Gå til innhold

Koronasmittet (80) døde, ordføreren viser medfølelse i media og kommunen følger opp de pårørende

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså; 80 år gammel koronasyk person med underliggende sykdommer dør. Ordføreren går ut i media og har den største medfølelse med de etterlatte, som følges opp av kommunen. 

🙄

Nå begynner ting å gå for langt. Dersom personen hadde dødd av hva som helst annet hadde ikke løfta et øyebryn. Men fordi det er coronasmitte skal familien bæres på gullstol. Hører andre pårørende av sykehjemspasienter med corona har fått erstatning!!! Hva f liksom. 

Anonymkode: ba36e...876

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Enig, det blir for dumt. Hvilken kommune er dette?

Skrevet

Ja. Da har det gått for langt!

• Liker 4
Skrevet

Drøyt, ja.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Drøyt, ja.

Uenig. Det er alltid trist når noen dør uavhengig av hvem det er. Slikt bør man ikke skrive på forum mener jeg.

Anonymkode: b95b4...3f1

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Uenig. Det er alltid trist når noen dør uavhengig av hvem det er. Slikt bør man ikke skrive på forum mener jeg.

Anonymkode: b95b4...3f1

Ja. Det er alltid trist når folk dør. Nettopp. Men familien til  Olga på 79 fikk ingen kondolanse fra ordføreren da hun døde av hjertestans samme uke. 

Endret av Hannah80
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.4.2021 den 20.58):

Altså; 80 år gammel koronasyk person med underliggende sykdommer dør. Ordføreren går ut i media og har den største medfølelse med de etterlatte, som følges opp av kommunen. 

Er det snakk om en liten kommune? Isåfall er det forstålig

Anonymkode: b3e97...1cb

Skrevet

Så en skal ikke gi støtte til familie når et eldre menneske går bort? Er det bare de unge som dør som har krav på støtte?

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Folk har sett seg snøblinde på denne koronaen.

Anonymkode: 25e80...7e3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 4/30/2021 at 1:09 PM, Honey Dew said:

Så en skal ikke gi støtte til familie når et eldre menneske går bort? Er det bare de unge som dør som har krav på støtte?

Det er ikke det TS sier. Misforstår du med vilje? Ser sånn ut. Hvis ikke, har du skremmende dårlig leseforsåelse

Anonymkode: f68c3...ff5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det er ikke det TS sier. Misforstår du med vilje? Ser sånn ut. Hvis ikke, har du skremmende dårlig leseforsåelse

Anonymkode: f68c3...ff5

Har hørt fra mange her inne at det ikke er så farlig med de eldre, de skal jo dø allikevel.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud! Skjerp dere og ha litt empati! Drittunger som tror dere har fasit på alt. 

HAff!

Anonymkode: b2084...8a1

AnonymBruker
Skrevet

Enig, begge mine foreldre døde av sykdom i 60 årene. Jeg og min søster fikk aldri noe tilbud om hjelp. Var min far som døde først, og min mor fikk heller ikke tilbud om noe hjelp da, det var det vi som måtte gjøre.

Anonymkode: 7fa44...3eb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...