Gå til innhold

Hvem kan Fikse Hagen min?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har 1-2 mål med hage jeg ønsker å få fikset! Jeg er helt grønn og vet ikke hvor jeg skal starte? Alt fra å fylle på med jord, til belegningsstein(?) til gårdsplass busker og trær...

finnes det firmaer som kan ordne alt dette for meg? Sikkert drit dyrt men jeg aner jo ikke hvor jeg skal starte. 
bor i Oslo Omeng. Eventuelt hva kan jeg Google for å finne firmaer som driver med dette? 
hilsen en som kan alt om hus og oppussing inne men ute så er jeg verdens største spørsmålstegn 🙈

Anonymkode: d74e7...1b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google anleggsgartnere, hagearkitekter.

Flere større hagesentre, gartnerier har også kompetente ansatte som av og til leies ut, eller så har de nok noen å anbefale

• Liker 1
Skrevet

Store hagesentere har ofte enten tilbud eller kjenner til folk som driver med dette, så ta kontakt med dem! :)

AnonymBruker
Skrevet

Landskapsarkitekt, hageplanlegger, anleggsgartner f.eks. 

Anonymkode: 985fa...89d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Har 1-2 mål med hage jeg ønsker å få fikset! Jeg er helt grønn og vet ikke hvor jeg skal starte? Alt fra å fylle på med jord, til belegningsstein(?) til gårdsplass busker og trær...

finnes det firmaer som kan ordne alt dette for meg? Sikkert drit dyrt men jeg aner jo ikke hvor jeg skal starte. 
bor i Oslo Omeng. Eventuelt hva kan jeg Google for å finne firmaer som driver med dette? 
hilsen en som kan alt om hus og oppussing inne men ute så er jeg verdens største spørsmålstegn 🙈

Anonymkode: d74e7...1b6

Hvis du skal leie noen til å gjøre mye og gravearbeid må du nok regne at det kan bi litt ja. De tar kanskje litt mindre en snekker pr time men skal de frem med gravemaskin blir det litt. Men har du mye penger eller lite? 

Fram med spade og jord er min anbefaling. Begynte å plante for 5 år siden og holder på enda, trodde ikke det var noe gøy men joda. Har blitt favoritthobby nr 2 etter trearbeid. Ganske kjekt å se det en selv har plantet vokse og gro. Plages litt med diverse også, men da lærer man best. 

Anonymkode: 8067a...326

• Liker 2
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Du kan jo begynne med å se litt på tv for inspirasjon. Hagetid på sumo og hagen min er to bra programmer. 

AnonymBruker
Skrevet

Masse inspirasjon på YouTube og! For eksempel kanalen Garden Answer. Mitt råd er å ta det gradvis og tilpasset hvor mye tid og interesse dere har for å stelle og vedlikeholde. Kommer selv fra en familie med hage på over ett mål uten veldig stor interesse. Der ble det noen busker, noen frukttrær og en god sittegressklipper som var nok. 

Anonymkode: f9dc7...d3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Få en hageplanlegger til å komme og se 

Anonymkode: 0bf3a...60e

AnonymBruker
Skrevet

Det morsomme er jo å gjøre det selv! Jeg ser ikke gleden i det hele tatt i å få en fiks ferdig hage a la " tid for hage" på tv2. 

Jeg har heller ikke peiling men jeg ser på pinterest, på Instagram, spør venner og googler og får ideer. Det er veien som det morsomme, gleden med å bygge opp sin egen personlige hage. 

Syns jeg. 

Anonymkode: 855bb...10e

AnonymBruker
Skrevet

Tom Hagen?

Anonymkode: 4eae6...774

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anleggsgartner tar som regel et sted mellom 500 og 1000kr timen, så du bør hente inn tilbud fra flere steder slik at du finner de med det beste tilbudet! Du kan også bruke mittanbud.no og motta tilbud der ved å legge ut jobben.

Anonymkode: a5997...616

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan Fikse Hagen, om du betaler alt av utstyr og annet som trengs. 310 kroner i timen, ferdig pruta!

Anonymkode: 9f307...d1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...