Gå til innhold

Jeg lurte en mann i 2 mnd. Han tror jeg heter noe annet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjedde før Corona kom.

Jeg sa jeg het noe annet enn hva jeg heter fordi han virket skummel først, men så drakk jeg litt sprit og plutselig var jeg med han. Vi var mye sammen. Jeg begynte å like han. Når ferien var over bestemte jeg meg for å glemme han (av forskjellige grunner). 

I det siste så har jeg følt at noen følger med på meg, Jeg har tenkt om det kan være han, kanskje han fant ut om meg? Jeg vet ikke hvordan, han vet alt for lite om meg. Grunnen til at jeg begynner å  tro dette nå er at ei venninne av meg som plutselig hadde svippet innom meg med en genser jeg hadde glemt hos hun (jeg visste ikke at hun kom og jeg var ikke hjemme), så en mann som stod utenfor døra mi å banket på. Hun hadde da satt i bilen og lurt på hvem det var før hun gikk ut mot døra mi og sa hei til han, så hadde han bare sett på hun og gått videre. Hun forklarte meg hvordan han så ut og det høres ut som han jeg møtte som jeg løy til om navnet mitt. Det jeg tenker nå er at hvis det virkelig er han, hvorfor er han her, hva tenker dere? Jeg har merket mye ting i det siste, jeg føler meg redd for tiden. Takk for svar :)

Anonymkode: 8efe9...a03

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Når ferien var over bestemte jeg meg for å glemme han (av forskjellige grunner). 

Var du på ferie i to mnd?

Anonymkode: bf8f6...207

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var mye på byen i 20-årene oppga jeg alltid feil navn hvis jeg flørtet. Lettere å komme seg unna hvis en har lovd bort gull og grønne skoger for å slippe til :)

Anonymkode: d8b1c...369

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...