Gå til innhold

Samboeren min vil ikke treffe tanten sin pga uærlighet. Hva skal vi gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i tanten til samboeren min. Hun er  utrolig god og varm vi og syntes det var altfor lenge siden sist, så samboeren sa at vi må finne på noe og snart kontakte henne. Men nylig skjedde noe som gjør at han ikke vil møte henne på en stund og han har endret mening. 

Vi ryddet ut av dødsboet til hans bestemor og da viste det seg at flere ting hadde forsvunnet. Det var denne tanten som hadde stjålet ting fra huset med  stor  affeksjonsverdi  som skulle bli fordelt i samråd med flere i nær familie.  Samboeren min ble så skuffet, ikke over tingene men over oppførselen. Nå vil han likevell ikke treffe henne på en god stund.  Jeg synes vi kan legge det bak oss og heve oss over det,  men samboeren min synes hele situasjonen er så ubehagelig.

Hva hadde dere gjort? Hvordan hadde dere taklet situasjonen? 

Anonymkode: baf1e...ab1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt. Du støtter din samboer.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du støtter selvsagt samboeren din.

Anonymkode: 37ffc...7f9

• Liker 5
Skrevet

Hadde støttet samboeren min selvsagt. Hans familie, han har siste ordet. Når et familiemedlem kan stjele fra egen familie, da er de ikke verdt å opprettholde kontakten med, uavhengig hvor "god og varm" personen tidligere har fremstilt seg som.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er først når det er snakk om arv at folk viser sitt sanne ansikt. Og det har denne tanten gjort nå.

Jeg har selvsagt støttet samboer.

Anonymkode: b9587...501

• Liker 3
Skrevet

Selvsagt støtter man samboeren i et slikt tilfelle...

PS: Er man sikker på at det er tanten som har fjernet tingene?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Teatrica skrev (7 minutter siden):

Selvsagt støtter man samboeren i et slikt tilfelle...

PS: Er man sikker på at det er tanten som har fjernet tingene?

Ja   hun har innrømmet det selv etter direkte spørsmål på om det er hun som har tatt den,  etter mistanke 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja   hun har innrømmet det selv etter direkte spørsmål på om det er hun som har tatt den,  etter mistanke 

Ok, står det tidligere svaret mitt ved lag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...