AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Etter samboer stekte en pizza, så synes jeg det luktet litt brent. Jeg åpnet den for å sjekke om det lå noen smuler/rester. Da ser jeg at grill funksjonen på ovnen står på fullt mens ovnen skal være skrudd av! Den reagerer ikke på noen knapper, så vi måtte dra ut stikkkontakt for at den skulle skru seg av 😳 Har noen opplevd dette? Hjelp! Anonymkode: 5bf86...a2e
Gjest Føsleguri Skrevet 29. april 2021 #2 Skrevet 29. april 2021 Jeg har ikke opplevd det, men jeg ville tatt kontakt med butikken der den var kjøpt eller el.reparatør. Hvis komfyren var gammel ville jeg kjøpt ny.
GudSelv Skrevet 29. april 2021 #3 Skrevet 29. april 2021 Nei, dere burde kanskje erstatte den? Forresten det ville ha vært enklere å vippe av sikringen i sikringskapet Komfyr eller platetopp/ovn skal ha egen sikring.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #4 Skrevet 29. april 2021 3 hours ago, Føsleguri said: Jeg har ikke opplevd det, men jeg ville tatt kontakt med butikken der den var kjøpt eller el.reparatør. Hvis komfyren var gammel ville jeg kjøpt ny. 2 hours ago, GudSelv said: Nei, dere burde kanskje erstatte den? Forresten det ville ha vært enklere å vippe av sikringen i sikringskapet Komfyr eller platetopp/ovn skal ha egen sikring. Ja den er ikke så gammel 3/4 år. Jeg har hatt komfyrer mye lengre enn dette før men aldri opplevd. stikkontakten var nærmest for den er i et skap ved komfyren. Sikringen er bak i boden 😅 Anonymkode: 5bf86...a2e
AnAngel Skrevet 29. april 2021 #5 Skrevet 29. april 2021 Da er det vel garanti på komfyren? Ta kontakt med butikken 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå