AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 For noen uker siden kjøpte jeg guacamole på rema. Det viste seg at det bare flere store plastbiter i den, så den valgte vi derfor ikke å bruke. Jeg tok bilde og sendte til rema, hvor de beklaget og sa at de skulle sende et gavekort som plaster på såret. Det var da på den massive summen av 100,- Er det bare jeg som synes det var så lite at de bare kunne latt være? Anonymkode: 72fcc...00a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Jeg syns det er helt fair. Du har jo ikke lidd noe tap eller blitt skadet. Tenk hvis de ga 1000 kr, da hadde jo folk forfalsket feil Anonymkode: 7f8c5...f72 15
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For noen uker siden kjøpte jeg guacamole på rema. Det viste seg at det bare flere store plastbiter i den, så den valgte vi derfor ikke å bruke. Jeg tok bilde og sendte til rema, hvor de beklaget og sa at de skulle sende et gavekort som plaster på såret. Det var da på den massive summen av 100,- Er det bare jeg som synes det var så lite at de bare kunne latt være? Anonymkode: 72fcc...00a Vanligvis får man kun erstattet det man betalte for varen. Så du er heldig som fikk mer penger enn det. Om du kontakter produsenten, kanskje du får større sum i erstatning? Anonymkode: d221f...ae9 7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 Sånne kunder som deg er de verste. Å si i fra er greit, men å klage på kompensasjonen får deg til å fremstå som kunden fra helvete. Anonymkode: c187e...e77 19
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 Høres ut som en god kompensasjon. Hva koster en boks guacamole? 20, 25 kr? Du har jo fått 4, 5 x det du betalte. Jeg fikk et gavekort på 400 kr da jeg klaget på at alle ølboksene i en 6-pack til 180 kr smakte høgg og var udrikkelige. Var positivt overrasket over å få neste dobbelt av det jeg hadde betalt tilbake. Anonymkode: 69e7c...7b0 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 Hvorfor tenker du at du skal ha mere? Anonymkode: 64afd...631 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #7 Skrevet 28. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Sånne kunder som deg er de verste. Å si i fra er greit, men å klage på kompensasjonen får deg til å fremstå som kunden fra helvete. Anonymkode: c187e...e77 Sånne som deg er de verste, å kommentere en tråd er greit, men måten du ordlegger deg på får deg til å fremstå som debattanten fra helvete. Anonymkode: 72fcc...00a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #8 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg syns det er helt fair. Du har jo ikke lidd noe tap eller blitt skadet. Anonymkode: 7f8c5...f72 Enig. Og det er heller ikke butikkens feil at det var feil med varen. Det er produsentens feil. Anonymkode: d221f...ae9 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #9 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): For noen uker siden kjøpte jeg guacamole på rema. Det viste seg at det bare flere store plastbiter i den, så den valgte vi derfor ikke å bruke. Jeg tok bilde og sendte til rema, hvor de beklaget og sa at de skulle sende et gavekort som plaster på såret. Det var da på den massive summen av 100,- Er det bare jeg som synes det var så lite at de bare kunne latt være? Anonymkode: 72fcc...00a Hvor mye synes du at du burde ha fått? Anonymkode: d221f...ae9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #10 Skrevet 28. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor tenker du at du skal ha mere? Anonymkode: 64afd...631 Jeg sa ikke ifra for å få en massiv erstatning, men mest fordi jeg liker produktet og gjerne vil ha det uten plastbiter. Og når de først tok seg bryet til å sende et gavekort, så synes jeg det var lavt. Anonymkode: 72fcc...00a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #11 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sånne som deg er de verste, å kommentere en tråd er greit, men måten du ordlegger deg på får deg til å fremstå som debattanten fra helvete. Anonymkode: 72fcc...00a Tror nok de fleste er enig med meg. Du er helt urimelig. Anonymkode: c187e...e77 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #12 Skrevet 28. april 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Enig. Og det er heller ikke butikkens feil at det var feil med varen. Det er produsentens feil. Anonymkode: d221f...ae9 Det var et av rema sine egne produkter. Anonymkode: 72fcc...00a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #13 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg sa ikke ifra for å få en massiv erstatning, men mest fordi jeg liker produktet og gjerne vil ha det uten plastbiter. Og når de først tok seg bryet til å sende et gavekort, så synes jeg det var lavt. Anonymkode: 72fcc...00a Hvor mye ville du hatt da? Anonymkode: c187e...e77 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #14 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var et av rema sine egne produkter. Anonymkode: 72fcc...00a Men allikevel er det ikke butikksjefen på den butikken der du handlet som er produsenten. Anonymkode: d221f...ae9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #15 Skrevet 28. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Tror nok de fleste er enig med meg. Du er helt urimelig. Anonymkode: c187e...e77 Jeg har egentlig ikke noe problem med det, men du pålegger meg at jeg har klagd til butikken om størrelsen på kompensasjon. Noe som er tatt helt ut av løse lufta. Men det jeg faktisk har gjort er å spørre et spørsmål på et diskusjonsforum. Anonymkode: 72fcc...00a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #16 Skrevet 28. april 2021 Hvor mye mener du du skulle fått da? Siden du tydeligvis er misfornøyd så forventet du jo mer..eller? Anonymkode: b8fbc...51f 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #17 Skrevet 28. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Men allikevel er det ikke butikksjefen på den butikken der du handlet som er produsenten. Anonymkode: d221f...ae9 Jeg tok det med kundeservice sentralt. Hadde jeg tatt det med en butikksjef, så hadde jeg nok fått en ny. Noe som hadde vært greit. Anonymkode: 72fcc...00a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #18 Skrevet 28. april 2021 Om du vil ha bedre kompensasjon, kontakter du produsenten og ikke butikken. Anonymkode: 58d29...189
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #19 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har egentlig ikke noe problem med det, men du pålegger meg at jeg har klagd til butikken om størrelsen på kompensasjon. Noe som er tatt helt ut av løse lufta. Men det jeg faktisk har gjort er å spørre et spørsmål på et diskusjonsforum. Anonymkode: 72fcc...00a Og nå har du fått svar. Det er bare deg. Anonymkode: c187e...e77 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #20 Skrevet 28. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Og nå har du fått svar. Det er bare deg. Anonymkode: c187e...e77 Jammen bra vi har deg som er en autoritet på hva alle mener. Anonymkode: 72fcc...00a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå