AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #21 Skrevet 28. april 2021 Shiiiiiit! Takk for påminnelse. Du reddet helgen min! Anonymkode: b10bf...b85 2
herremann Skrevet 28. april 2021 #22 Skrevet 28. april 2021 Gjør butikkene og corona en tjeneste å fullfør handlinga på torsdag. 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #23 Skrevet 28. april 2021 Omtenksomt 😊 Flaks for meg at Bunnpris borte i gaten er åpen til kl. 23 samtlige dager i året. Anonymkode: 69033...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #24 Skrevet 28. april 2021 Shit! Det hadde jeg glemt, hadde planlagt ukeshandel og handling til bursdagsselskap på lørdag. Så det var bra du sa! Anonymkode: bdd40...2d7 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #25 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): ....så gjør unna helgehandelen i morgen eller på fredag, folkens! 👍😁 Anonymkode: f0109...988 Er ikke stengt der jeg skal være i helgen. Der er det åpent 24/7, hele året Anonymkode: 7e5f0...e7b
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #26 Skrevet 28. april 2021 Samme det,her er vel lillebutikken til Bunnpris åpen uansett. Anonymkode: 84795...ce6
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #27 Skrevet 28. april 2021 De fleste har vel uansett nok mat i huset for å overleve noen dager hvis noe uventet skjer? Anonymkode: f9ce5...ace 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #28 Skrevet 29. april 2021 Brustad-bua er åpen. Anonymkode: 80380...ee6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #29 Skrevet 29. april 2021 herremann skrev (9 timer siden): Gjør butikkene og corona en tjeneste å fullfør handlinga på torsdag. Corona-viruset «ønsker» jo å spres, så skal man gjøre det en tjeneste må man jo ha mest mulig risikoadferd. Anonymkode: 6ce39...b4b
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #30 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan virkelig ikke folk rød-dagene på kalenderen? Blir litt sjokkert. Anonymkode: 664c4...8bf Jeg elsker folk som reagerer som deg. Folk som er så lett å sjokkere. Dere får meg til å humre godt, her jeg ofte går i min egen boble, dagene suser avgårde, jeg glemmer å se på kalenderen... ja, av og til klokka også (selv om jeg kan den) Takk for påminnelse Ts🥰 Anonymkode: b61b2...1ee 2
Måneskinn Skrevet 29. april 2021 #31 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan virkelig ikke folk rød-dagene på kalenderen? Blir litt sjokkert. Anonymkode: 664c4...8bf Jeg er helt enig. Hadde samme greie før påske her på jobb, for jeg trodde alle visste (hvert fall voksne folk) at offentlige kontorer stenger kl. 12 før helligdager. Men her kom det folk hele dagen og skulle ha både det ene og det andre og ble helt satt ut så ut som et spørsmålstegn de luxe da jeg forklarte at her har alle gått kl.12. Trodde virkelig vi kunne dette ? Jeg mener, har dere ikke vokst opp i dette landet og vet at ting stenger på sånne dager? 2
Måneskinn Skrevet 29. april 2021 #32 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Folk som er så lett å sjokkere. Lett å sjokkere ja... Når "alle" nærmest har glemt samfunnets regler så er det jammen lov å la seg sjokkere. Det finnes mer sjokkerende ting og verre ting, ja, men syns sånne ting som er diskutert her er helt bak mål at ikke folk kan. 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #33 Skrevet 29. april 2021 Måneskinn skrev (1 minutt siden): Lett å sjokkere ja... Når "alle" nærmest har glemt samfunnets regler så er det jammen lov å la seg sjokkere. Det finnes mer sjokkerende ting og verre ting, ja, men syns sånne ting som er diskutert her er helt bak mål at ikke folk kan. Glemt samfunnets regler?😂😂😅 Overskriften var lørdag... ikke 1.mai. Men bra du har hodet på rett sted. Vi trenger sånne for å holde litt orden, så ikke vi andre går oss helt vill i dumskapen vår😅 Anonymkode: b61b2...1ee 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #34 Skrevet 29. april 2021 10 minutter siden, Måneskinn said: Jeg er helt enig. Hadde samme greie før påske her på jobb, for jeg trodde alle visste (hvert fall voksne folk) at offentlige kontorer stenger kl. 12 før helligdager. Men her kom det folk hele dagen og skulle ha både det ene og det andre og ble helt satt ut så ut som et spørsmålstegn de luxe da jeg forklarte at her har alle gått kl.12. Trodde virkelig vi kunne dette ? Jeg mener, har dere ikke vokst opp i dette landet og vet at ting stenger på sånne dager? Dette skjønte jeg ikke. De kom seg inn altså, og du var der? Anonymkode: 3fa6a...de9
PetterKanin Skrevet 29. april 2021 #35 Skrevet 29. april 2021 Måneskinn skrev (13 minutter siden): Lett å sjokkere ja... Når "alle" nærmest har glemt samfunnets regler så er det jammen lov å la seg sjokkere. Det finnes mer sjokkerende ting og verre ting, ja, men syns sånne ting som er diskutert her er helt bak mål at ikke folk kan. Det er ganske utrolig hvor lite folk vet om ting de har 20-30-40 års erfaring med, ja. 1
Måneskinn Skrevet 29. april 2021 #36 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dette skjønte jeg ikke. De kom seg inn altså, og du var der? Anonymkode: 3fa6a...de9 Ja jeg jobber i resepsjon på helseanstalt og vi har åpent lenger da, men alle kontorene og tjenestene ellers stengte før
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #37 Skrevet 29. april 2021 39 minutter siden, Måneskinn said: Jeg er helt enig. Hadde samme greie før påske her på jobb, for jeg trodde alle visste (hvert fall voksne folk) at offentlige kontorer stenger kl. 12 før helligdager. Men her kom det folk hele dagen og skulle ha både det ene og det andre og ble helt satt ut så ut som et spørsmålstegn de luxe da jeg forklarte at her har alle gått kl.12. Trodde virkelig vi kunne dette ? Jeg mener, har dere ikke vokst opp i dette landet og vet at ting stenger på sånne dager? Jeg kan røde dager mindre nå enn da jeg gikk på skole. Alle disse kristne tulledagene kan jeg ikke huske på. Akkurat 1.mai er lettere huske, men det er ikke alltid jeg er klar over hvilken dato vi er kommet til. At 1.mai var denne lørdagen hadde jeg ikke fått med meg. Ikke at jeg hadde handleplaner heller. At offentlige kontorer stenger tidligere visste jeg ikke. Men jeg har ikke satt foten på et offentlig kontor.... noensinne? Alt foregår via e-post og telefon. Anonymkode: c9be3...9a9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #38 Skrevet 29. april 2021 Av og til stusser jeg på folks almennkunnskap ; å kunne følge med på kalender og å kunne basic Norgesgeografi regner jeg som kunnskap på helt lavt nivå. Anonymkode: d46d2...882 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #39 Skrevet 29. april 2021 20 minutter siden, Måneskinn said: Ja jeg jobber i resepsjon på helseanstalt og vi har åpent lenger da, men alle kontorene og tjenestene ellers stengte før Ok, da forstår jeg. Anonymkode: 3fa6a...de9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #40 Skrevet 29. april 2021 Omg! Har barnebursdag her på søndag. TUSEN TAKK! 😂😅🙏 Anonymkode: fed09...7b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå