AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Del Skrevet 28. april 2021 Jeg har gått ned 22 kg, veier nå 60 kg på 174 cm. Helt perfekt egentlig og skal ikke mer ned. Men jeg vil fortsette med lavkarbo da kroppen og huet mitt fungerer mye bedre på denne typen kosthold. Har holdt samme vekt de siste 2 mnd, så trodde jeg hadde funnet ut av det. Men jeg forsetter å krympe i cm fant jeg ut i dag. For ca 2 mnd siden fikk jeg ny bunad, satt helt perfekt. I dag kom sølvet jeg har bestilt og da jeg skulle prøve det på, oppdaget jeg at livet på bunaden var blitt for stort! Så hva skal jeg gjøre sånn at jeg ikke blir noe mindre, men samtidig ha helsefordelene ved et lavkarbokosthold? Anonymkode: 6923f...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #2 Del Skrevet 29. april 2021 Øke mengden mat. Alt handler om kalorier selv om du er på lavkarbo. Anonymkode: b30fb...131 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #3 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Øke mengden mat. Alt handler om kalorier selv om du er på lavkarbo. Anonymkode: b30fb...131 Jeg spiser når jeg er sulten og spiser alltid til jeg er mett. Er jo det som er litt av greia med denne type kosthold, å lære seg å lytte til kroppen. Får prøve å lure inn litt mere sunt fett og se om det gjør susen. Har aldri telt kalorier, så aner ikke hva jeg ligger på om dagen og vil tro det variere veldig. Anonymkode: 6923f...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkpashion Skrevet 29. april 2021 #4 Del Skrevet 29. april 2021 Spis til faste klokkeslett? Lever på lavkarbo selv av andre grunner enn vektnedgang. På høykarbo kjenner jeg på sultfølelse, og kroppen forteller meg når jeg er sulten og bør spise. På lavkarbo eier jeg ikke sultfølelse og kan brått komme på at «åj, jeg har ikke spist på et døgn». Jeg spiser fast en god lunsj og en god middag, og holder vekta stabil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 29. april 2021 #5 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg spiser når jeg er sulten og spiser alltid til jeg er mett. Er jo det som er litt av greia med denne type kosthold, å lære seg å lytte til kroppen. Får prøve å lure inn litt mere sunt fett og se om det gjør susen. Har aldri telt kalorier, så aner ikke hva jeg ligger på om dagen og vil tro det variere veldig. Anonymkode: 6923f...f9c Hva med å justere fra lavkarbo til halv-lav karbo? Å stabilisere handler jo om å justere mat og livsstil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #6 Del Skrevet 29. april 2021 Pinkpashion skrev (1 time siden): Spis til faste klokkeslett? Lever på lavkarbo selv av andre grunner enn vektnedgang. På høykarbo kjenner jeg på sultfølelse, og kroppen forteller meg når jeg er sulten og bør spise. På lavkarbo eier jeg ikke sultfølelse og kan brått komme på at «åj, jeg har ikke spist på et døgn». Jeg spiser fast en god lunsj og en god middag, og holder vekta stabil. Jeg spiser gjerne 2 måltider om dagen, noen ganger 3, alt ettersom om jeg er sulten. Kanskje legge inn det tredje måltidet som noe fast hadde vært lurt ja. Takk for tips 👍 Anonymkode: 6923f...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #7 Del Skrevet 29. april 2021 I Grosny skrev (1 time siden): Hva med å justere fra lavkarbo til halv-lav karbo? Å stabilisere handler jo om å justere mat og livsstil. Jeg vil helst ikke det. På høykarbo sliter jeg med migrene og betennelse i leddene. Dette er helt borte på lavkarbo og jeg vil nødig trigge disse tilstandene igjen. Anonymkode: 6923f...f9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 29. april 2021 #8 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vil helst ikke det. På høykarbo sliter jeg med migrene og betennelse i leddene. Dette er helt borte på lavkarbo og jeg vil nødig trigge disse tilstandene igjen. Anonymkode: 6923f...f9c Jeg mente ikke høykarbo, men lavkarbo+, altså bare litt mer karbo enn lavkarbo. Men du må jo justere slik kroppen din liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camillapb Skrevet 16. mai 2021 #9 Del Skrevet 16. mai 2021 Spis som du pleier, men legg til 50-100g nøtter ila dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #10 Del Skrevet 17. mai 2021 Hva med å legge til litt nøtter og bær? Kanksje du kan telle kalorier noen dager for å se hva du ligger på? Hvis du får i deg det kroppen din trenger så hadde jeg ikke vært bekymret, da kommer det til å stabilisere seg. Men hvis du spiser lite, type 1000 kalorier dagen så er det kroppen som sier at den trenger mer mat. Anonymkode: 48f98...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå