Gå til innhold

Hva er ditt forhold til mus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe man bare må leve med å ha i veggene i bygg som ikke er nybygg, eller er det helt uakseptabelt?

Anonymkode: 047a8...29e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er livredd mus. Jeg hadde ikke taklet å bodd et sted med mus inni veggene, hadde vært redd de kom inn til meg

Anonymkode: f475c...ea4

Skrevet (endret)

Jeg er ikke på noe måte redd mus, og sånn sett må de gjerne være i veggene mine. Jeg har mus nå, og det er mest irriterende når de er i skråtaket rett ovenfor hodet mitt og krafser - hele natten - når jeg ligger å sover. 

Når det er sagt så gjør de jo skade på isolasjon osv, så man bør jo ta tak for å hindre at de koser seg for mye. 

Endret av Lemikki
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

har ikke brydd meg. mus er søte

Anonymkode: b965a...9d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har drevet med hest hele livet og er veldig vant til mus. Stort sett er de bare søte og fint selskap når man står og møkker, men i salrom og fôrrom er det håpløst å ha de, de spiser seg gjennom alt og ødelegger for tusenvis. Så om jeg hadde de i hus hadde det vært ingen kjære mor og fått de ut. 

Anonymkode: 70d85...bdd

Skrevet

Rotter har jeg skrekken for..  Men mus er veldig søte, nesten litt nydelige.. Helt til de har ødelagt halve huset innvendig, eller ødelagt kjøleskapet ditt ved å gnage over en ledning, then, not so much cute no more... Så det kan lønne seg å legge litt i å få de ut av huset.

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke å leve med mus i veggene selv om du bor i et gammelt hus. Vi satte på musebånd utvendig, og problemet med mus forsvant. 

Jeg er ikke så glad i mus inne, i tillegg at de kan gjør store ødeleggelser så tisser og driter de overalt.

Anonymkode: 662d0...510

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mus er skadedyr og om jeg hadde hatt det i veggene e.l., hadde jeg selvfølgelig satt inn tiltak for å bli kvitt problemet.

Anonymkode: bfbb4...673

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Er en liten diskusjon med fattern her, godt å høre at det ikke bare er meg som ville gjort hva jeg kunne for å få dem vekk. Kan det være en generasjonsgreie?

Anonymkode: 047a8...29e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...