Gå til innhold

Knutbysekten, Helge Fossmo uskyldig dømt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp sett dokumentaren på HBO, og der virker det som at Helge Fossmo vil fremstille seg som offer, og at det er denne Åsa som er den skyldige i alt. Ja Åsa er creepy som f og har nok noen skjeletter i skapet, men jeg tror Helge Fossmo er den som har drept flere! 

Anonymkode: 739a7...686

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er en creepy fyr. Tror ikke han er uskyldig. 

Anonymkode: 2b035...2ea

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hans første kone døde jo i badekaret, ikke av drukning, men av slagskader mot hodet. Og han hadde før det bablet om at hun skulle til Jesus og hjem. Så... han og døde koner er en fellesnevner.

Anonymkode: eeb52...7c7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig fremstiller han seg selv som et offer. Dette er noe av det han er god på. Du så jo hvordan han hjernevasket medlemmene i sekten

Anonymkode: d5799...c4c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det som traff meg verst var da hun barnepiken på slutten oppsummerte hvor rart det var at hun  (som hun skjøt) ikke beveget på seg av det første skuddet.. hun var ikke sikker på at hun levde. Stakkars menneske. 

Jeg tror de skjøt den kona, og så fikk barnepiken til å tro at hun skjøt henne, derfor forklaringen ikke stemte overens med skuddene osv..

Anonymkode: eeb52...7c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke et sekund han er uskyldig.Sett dokumentaren og tror han er en stor manipulator.

Anonymkode: a9983...9e9

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...