AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Del Skrevet 28. april 2021 Virker det bra? Hvor mye bruker dere? Anonymkode: e7e14...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Del Skrevet 28. april 2021 Har ikke hørt at betablokkere brukes mot angst, men jeg går på det grunnet urolig hjerte med økt puls og ekstraslag. I situasjoner hvor jeg er nervøs eller engstelig så er jeg like nervøs og engstelig, men føler meg litt roligere fysisk når pulsen ikke raser avgårde. De gjør ingenting for psyken. Anonymkode: 058cb...922 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Del Skrevet 28. april 2021 Jeg fikk betablokkere mot migrene og legen min sa at mange av hans pasienter som har fått betablokkere sa at de roet hjertebank og angst. Jeg kjenner meg som en mindre bekymret person etter at jeg begynte på de. Laveste dose metropolol sandoz, husker ikke helt hva det er. Anonymkode: 33975...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 28. april 2021 #4 Del Skrevet 28. april 2021 Betablokkere hjelper ikke mot angst, men det kan hjelpe mot de fysiske symptomene angst gir (skjelvinger, hjertebank og høy puls...) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #5 Del Skrevet 28. april 2021 Finnes vel ingen medisiner man kan gå på fast som hjelper mot angst.. Anonymkode: 0315f...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #6 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Finnes vel ingen medisiner man kan gå på fast som hjelper mot angst.. Anonymkode: 0315f...d84 Jo, noen SSRI. Anonymkode: 907c3...456 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #7 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jo, noen SSRI. Anonymkode: 907c3...456 Bare noen? Er det individuelt eller er det gitte merker? Anonymkode: 0315f...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #8 Del Skrevet 29. april 2021 Jeg føler iallfall det hjelper for meg og håper det vil fortsette å gjøre det. Anonymkode: e7e14...118 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 29. april 2021 #9 Del Skrevet 29. april 2021 Bruker betablokkere av andre årsaker, men merker ingen endring i nervøsitet og slikt. Har forsøkt dobbel dose noen dager for å se, men opplevde ingen endring. Bare vær obs på bivirkningene som kan være ganske kraftige hos enkelte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #10 Del Skrevet 29. april 2021 pia mater skrev (2 timer siden): Bruker betablokkere av andre årsaker, men merker ingen endring i nervøsitet og slikt. Har forsøkt dobbel dose noen dager for å se, men opplevde ingen endring. Bare vær obs på bivirkningene som kan være ganske kraftige hos enkelte. Hva er bivirkningene? Anonymkode: e7e14...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 29. april 2021 #11 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hva er bivirkningene? Anonymkode: e7e14...118 Jeg har opplevd ekstrem utmattelse som bare ble verre til jeg prøvde en annen type, mye svimmelhet, kalde hender og føtter, mageproblemer, endring i søvn.. Og dette er kun ting jeg har fått, er mange flere bivirkninger som man kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #12 Del Skrevet 2. mai 2021 Jeg har lavere puls, ingen skjelvinger lenger, har det mye bedre på betablokker. Ingen bivirkninger, utenom at det ødelegger litt for treningen da siden jeg ikke kan komme opp i maxpuls, det er kjipt fordi jeg vil perse i tid... Men har det bedre ellers med betablokker, trenger ikke være redd for å skjelve i sodiale situasjoner mer. Anonymkode: d1e9e...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå