AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Dette er sikkert veldig rart for de fleste. Men jeg har et litt distansert forhold til min egen kropp.. nå er jeg gravid i uke 25 og kjæresten ville prøve å klemme på puppene for å se om noe kom ut. Det kom ut litt blank og klar væske og jeg freaka ut og syns det var sykt ekkelt. Det er jo "det naturligste i verden", men nå blei jeg veldig bekymra for hvordan det kommer til å bli å amme! Jeg har jo veldig lyst til å amme, men kan jo ikke bli forferdet og rope æsj hver gang barnet skal spise?😝 Hvorfor syns jeg dette var så ekkelt? Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 83518...90b 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Føler litt av det samme, gruer meg til p amme da... føles ikke naturlig ut, håper det endrer seg Anonymkode: 45070...6d5 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 Følte akkurat det samme som deg, og fikk skikkelig hetta av i det hele tatt tenke på å amme. Men når den lille kom, så forsvant det heldigvis helt 😊 Anonymkode: bffce...952 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Dette er sikkert veldig rart for de fleste. Men jeg har et litt distansert forhold til min egen kropp.. nå er jeg gravid i uke 25 og kjæresten ville prøve å klemme på puppene for å se om noe kom ut. Det kom ut litt blank og klar væske og jeg freaka ut og syns det var sykt ekkelt. Det er jo "det naturligste i verden", men nå blei jeg veldig bekymra for hvordan det kommer til å bli å amme! Jeg har jo veldig lyst til å amme, men kan jo ikke bli forferdet og rope æsj hver gang barnet skal spise?😝 Hvorfor syns jeg dette var så ekkelt? Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 83518...90b Det som er ekkelt her er typen din som klemmer ut melk av puppene dine🤮🤢 Anonymkode: f8806...48b 1
CorvusCorax Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 Aner ikke. Har aldri ammet eller hatt melkeproduksjon selv. Men tror du det kan handle om at det kommer fra din egen kropp. At det er litt ekkelt å tenke på at det er du som produserer det? Jeg vet ikke. Fordi jeg ikke har erfaring selv, men jeg tror ting vil endre seg når du får baby på puppen.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #6 Skrevet 29. april 2021 Synes det var creepy selv. For meg gikk det ikke over med en gang jeg fikk baby på puppen heller. Føltes bare rart og ubehagelig. Kom seg etter noen dager hjemme. Anonymkode: d8580...82f
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #7 Skrevet 29. april 2021 Ganske mye eklere å tenke på at du drikker dette du synes er SÅ ekkelt hos deg selv, fra en ku som står og ruller i egen drit på ei eng😂 Anonymkode: 1fc3f...e18 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #8 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette er sikkert veldig rart for de fleste. Men jeg har et litt distansert forhold til min egen kropp.. nå er jeg gravid i uke 25 og kjæresten ville prøve å klemme på puppene for å se om noe kom ut. Det kom ut litt blank og klar væske og jeg freaka ut og syns det var sykt ekkelt. Det er jo "det naturligste i verden", men nå blei jeg veldig bekymra for hvordan det kommer til å bli å amme! Jeg har jo veldig lyst til å amme, men kan jo ikke bli forferdet og rope æsj hver gang barnet skal spise?😝 Hvorfor syns jeg dette var så ekkelt? Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 83518...90b Du burde ikke gjøre det, for det første så har du ikke melk i uke 25, for det andre så gjør slik mekanisk påvirkning at melkekanalene i brystvorten blir tvunget opp og gir en inngang til bakterier, som igjen kan gi infeksjoner. Anonymkode: 0a6a9...412
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #9 Skrevet 29. april 2021 Det er slikt man blir vandt med. Man syns også å skifte bleie er ekkelt , men så gjør man det selv på sin egen baby og det er null stress. Anonymkode: dec47...b9d 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #10 Skrevet 29. april 2021 Takk for svar og godt at noen andre har det på litt lik måte😂 Syns ikke tanken på å amme (eller å skifte bleie hehe) er ekkel. Så håper det føles greit når babyen kommer. Man burde kanskje ikke klemme ut melk/væske før denne tida uansett nei? Ts Anonymkode: 83518...90b
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #11 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dette er sikkert veldig rart for de fleste. Men jeg har et litt distansert forhold til min egen kropp.. nå er jeg gravid i uke 25 og kjæresten ville prøve å klemme på puppene for å se om noe kom ut. Det kom ut litt blank og klar væske og jeg freaka ut og syns det var sykt ekkelt. Det er jo "det naturligste i verden", men nå blei jeg veldig bekymra for hvordan det kommer til å bli å amme! Jeg har jo veldig lyst til å amme, men kan jo ikke bli forferdet og rope æsj hver gang barnet skal spise?😝 Hvorfor syns jeg dette var så ekkelt? Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 83518...90b Jeg klarte ikke amme pga følelsen det ga meg. Anonymkode: ad79a...87d 1
Gjest Lama_Drama Skrevet 29. april 2021 #12 Skrevet 29. april 2021 Når ungen var der føltes det SÅ naturlig. Før og etter, not so much. Hjernen din er fascinerende snål.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #13 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takk for svar og godt at noen andre har det på litt lik måte😂 Syns ikke tanken på å amme (eller å skifte bleie hehe) er ekkel. Så håper det føles greit når babyen kommer. Man burde kanskje ikke klemme ut melk/væske før denne tida uansett nei? Ts Anonymkode: 83518...90b Jeg har en baby på 7 uker, og elsker å amme. Synes det er skikkelig koselig ❤️ Men ja, tenker ofte på at hun drikker mine kroppsvæsker, og ja- det er ekkelt å tenke på 😆 Har ikke smakt på det selv for å si det sånn! Anonymkode: 40257...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå