Gå til innhold

Hadde dere nevnt noe for kjæresten, og hvordan ta det opp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Senest i dag ba han meg om hjelp til nettbanken. Så jo der at han var i byen i går hvor han sa til meg han var hjemme hele dagen. Dette er ikke første gang. Ta det opp?

Synes der er skummelt spesielt i denne tiden at han ikke bare kan være ærlig.

Sist han skjulte noe var det fordi han møtte eksen.

Anonymkode: 5f80b...e0a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han lyger om at han er på byn og om at han er med eksen, så er det jo fordi han har gjort noe galt. Er det en slik kjæreste du vil ha? Hvis ikke, så vet du hva du har å gjøre.....

Anonymkode: c9cec...62f

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Senest i dag ba han meg om hjelp til nettbanken. Så jo der at han var i byen i går hvor han sa til meg han var hjemme hele dagen. Dette er ikke første gang. Ta det opp?

Synes der er skummelt spesielt i denne tiden at han ikke bare kan være ærlig.

Sist han skjulte noe var det fordi han møtte eksen.

Noen ganger kan kontotrekkene være forsinket, når terminalen ikke fikk kontakt med banken f.eks. 

Anonymkode: 6d165...7d1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Noen ganger kan kontotrekkene være forsinket, når terminalen ikke fikk kontakt med banken f.eks. 

Anonymkode: 6d165...7d1

Ikke første gang jeg ser dette.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke første gang jeg ser dette.

Du vet han er en løyner, vil du virkelig ha en som bare lyver. Tror du han kommer til å endre seg. Kan du stole på noe han sier, noensinne? Hadde ikke orket en slik fyr selv. Stå opp for deg selv og gi slipp på han.

Anonymkode: 9393e...cb0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo selv valgt å være sammen med en løgner. Hvorfor blir du overrasket over at han lyger og bedrar deg?

Anonymkode: c9cec...62f

AnonymBruker
Skrevet

Han kan jo ikke være den smarteste kniven i skuffen? Hvis han prøver å skjule noe, ville han vel ikke gitt deg tilgang til nettbanken hans der du la. Se hvor han har vært? Eller er det bare meg 

Anonymkode: 4a027...ee5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han kan jo ikke være den smarteste kniven i skuffen? Hvis han prøver å skjule noe, ville han vel ikke gitt deg tilgang til nettbanken hans der du la. Se hvor han har vært? Eller er det bare meg 

Anonymkode: 4a027...ee5

En gang tidligere som jeg også hjalp han med nettbank spurte jeg om han hadde vært ett spesifikt sted da kortet var mange ganger brukt der. Han sa nei. Jeg sa da at det er gjort mange uttak der over tid. Han nektet.

Spurte om han lånte bort kortet, ja det hadde han gjort.

Han innrømmet det ca 2 år senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...