AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Har du noen gang fått kommentarer på at dine føtter og tær er sexy.Liker du å vise frem dine sexy føtter.Syns du det er deilig med luft mellom tærne.Går du uten strømper når du er på besøk. Anonymkode: aef7d...690
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Er det en fetisj du har, å lage disse trådene? Anonymkode: 4d8e3...7dc 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #3 Skrevet 29. april 2021 Går aldri barbent hos andre, men har hatt fotfetishkjæreste som pleide å slikke sokkene mine spesielt, men også tær og føtter. Var veldig godt egentlig. Anonymkode: fcacc...186
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #4 Skrevet 29. april 2021 Ja har fått høre at føttene mine er fine, har en kompis som har fotfetisj og av og til sender jeg bilder av føttene til han . Anonymkode: 00861...a05
AnonymBrukern Skrevet 29. april 2021 #5 Skrevet 29. april 2021 Ja det har jeg hørt før. Men har ikke noe spesiell interesse av å vise frem føttene mine😂 får hvertfall ikke noe ut av det, går med sandaler eller uten sokker hvis jeg føler for det. Aldri barbent hos gjester ddt synes jeg er litt ekkelt. Føler jeg har litt fotfetish fordi jeg kunne aldri vært sammen med en mann jeg synes har «stygge» føtter. Men tenner ikke på det, synes bare det er ekstra turn off om føttene ikke er «pene» og velstelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå