Posturen synes jeg er helt nydelig å se. Anonymkode: f33ca...414 Posituren Anonymkode: f33ca...414
Bamseklemmer Skrevet 29. april 2021 #3 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er det med facesitting som er sexy? Posturen synes jeg er helt nydelig å se. Anonymkode: f33ca...414 Det som jeg synes er så sexy er å se det sprengkåte forvridde ansiktet, som prøver å smadre ansiktet mitt med fitta si, gnikker hardt og blir andpusten av å mate på for å få orgasme. Sånn ustoppelig kåthet er bare så råsexy. Posituren ser jeg jo ikke i min stilling, noen ganger er det helt mørkt og noen ganger ser jeg pupper som disser og nærbildet av små skjeggstubber på fitta. 2
Gjest Paramount Skrevet 29. april 2021 #5 Skrevet 29. april 2021 Kvinner er sexy når de viser at de har lyst. Derfor er facesitting sexy, men hun bør sette seg selv 😳.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #6 Skrevet 29. april 2021 5 hours ago, Bamseklemmer said: Det som jeg synes er så sexy er å se det sprengkåte forvridde ansiktet, som prøver å smadre ansiktet mitt med fitta si, gnikker hardt og blir andpusten av å mate på for å få orgasme. Sånn ustoppelig kåthet er bare så råsexy. Posituren ser jeg jo ikke i min stilling, noen ganger er det helt mørkt og noen ganger ser jeg pupper som disser og nærbildet av små skjeggstubber på fitta. Anonymkode: d91a6...7c1 4
flusa Skrevet 29. april 2021 #7 Skrevet 29. april 2021 Mannen min blir helt gæern når jeg setter meg på han..🤤 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #8 Skrevet 29. april 2021 flusa skrev (1 time siden): Mannen min blir helt gæern når jeg setter meg på han..🤤 Alle kvinner burde sette seg på mannen sin, og gni det inn hvem som er sjefen. Anonymkode: fc18d...8c6 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #9 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle kvinner burde sette seg på mannen sin, og gni det inn hvem som er sjefen. Anonymkode: fc18d...8c6 Gni gjerne litt snø i fjeset hans ute først når det er forhold til det, så kan dere gå inn og fortsette uten klær og uten snø i senga Anonymkode: f33ca...414
The Rosestarwoman Skrevet 29. april 2021 #10 Skrevet 29. april 2021 Åh, det er den følelsen av å gni han i ansiktet og bare være vill og kinky, gjerne mens man roper stinky pussy its smell so bad. Gjerne mens det lukter i underlivet også å ha på dragon glidekrem🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥grrrrr. Gjerne en tungetornado også. I politikostymer, lag også slikkelyder med sjokoladesaus flasken🔥🔥🔥🔥 3
Gjest Alterego666 Skrevet 29. april 2021 #11 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Alle kvinner burde sette seg på mannen sin, og gni det inn hvem som er sjefen. Anonymkode: fc18d...8c6 Jeg liker det i en seksuell setting, men jeg vil ikke påstå at det er bra for alle.
AnonymBrukern Skrevet 29. april 2021 #12 Skrevet 29. april 2021 Facesitting er noe av det beste jeg vet. Blir helt gal av det, synes det er så deilig. Beste er vel å se at han nyter det sånn, tar tak rundt lårene mine og presser meg ned på annsiktet hans😋 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #13 Skrevet 30. april 2021 Det er kanskje det beste jeg vet, uten at jeg helt vet hvorfor.Som regel er det jeg som styrer. Derfor er det deilig at det for en gangs skyld er omvendt. Helst skal hun være litt rå. Ikke være redd for om rumpa kommer borti tunga etc. Det er noe "Sub" over det selv om jeg overhodet ikke kunne tenke meg å være submissive ellers. Anonymkode: 89694...b29 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #14 Skrevet 30. april 2021 Han liker det, jeg synes det er litt masete 🙈 Men det er jo godt, så det blir jo litt. Anonymkode: b7dcb...2d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå