AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Hei, er det noen som har hatt Muntlig eksamen i Spansk 1? Er ikke lenge til jeg skal opp og dette er veldig viktig for min del. Er det noen som har noen erfaringer. Setter enormt stor pris på svar 😄 Anonymkode: 62e71...ffc
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei, er det noen som har hatt Muntlig eksamen i Spansk 1? Er ikke lenge til jeg skal opp og dette er veldig viktig for min del. Er det noen som har noen erfaringer. Setter enormt stor pris på svar 😄 Anonymkode: 62e71...ffc Veldig enkelt om du kan spansk. Er jo ikke høye krav på nivå 1. Husk å sjekke kompetansemålene og øv på å snakke med deg selv eller andre. Hold samtalen i gang. Svar så utfyllende du kan og lær deg noen ord og uttrykk for å vri samtalen litt i den retningen du vil om du får et spørsmål du er usikker på. Lykke til! Anonymkode: 21527...791
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #3 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Veldig enkelt om du kan spansk. Er jo ikke høye krav på nivå 1. Husk å sjekke kompetansemålene og øv på å snakke med deg selv eller andre. Hold samtalen i gang. Svar så utfyllende du kan og lær deg noen ord og uttrykk for å vri samtalen litt i den retningen du vil om du får et spørsmål du er usikker på. Lykke til! Anonymkode: 21527...791 Tusen takk! Kan noe spansk, men er vanskelig å forstå hva andre sier noen gang. Får håpe det ikke er for høye krav 😄 Anonymkode: 62e71...ffc
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #4 Skrevet 29. april 2021 Det er lov å spørre på spansk om du ikke forstår eller å be dem snakke langsomt. Husk at de er vant til å snakke med elever som ikke kan så mye. Anonymkode: 21527...791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå