AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Lukten? Smaken? Eller bare at dere blir kåt av det? Dame som ofte har lurt på hvordan det er og føles å slikke fitte. Må være litt av en kunst, siden alle er så forskjellige nedentil. Anonymkode: 7479a...27f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Kjenne de myke kjønnsleppene. Lukten og smaken av fittesaft og litt fuktige, krusete hår Anonymkode: a65d8...168 5
CorvusCorax Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 Godt? Det er vel bare opphissende, som det er å suge kuk. Det er ikke "godt" å suge - men det er opphissende. Det er vi kvinner som synes det er godt. 🤦♀️ 9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 Kun kvinnens nytelse, ingen nytelse utover det Anonymkode: f0da8...dd1 8
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 Kjenne de gode lukter og svette. Anonymkode: a20f7...dd3
Bamseklemmer Skrevet 29. april 2021 #7 Skrevet 29. april 2021 Rekorden min å slikke fitte er 2 t og 45 min, inludert litt finger-, vibratorbruk, facesitting og en del vanndrikking. Hun lagde så fantastiske gode nytelseslyder, pustet høyt når hun nærmet seg, så den fantastiske stillheten, hender som river i håret mitt, skjelvinger og klemming av lår rundt hodet mitt som om hun skulle knuse det. Så pjusket hun snilt over håret mitt og utbrøt herreguuud, hva er det du gjør med meg? Bare å høre det er så fantastisk betryggende og ble steinkåt av det. Selve fittesmaken blir bedre når jeg er steinkåt, så jeg bader hele ansiktet inn i fittesaft. Et visuelt syn som beroligger henne med at jeg elsker hennes fittesaft smak og lukt. Det hun likte best var at jeg masserte G-punktet samtidig, som jeg lagde vacuum med trutmunn og la tungespissen på undersiden av klitthodet (frenulumet), små pauser og holder hele tiden fitta våt med fittesaft for glidning og fuktighetens skyld. Lager du trutmunn ennå?🙈 7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #8 Skrevet 29. april 2021 Men om kvinnen selv ikke liker det så godt. Hvordan reagerer dere på det? Er det viktig for dere i forholdet å kunne få gi oralsex? Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke liker det. Er 100% trygg på kjæresten min og vi gjør ‘alt’ i sammen uten hemninger. Men klarer ikke å nyte oralsex. Føler det forventes så mye av reaksjonen min her. At jeg skal stønne høylytt og komme lett. Men jeg gjør jo ikke det. Har aldri kommet til oralsex. Det er godt, men ikke noe mer enn det. Liker bedre annen stimulanse. Samboer sier han liker å slikke og jeg er redd han er litt skuffet over meg her og savner dette i forholdet vårt. Anonymkode: 413e2...7ff 2
Bamseklemmer Skrevet 29. april 2021 #10 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men om kvinnen selv ikke liker det så godt. Hvordan reagerer dere på det? Er det viktig for dere i forholdet å kunne få gi oralsex? Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke liker det. Er 100% trygg på kjæresten min og vi gjør ‘alt’ i sammen uten hemninger. Men klarer ikke å nyte oralsex. Føler det forventes så mye av reaksjonen min her. At jeg skal stønne høylytt og komme lett. Men jeg gjør jo ikke det. Har aldri kommet til oralsex. Det er godt, men ikke noe mer enn det. Liker bedre annen stimulanse. Samboer sier han liker å slikke og jeg er redd han er litt skuffet over meg her og savner dette i forholdet vårt. Anonymkode: 413e2...7ff Hvis hun ikke liker det blir jeg jo ikke pottsur av den grunn, og jeg krever heller ingen oralsex... Hvis partneren din elsker det, burde du heller være bekymringsløs. De fleste gjør det for å bevise at du smaker og lukter fantastisk, en slags form for begjær eller bekreftelse. Hvis du har hatt en partner som ikke likte det, hadde du heller aldri kjent på den bekreftelsen. Men selvfølgelig, det ingen tvang og langt ifra noe dumpegrunn... Skulle du ombestemme deg og la deg prøve.. så kommer nok stønningen naturlig, og ikke bekymre deg for tiden det tar før du kommer... 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #11 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men om kvinnen selv ikke liker det så godt. Hvordan reagerer dere på det? Er det viktig for dere i forholdet å kunne få gi oralsex? Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke liker det. Er 100% trygg på kjæresten min og vi gjør ‘alt’ i sammen uten hemninger. Men klarer ikke å nyte oralsex. Føler det forventes så mye av reaksjonen min her. At jeg skal stønne høylytt og komme lett. Men jeg gjør jo ikke det. Har aldri kommet til oralsex. Det er godt, men ikke noe mer enn det. Liker bedre annen stimulanse. Samboer sier han liker å slikke og jeg er redd han er litt skuffet over meg her og savner dette i forholdet vårt. Anonymkode: 413e2...7ff Min erfaring er at det handler om synet man har på seg selv, ikke på kjæresten. Dette gjelder både menn og kvinner. Ser man på seg selv som viktig, så nyter man at den andre utfører oralsex på en. Ser man ikke på seg selv som viktig, så liker man det ikke så godt, og tilmed misliker det. Og hva slags syn man har på seg selv er jo nokså toneangivende for hvordan man fungerer i forholdet totalt. Når partner ønsket å utføre oralsex på noen som ikke liker det, kan det altså være partners utrykk for at han/hun skulle ønske den andre så på seg selv som mer viktig. Så i stedet for å fokusere på å bli glad i oralsex, burde man heller fokusere på å bli bevisst på slike ting, hvorfor man evt. ser på seg selv som uviktig, og ha som mål å endre det. Anonymkode: 27d58...3c0 3
Bubo Skrevet 29. april 2021 #12 Skrevet 29. april 2021 For meg er det sexens absolutte høydepunkt: Spenningen, hvilke dufter, hvor vått, hvilken struktur er det som møter meg. Intimiteten. Responsen fra partneren. Følelsen av mestring. Å gjøre noe som er litt kinky eller på kanten men som begge synes er helt innafor bare fordi det er så deilig. Kan man ha det bedre? 1
MuffinStud Skrevet 29. april 2021 #13 Skrevet 29. april 2021 (endret) Just plain pussy worship. Det er vel det mest intime man får gjort. Stort tettere innpå er det på en måte ikke mulig innpå. Endret 29. april 2021 av MuffinStud 7
Gjest Paramount Skrevet 29. april 2021 #14 Skrevet 29. april 2021 MuffinStud skrev (1 time siden): Just plain pussy worship. Ja, og ikke bare det. Det er en handling som hyller kvinnen, som kilden til livet, og det aller deiligste livet kan tilby. Smaken, lukten, estetikken, det myke og fuktige, det vulgære og intime, alt sammen leder deg mot nytelsens pyramidetopp. Det gir ro og ild i sjelen på samme tid. Det beste ved det hele; det er ingen orgasme som markerer en pause, lysten bare øker og øker, fra lykkens sareptas krukke.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #15 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men om kvinnen selv ikke liker det så godt. Hvordan reagerer dere på det? Er det viktig for dere i forholdet å kunne få gi oralsex? Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke liker det. Er 100% trygg på kjæresten min og vi gjør ‘alt’ i sammen uten hemninger. Men klarer ikke å nyte oralsex. Føler det forventes så mye av reaksjonen min her. At jeg skal stønne høylytt og komme lett. Men jeg gjør jo ikke det. Har aldri kommet til oralsex. Det er godt, men ikke noe mer enn det. Liker bedre annen stimulanse. Samboer sier han liker å slikke og jeg er redd han er litt skuffet over meg her og savner dette i forholdet vårt. Anonymkode: 413e2...7ff Har inntrykk av at mange tenker som deg, og rett og slett blir så selvbevisst, at det ødelegger stunden. Det samme kan skje andre veien, hvis mannen ikke kommer lett av suging. Han synes det er godt, men tenker at det er forventet at han skal komme av det, og at hun sikkert går lei, og aldri kommer til å suge mer. Det skader ikke egoet mitt å ikke få slikke til orgasme, men jeg vil gjerne ha en smak for egen nytelses skyld. Det intime ved å ha hennes aller bløteste lepper mot mine, og kjenne etter med tunga, er noe av det beste jeg vet. Anonymkode: 30bfa...12c
MuffinStud Skrevet 29. april 2021 #16 Skrevet 29. april 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Men om kvinnen selv ikke liker det så godt. Hvordan reagerer dere på det? Er det viktig for dere i forholdet å kunne få gi oralsex? Skuffet hadde jeg nok blitt uansett. Men dersom det er FF eller ONS eller noe slikt, så er det vel så mye annet nytt og spennende med henne, så jeg ville nok ikke kjedet meg eller prøvd å spille på skyldfølelse eller noe. Jeg er ganske så fleksibel og kreativ. Jeg har heller ikke noe problemer med å forstå at noen ikke synes det er tennende og kanskje tilogmed vemmelig. At det blir som om min sexpartner skulle slikke meg på albuen eller slikke nedi doskåla etter at jeg har vært der. Jeg er ikke sånn "da har ingen slikket deg skikkelig". Dersom jeg er rimelig sikker på at det ikke er blyghet eller at hun har komplekser for lukt/smak/utseende der nede, så respekterer jeg hennes grenser. Jeg respekterer de der og da selvfølgelig uansett, men jeg hadde håpet å få henne på gli på sikt. Jeg og kona leker ofte sub/dom når vi enten gjør klar til å legge oss eller har fått låst soveromsdøra. Det kunne jeg helt sikkert vært foruten med en annen sexpartner som ikke likte slikt. Vi hadde funnet på andre ting. Men jeg tror hvis jeg måtte velge mellom samleie og slikking, så hadde jeg valgt å avstå fra samleiet sålenge jeg fikk slikke. Men man vet aldri hvor man er om noen år. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle spore inn på å være submissiv, f.eks. Men jeg tviler på at jeg ville etablert meg med en partner som ikke likte, og ikke ville prøve å venne seg til, å bli slikket.
Gjest irkan90 Skrevet 29. april 2021 #17 Skrevet 29. april 2021 42 minutter siden, Paramount said: Ja, og ikke bare det. Det er en handling som hyller kvinnen, som kilden til livet, og det aller deiligste livet kan tilby. Smaken, lukten, estetikken, det myke og fuktige, det vulgære og intime, alt sammen leder deg mot nytelsens pyramidetopp. Det gir ro og ild i sjelen på samme tid. Det beste ved det hele; det er ingen orgasme som markerer en pause, lysten bare øker og øker, fra lykkens sareptas krukke. Aune Sand, er det deg?
MuffinStud Skrevet 29. april 2021 #18 Skrevet 29. april 2021 2 minutter siden, irkan90 said: Aune Sand, er det deg? 2
Gjest Paramount Skrevet 29. april 2021 #19 Skrevet 29. april 2021 irkan90 skrev (1 minutt siden): Aune Sand, er det deg? Wannabe . Humor og sex er fin mix.
Gjest Paramount Skrevet 29. april 2021 #20 Skrevet 29. april 2021 MuffinStud skrev (14 minutter siden): Viljen bak denne var ikke god. Men det var en skuespiller kjent fra mange usympatiske roller som ler, så det passer vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå