AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Hva er fordelene med et forhold med ei dame istedenfor en mann, og hva er fordelene med et forhold med en mann istedenfor ei dame? Anonymkode: b2874...6e4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Med dame Fordeler: Renslig, rydder opp, planlegger, tar initiativ til aktiviteter, kan ha lange objektive diskusjoner Ulemper: Når det først skjærer seg "husker" hun det, som regel mye materiell i gave / helgegave / romance gift / lunsjgave... Med mann Fordeler: Passer på, tullete / in the moment, mer flørtete etter min erfaring, koselig Ulemper: Prioriterer seg selv over "kommunale" aktiviteter med familie / venner, rydder ikke like godt opp, dumper ofte mye planlegging / kjedelige greier på meg Sexliv: Mannen har jo utstyret, så varmen / lyden / følelsen blir litt annerledes. Det er også deilig at han lager lyd på grunn av meg. Menn som jeg har datet er i allefall mer egoistiske når det kommer til orgasme, ønsker helst ikke å slikke meg eller liknende, men vil gjerne ha oral / utfylle egne fantasier. Kvinner har jo mitt utstyr, så jeg har jo alltid en viss anelse om hva som er godt når vi hopper i seng sammen. Hun tar også initiativ til oral / kinky greier som jeg ønsker meg. Ulempen er at vi som regel må bruke sexleketøy for å ha deiligst sex, men "toppen" kjenner ikke veggene eller varmen, så sexen blir ensidig (mest for hun som ligger under). Har ikke problem med å bytte på etterpå, da. Jeg foretrekker mann i senga og når det kommer til intimitet, men når det kommer til hverdagen med barn / skole / jobb / lekser / middag / oppfølging / møter og så videre, utkonkurrerer kvinnen så til de grader at jeg nesten ser på meg selv som lesbisk Men igjen, jeg blir jo tiltrukket av sånne sære ting. Anonymkode: 63e26...445 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med dame Fordeler: Renslig, rydder opp, planlegger, tar initiativ til aktiviteter, kan ha lange objektive diskusjoner Ulemper: Når det først skjærer seg "husker" hun det, som regel mye materiell i gave / helgegave / romance gift / lunsjgave... Med mann Fordeler: Passer på, tullete / in the moment, mer flørtete etter min erfaring, koselig Ulemper: Prioriterer seg selv over "kommunale" aktiviteter med familie / venner, rydder ikke like godt opp, dumper ofte mye planlegging / kjedelige greier på meg Sexliv: Mannen har jo utstyret, så varmen / lyden / følelsen blir litt annerledes. Det er også deilig at han lager lyd på grunn av meg. Menn som jeg har datet er i allefall mer egoistiske når det kommer til orgasme, ønsker helst ikke å slikke meg eller liknende, men vil gjerne ha oral / utfylle egne fantasier. Kvinner har jo mitt utstyr, så jeg har jo alltid en viss anelse om hva som er godt når vi hopper i seng sammen. Hun tar også initiativ til oral / kinky greier som jeg ønsker meg. Ulempen er at vi som regel må bruke sexleketøy for å ha deiligst sex, men "toppen" kjenner ikke veggene eller varmen, så sexen blir ensidig (mest for hun som ligger under). Har ikke problem med å bytte på etterpå, da. Jeg foretrekker mann i senga og når det kommer til intimitet, men når det kommer til hverdagen med barn / skole / jobb / lekser / middag / oppfølging / møter og så videre, utkonkurrerer kvinnen så til de grader at jeg nesten ser på meg selv som lesbisk Men igjen, jeg blir jo tiltrukket av sånne sære ting. Anonymkode: 63e26...445 Bra svar ☺️ Det virker ofte som at to damer fungerer veldig bra sammen sånn i hverdagen. Har lagt merke til at mange bifile damer sier at sexlivet med en dame ofte blir kjedelig i forhold til med en mann. Det som egentlig er litt merkelig, er at statistikk viser at lesbiske har best sex men de skiller seg og går fra hverandre oftere enn homofile og heterofile par. 😋 Jeg bodde i et kollektiv med et lesbisk par en gang, og det hørtes ikke ut som at sexlivet deres var noe dårlig ihvertfall. Da det ble slutt var det derimot et helvete mellom dem, i lang tid. Anonymkode: b2874...6e4
Majer Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 Jeg er ikke bifil, men undersøkelser viser at bifile damer som er sammen med menn har dårligere psykisk og fysisk helse enn de som er alene eller sammen med andre damer.
Gjest Saph Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 Jeg er omtrent 70/30 når det kommer til hva jeg foretrekker. Liker kvinner mere enn menn. Fordelen med menn er at de er lite kravstore til hva de trenger for å være fornøyd. Ulempen er at de er egoistiske, treige og kjedelige i senga. Fordelen med kvinner er at de er oppmerksomme, kreative, opptatte av at ting skal være hyggelig. Spennende sex, mye kos og hverdagsromantikk. Ulempen med kvinner er at krangler blir fort mye større enn det de trenger å være. Det er som hund vs katt liksom. Kvinner er som hunder, de vil ha mye kos og oppmerksomhet og må sosialiseres og taes med ut på koselige turer i skog og mark. Menn er som katter, de trenger kos, mat, drikke og et rolig sted å bæsje.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 Saph skrev (20 minutter siden): Det er som hund vs katt liksom. Kvinner er som hunder, de vil ha mye kos og oppmerksomhet og må sosialiseres og taes med ut på koselige turer i skog og mark. Menn er som katter, de trenger kos, mat, drikke og et rolig sted å bæsje. Hehe 😄 Anonymkode: b2874...6e4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #7 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): , kan ha lange objektive diskusjoner Hæææ??? Med en dame??? Anonymkode: d8fe4...9a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå