AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Del Skrevet 28. april 2021 Kan du fortelle? Det er så spennende🤓 Anonymkode: fc282...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemikki Skrevet 28. april 2021 #2 Del Skrevet 28. april 2021 Nei! Unntatt en vag, men merkelig hendelse har jeg ikke opplevd noe gjenferd-aktig. Jeg har vært med på kanalisering som var helt fantastisk, så jeg er absolutt åpen for det alternative. Det vil si at jeg er åpen for at det finnes mer mellom himmel og jord, men jeg tror jeg er svært stengt for den sjette sans. Har du opplevd gjenferd, TS? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Del Skrevet 28. april 2021 Så en mann på gårdsplassen til naboene en kveld for mange år siden, jeg var vel 13,14 år gammel. Han sto helt stille og så litt gjennomsiktig ut og jeg så ikke ansikstrekkene. Jeg sa hei men fikk ikke kontakt, han sto like stille. Naboene var ikke hjemme, jeg hadde prøvd å ringe på. Så heller ingen spor i snøen. Jeg ble redd og løp hjem. Da jeg fortalte dem om det så sa de at de også hadde sett han og de hadde også jørt lyder i huset. Anonymkode: 52031...6ba 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Del Skrevet 28. april 2021 Nei, dette er psykisk. Anonymkode: 35146...007 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #5 Del Skrevet 28. april 2021 Så en mann gå gjennom veggen der jeg jobbet på sykehjem, ei jeg jobbet med hadde også sett han Anonymkode: 5eaa4...426 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starken Skrevet 28. april 2021 #6 Del Skrevet 28. april 2021 Har en mikro som blir stilt inn av seg selv, hører både lyden og ser at tallene endrer seg. Jeg er helt alene i huset hver gang det skjer. Kanskje den bare er sliten, ikke vet jeg. Blir uansett like redd hver gang. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 28. april 2021 #7 Del Skrevet 28. april 2021 Ja. Jeg er her. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 28. april 2021 #8 Del Skrevet 28. april 2021 Gjenferdet skrev (3 minutter siden): Ja. Jeg er her. 🤭🤭🤭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #9 Del Skrevet 28. april 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, dette er psykisk. Anonymkode: 35146...007 Litt vel tilfeldig da. For jeg var livredd og sa til min kollega at en mann gikk inn gjennom veggen på rom nummer xxx, så sa hun ja, jeg og NN har sett han vi og. Jeg hadde aldri hørt noe om det og så han klart og tydelig. Nei, det er rart dette her med vitenskap og det paranormale, leter alltid etter bevis og vitenskap selv, men vet innerst inne at jeg har sett for mye til at alt kan måles og forklares Anonymkode: 5eaa4...426 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 29. april 2021 #10 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Litt vel tilfeldig da. For jeg var livredd og sa til min kollega at en mann gikk inn gjennom veggen på rom nummer xxx, så sa hun ja, jeg og NN har sett han vi og. Jeg hadde aldri hørt noe om det og så han klart og tydelig. Nei, det er rart dette her med vitenskap og det paranormale, leter alltid etter bevis og vitenskap selv, men vet innerst inne at jeg har sett for mye til at alt kan måles og forklares Anonymkode: 5eaa4...426 Er det et gammelt bygg som tidligere har hatt en dør der han gikk gjennom veggen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #11 Del Skrevet 29. april 2021 4 hours ago, Hulderen said: Er det et gammelt bygg som tidligere har hatt en dør der han gikk gjennom veggen? Det er et gammelt bygg, men vet ikke om det tidligere har vært en dør der 🤔 Anonymkode: 5eaa4...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
President Chimp Skrevet 29. april 2021 #12 Del Skrevet 29. april 2021 Såsi umulig å svare konkret på, på den ene siden har jo millioner av mennesker utvilsomt opplevd noe. Vitenskapen sliter med å ikke avkrefte det, siden det er umulig å definere hva gjenferd engang er. Ikke finnes det noen vitenskaplig teori på emnet, ikke engang hypoteser som overlever test-fasen. Det er ikke nok å si at det er "energi" heller, da dette ikke betyr noe som helst. Hvilken type energi skulle det vært? Det stritter imot etablert vitenskap man vet er riktig. Ok, kanskje det ikke er fysisk? Men det går jo heller ikke an, fordi dersom det ikke skulle være fysisk så har det ingen måte å interagere med fysisk materie. Hva tillater noe ikke-fysisk å interagere med noe fysisk? Det blir for mange spørsmål som er umulig å svare på, derfor har Vitenskapen konkludert med at det må være psykiske fenomener det er snakk om. Eller merkelige vibrasjoner som får oss til å føle ting. Én ting er sikkert, mennesket kan ikke stoles på i slike sammenhenger. Magefølelsen tar altfor ofte feil. Vi sanser ikke verden slik den faktisk er, men hva som gagner oss å sanse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GudSelv Skrevet 29. april 2021 #13 Del Skrevet 29. april 2021 8 hours ago, Gjenferdet said: Ja. Jeg er her. Skulle til å nevne deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #14 Del Skrevet 29. april 2021 Nei, iom at de ikke kan eksistere pga fysiske og termodynamiske lover. Anonymkode: 77f2e...79a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #15 Del Skrevet 29. april 2021 Lemikki skrev (11 timer siden): Nei! Unntatt en vag, men merkelig hendelse har jeg ikke opplevd noe gjenferd-aktig. Jeg har vært med på kanalisering som var helt fantastisk, så jeg er absolutt åpen for det alternative. Det vil si at jeg er åpen for at det finnes mer mellom himmel og jord, men jeg tror jeg er svært stengt for den sjette sans. Har du opplevd gjenferd, TS? Jeg har ikke opplevd gjenferd, bare hørt lyder fra et menneske som lever. Helt fra vi var bittesmå så var det vanlig for oss å høre pappa gå i grusen og trampe opp trappa til inngangsdøren. Noen ganger reagerte vi på det og løp for å møte han har mamma sagt. Han kom hjem senere og da var lydene helt like som de gangene vi hørte han og han ikke var der. Vi flyttet og disse lydene var ikke på det nye stedet. Anonymkode: fc282...d8f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #16 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke opplevd gjenferd, bare hørt lyder fra et menneske som lever. Helt fra vi var bittesmå så var det vanlig for oss å høre pappa gå i grusen og trampe opp trappa til inngangsdøren. Noen ganger reagerte vi på det og løp for å møte han har mamma sagt. Han kom hjem senere og da var lydene helt like som de gangene vi hørte han og han ikke var der. Vi flyttet og disse lydene var ikke på det nye stedet. Anonymkode: fc282...d8f Har opplevd akkurat det samme, det kalles vardøger. Var kun på ett sted, da vi flyttet skjedde det aldri mer. Anonymkode: 0a97e...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 29. april 2021 #17 Del Skrevet 29. april 2021 Har sett «syner» iblant. Oftest som barn i 4-årsalder og ved høy feber. Så har jeg vært i samme rom med folk som er i delir av ulike årsaker. Uansett er det de ser virkelig for de som ser det og deres frykt blir helt reell. Noen ser sykt skumle ting og jeg blir litt småredd selv når de ligger der og er redde for skyggene som kryper rundt i rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #18 Del Skrevet 29. april 2021 Hva det er det vet jeg ikke, men jeg har hatt mange uforklarlige opplevelser på sykehuset der jeg jobber. Jeg kan ikke vite, men jeg vet i hvert fall bedre enn å avveie alt som svada. Anonymkode: dfd9f...c99 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #19 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva det er det vet jeg ikke, men jeg har hatt mange uforklarlige opplevelser på sykehuset der jeg jobber. Jeg kan ikke vite, men jeg vet i hvert fall bedre enn å avveie alt som svada. Anonymkode: dfd9f...c99 Avfeie* Anonymkode: dfd9f...c99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 29. april 2021 #20 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er et gammelt bygg, men vet ikke om det tidligere har vært en dør der 🤔 Anonymkode: 5eaa4...426 Det er veldig typisk at gjenferd går gjennom dører og andre deler av bygninger som var der da de levde. Så du kan jo prøve å finne ut om det har vært en dør der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå