AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Del Skrevet 28. april 2021 Skal jeg spise det også og komme langt over det som er satt for meg for å nå mine mål? Eller spise de 1590 kaloriene de har reknet ut at jeg trenger for å nå mine mål? og, hvorfor legger de til mer kalorier å spise når trening er lagt inn?? takknemmelig for svar. ☺️ Anonymkode: 2d73b...fb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Del Skrevet 28. april 2021 Du kan slå det av, gå inn på profil, så personlige detaljer. Nederst der kan du ta av å på ekskludere kalorier fra trening. Anonymkode: f2339...ae2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 28. april 2021 #3 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Du kan slå det av, gå inn på profil, så personlige detaljer. Nederst der kan du ta av å på ekskludere kalorier fra trening. Anonymkode: f2339...ae2 Jeg er ikke ts, men dette tipset var midt i blinken for meg. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aloc Skrevet 28. april 2021 #4 Del Skrevet 28. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du kan slå det av, gå inn på profil, så personlige detaljer. Nederst der kan du ta av å på ekskludere kalorier fra trening. Anonymkode: f2339...ae2 Jeg får ikke opp dette valget? * Fant det derimot under dagbokinnstillinger! Takk Endret 28. april 2021 av aloc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #5 Del Skrevet 29. april 2021 I teorien skal du spise det for å holde nivået som er satt opp. Det er underskuddet som er beregnet. Dersom du vanligvis bruker 2000kalorier daglig og skal ned 0,5kg i uka, er det er underskudd på 500 kalorier pr dag. Det betyr at du skal spise 1500. Trener du så du bruker 500 kalorier, er total brukt den dagen 2500. Det betyr at for å beholde underskudd på 500 så må du spise 2000 den dagen. Vanligvis går det greit å ikke spise de kaloriene du trener, men om du i utgangspunktet spiser lite og/eller trener mye (lenge eller hardt) kan det være lurt å spise dem så du ikke blir slapp og dårlig. Anonymkode: c1e1d...427 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå