Gå til innhold

Hjelp ovnen ville ikke skru seg av!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter samboer stekte en pizza, så synes jeg det luktet litt brent.

Jeg åpnet den for å sjekke om det lå noen smuler/rester. Da ser jeg at grill funksjonen på ovnen står på fullt mens ovnen skal være skrudd av! Den reagerer ikke på noen knapper, så vi måtte dra ut stikkkontakt for at den skulle skru seg av 😳

Har noen opplevd dette? Hjelp!

Anonymkode: 5bf86...a2e

Videoannonse
Annonse
Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg har ikke opplevd det, men jeg ville tatt kontakt med butikken der den var kjøpt eller el.reparatør. Hvis komfyren var gammel ville jeg kjøpt ny.

Skrevet

Nei, dere burde kanskje erstatte den? Forresten det ville ha vært enklere å vippe av sikringen i sikringskapet ;) Komfyr eller platetopp/ovn skal ha egen sikring. 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Føsleguri said:

Jeg har ikke opplevd det, men jeg ville tatt kontakt med butikken der den var kjøpt eller el.reparatør. Hvis komfyren var gammel ville jeg kjøpt ny.

2 hours ago, GudSelv said:

Nei, dere burde kanskje erstatte den? Forresten det ville ha vært enklere å vippe av sikringen i sikringskapet ;) Komfyr eller platetopp/ovn skal ha egen sikring. 

Ja den er ikke så gammel 3/4 år. Jeg har hatt komfyrer mye lengre enn dette før men aldri opplevd. 

stikkontakten var nærmest for den er i et skap ved komfyren.  Sikringen er bak i boden 😅

Anonymkode: 5bf86...a2e

Skrevet

Da er det vel garanti på komfyren? Ta kontakt med butikken :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...