AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Del Skrevet 28. april 2021 Jeg begyndte min livstilsendring ved nyttår og har til nå gått ned ca 15 kg. I januar spottet jeg bare noen dager, normal mens i februar og mars, men nå er jeg en uke over... den kommer ikke.... Kan det være kaloriunderskuddet? Jeg er 92 kg, 170 cm høy. Ligger på 16-1800 kcal pr dag. Forbrenner mellom 2500-3200 pr dag, alt ettersom hvor aktiv jeg er. Noen som har innspill? Er ikke gravid og mensen har alltid kommet når den skal. Anonymkode: 4eb79...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsa Skrevet 28. april 2021 #2 Del Skrevet 28. april 2021 Skjedde med meg også for drøyt ti år siden. Lå på ca samme energibudsjett som deg. Mensen kom tilbake når jeg økte inntaket litt, når jeg skulle vedlikeholde vektnedgangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Del Skrevet 28. april 2021 Hm, jeg hadde motsatt problem: mensen regulerte seg og ble regelmessig da jeg gikk ned i vekt. Overvekt kan gi hormonforstyrrelser, men det kan også endringer i inntak og treningsvaner. Regner med at det vil stabilisere seg når vekten stabiliserer seg, som den over nevner. Anonymkode: 376b5...669 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæretre Skrevet 29. april 2021 #4 Del Skrevet 29. april 2021 Her ble også mensen forsinket den første tida etter livsstilsendringen. Gikk et par uker over i første syklus og så stabiliserte det seg greit i resten av nedgangen. Vet ikke hva det skyldes, men endringene i kroppen merkes vel også på syklusen. Nå snart et år etter er syklusen helt stabil igjen, som før endringen i livsstil. Får satse på at det blir slik hos deg også 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #5 Del Skrevet 30. april 2021 Ligger i kaloriunderskudd og har hatt mens en gang siden november. Vet jeg er undervektig og burde skjerpe meg men det er ikke så lett. Anonymkode: d77fb...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå