AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Er det noe man bare må leve med å ha i veggene i bygg som ikke er nybygg, eller er det helt uakseptabelt? Anonymkode: 047a8...29e
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Jeg er livredd mus. Jeg hadde ikke taklet å bodd et sted med mus inni veggene, hadde vært redd de kom inn til meg Anonymkode: f475c...ea4
Lemikki Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 (endret) Jeg er ikke på noe måte redd mus, og sånn sett må de gjerne være i veggene mine. Jeg har mus nå, og det er mest irriterende når de er i skråtaket rett ovenfor hodet mitt og krafser - hele natten - når jeg ligger å sover. Når det er sagt så gjør de jo skade på isolasjon osv, så man bør jo ta tak for å hindre at de koser seg for mye. Endret 28. april 2021 av Lemikki 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 har ikke brydd meg. mus er søte Anonymkode: b965a...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 Jeg har drevet med hest hele livet og er veldig vant til mus. Stort sett er de bare søte og fint selskap når man står og møkker, men i salrom og fôrrom er det håpløst å ha de, de spiser seg gjennom alt og ødelegger for tusenvis. Så om jeg hadde de i hus hadde det vært ingen kjære mor og fått de ut. Anonymkode: 70d85...bdd
skreppamedleppa Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 Rotter har jeg skrekken for.. Men mus er veldig søte, nesten litt nydelige.. Helt til de har ødelagt halve huset innvendig, eller ødelagt kjøleskapet ditt ved å gnage over en ledning, then, not so much cute no more... Så det kan lønne seg å legge litt i å få de ut av huset.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #7 Skrevet 28. april 2021 Du trenger ikke å leve med mus i veggene selv om du bor i et gammelt hus. Vi satte på musebånd utvendig, og problemet med mus forsvant. Jeg er ikke så glad i mus inne, i tillegg at de kan gjør store ødeleggelser så tisser og driter de overalt. Anonymkode: 662d0...510 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #8 Skrevet 28. april 2021 Mus er skadedyr og om jeg hadde hatt det i veggene e.l., hadde jeg selvfølgelig satt inn tiltak for å bli kvitt problemet. Anonymkode: bfbb4...673
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #9 Skrevet 28. april 2021 Takk for svar. Er en liten diskusjon med fattern her, godt å høre at det ikke bare er meg som ville gjort hva jeg kunne for å få dem vekk. Kan det være en generasjonsgreie? Anonymkode: 047a8...29e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå