Gå til innhold

Er skjegg og tatoveringer i ferd med å bli vår tids hockeysveis? At folk ler høyt av det om 10 år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du?

Anonymkode: e2b79...b45

Videoannonse
Annonse
Gjest RehabilitertIncel
Skrevet

Nei jeg tror ikke det

Begge to er maskuline trekk hos menn noe jeg tenker kvinner verdsetter

AnonymBruker
Skrevet

Skjegg på menn er det mest naturlige som finnes, hockey og tattis not so much.

Anonymkode: 43b29...5b1

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det er allerede nedagående trend å ta  tattoveringer.  For å bli lagt merke til i dag må du ha store tattoveringer og helst oppetter halsen og på hendene. Skal du skille deg skikkelig ut er det panne tattovering. Alt annet er fjortiss og lavstatus. Enten er du all-inn, eller så kan du like gjerne la være.

Becky Holt er et eksempel på en som har tatt den all-in og som får en del oppmerksomhet. Hun er nå helt i enden av sitt tattoverings-eventyr og denne siste video er hvordan hun sminker over all tattoveringer og "sjokkerer venner" . Hun sier selv hun har lyst til å ta bort alt med laser.  
https://www.thesun.co.uk/fabulous/13973745/britains-most-tattooed-woman-covers-half-skin-makeup/

Endret av artigmedsex
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjegg er nok ikke det. Ble litt teit når alle unge menn gikk med det for en 5-6 år siden, men nå er det jo mer personlig smak. Det sagt så går jeg ikke på sånne hipster-plasser, de holder sikkert på med sånn uniformering enda.

Tattiser er Harry ja, og som noen sa over, så blir det jo mer og mer ekstremt. Skikkelig teit når en har intetsigende motiv også, som populær kultur osv.

Anonymkode: f2805...da7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skjegg har da menn hatt til alle tider. 

Anonymkode: 993d7...097

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva mener du?

Anonymkode: e2b79...b45

Mange ler av det i dag. Tattoveringer er så ikke i tiden. Går i bølger det. Rett og slett litt harry.

skjegg kommer litt an på. Kaffedrikkere på løkka med flanellskjorte (tømmerhogger look) men aldri hogd ei bjørk er latterlig. 

• Liker 7
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (15 minutter siden):

Nei jeg tror ikke det

Tja. Skjegg er jo det. Tattiser er mer metroseksuell/femi. Typisk «paradise hotel/ex on the Beach» gutter.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tatoveringer har vel alltid vært dårlig smak og for spesielt interesserte. 

Skjegg har sine trender, akkurat som hårstiler, det var vel sist veldig populært med skjegg på 70-tallet, tror jeg, men det var jo en annen type skjegg"frisyre" enn den som et populær nå. 

Anonymkode: 084b6...72e

• Liker 5
Skrevet

Skjegg er tidløst. Tror heller ikke at man vil le av tatoveringer om ti år. 

• Liker 1
Skrevet

Syns helskjegg er rart på unge menn og det er få som kler det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (20 minutter siden):

Nei jeg tror ikke det

Maskulint med tattoo??

Ok...

Anonymkode: d0809...d51

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Skjegg er naturlig og tattovering er ikke en trend slik som hockeysveis var. Tattoveringer er mer en statement eller personlighetsrettet. Blir nok bare mer å mer populært jo mer det blir godtatt og være anderledes

Anonymkode: ee628...807

• Liker 1
Skrevet

Håper det, like stygt begge deler

• Liker 5
Gjest RehabilitertIncel
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Maskulint med tattoo??

Ok...

Anonymkode: d0809...d51

Har jo vært de mest badass gutta som fikk tattoo før i tiden, men det er vel på tide at jeg oppdaterer mitt syn på ting. Er vel som han under her skriver 😂

6 minutter siden, sicario said:

Tja. Skjegg er jo det. Tattiser er mer metroseksuell/femi. Typisk «paradise hotel/ex on the Beach» gutter.

AnonymBruker
Skrevet

Skjegg nei, tatoveringer ja. 

Anonymkode: 50163...b31

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. 

Skjegg er sexy. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei. Skjegg er naturlig og tattovering er ikke en trend slik som hockeysveis var. Tattoveringer er mer en statement eller personlighetsrettet. Blir nok bare mer å mer populært jo mer det blir godtatt og være anderledes

Ehm, tatoveringer er ikke "anderledes", det er ekstremt vanlig i noen typer miljøer, så det sier mer om gruppetilhørighet enn at man skulle være annerledes. Omtrent som å kle seg i emo-klær. 

Anonymkode: 084b6...72e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye skjegg har vel vært litt mote og vil nok dempe seg litt fremover - men forsvinner nok neppe helt. Tatovering har alltid vært her, men enten er du typen til det eller ikke. De fleste paradise-hotel folka passer ikke tatovering.....

Anonymkode: abbd2...1f4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men det er jo nettopp det det ikke er, annerledes. Tattis-trendene med tribals på 90-tallet, og i senere tid sleeves, en på leggen eller hos jenter tramp-stamps over rumpa, eller på ankelen er jo vanligere enn å ikke ha.

Anonymkode: f2805...da7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...