AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 skal bestille et produkt til flere tusen kr og ønsker det til nærmeste post i butikk, men får ikke andre alternativ på frakt. ved betaling legger jeg inn kredittkortnr, men må benytte paypal, klarna eller vipps😣visa kortet mitt er tilknyttet vipps, men ikke kredittkortet. hva gjør jeg da🤭 fan altså, gleder meg til å kunne handle fysisk i butikker😅 Anonymkode: 9d820...d05
Titania Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Velg klarna, så betaler du hele summen med kortet du vil bruke. Klarna er ikke bare delbetaling, de har hele betalingsløsninger også. Og når det kommer til frakt, kan du vel forhøre med butikken du skal bestille fra? 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 er det ikke dyre fakturagebyr på klarna? nettbutikken svarte at det var null problem å sende til nærmeste post i butikk, men det er ingen reelle valg ved bestilling🤭 takk for svar💐 Anonymkode: 9d820...d05
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 Titania skrev (8 minutter siden): Velg klarna, så betaler du hele summen med kortet du vil bruke. Klarna er ikke bare delbetaling, de har hele betalingsløsninger også. Og når det kommer til frakt, kan du vel forhøre med butikken du skal bestille fra? Men må man ikke fylle inn hele person nummeret på klarna? Jeg bruker alltid paypal hvis jeg kan. Den er sikker og er knyttet opp mot mastercard hvor det er begrensning på hvor mye som kan trekkes. For meg en dobbel sikkerhet. Anonymkode: 65973...d9f
Titania Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men må man ikke fylle inn hele person nummeret på klarna? Jeg bruker alltid paypal hvis jeg kan. Den er sikker og er knyttet opp mot mastercard hvor det er begrensning på hvor mye som kan trekkes. For meg en dobbel sikkerhet. Anonymkode: 65973...d9f Kun når det gjelder finansiering/nedbetaling, såvidt jeg vet. Du kan skippe feltet så lenge det skal betales med kort
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men må man ikke fylle inn hele person nummeret på klarna? Jeg bruker alltid paypal hvis jeg kan. Den er sikker og er knyttet opp mot mastercard hvor det er begrensning på hvor mye som kan trekkes. For meg en dobbel sikkerhet. Anonymkode: 65973...d9f Nei, bare hvis du skal la nettsiden huske betalingsalternativet. Jeg legger inn bankkort info (forsiden av kortet + den 3-siffer koden) og godkjenner med bankID. Ferdig. Vil jeg lagre kortet hos nettbutikken, så står det at jeg må legge inn personnummer men det velger jeg aldri. Jeg lar aldri noen nettsider huske og lagre min betalingsmåte. For om kontoen blir hacket, så er du fucked. Paypal er også min ønsket betalingsmåte. Men ikke alle nettsider godtar paypal. Det er mest fordi paypal er flinke når det kommer til refusjon og hjelp om du havner i trøbbel. AnonymBruker skrev (14 minutter siden): er det ikke dyre fakturagebyr på klarna? nettbutikken svarte at det var null problem å sende til nærmeste post i butikk, men det er ingen reelle valg ved bestilling🤭 takk for svar💐 Anonymkode: 9d820...d05 Sikkert hvis du velger å betale med faktura så er det gebyr. Betaler du med kort der og da, hele summen, ikke noe tull og ikke noe tillegg hos de jeg har brukt klarna. Anonymkode: 732d7...8fa
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #7 Skrevet 28. april 2021 det endte med klarna. men synes det var irriterende å ikke kunne bruke mastercard som jeg ellers alltid gjør på nett. Anonymkode: 9d820...d05
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #8 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): det endte med klarna. men synes det var irriterende å ikke kunne bruke mastercard som jeg ellers alltid gjør på nett. Anonymkode: 9d820...d05 Var ikke betaling med kort et neste valg når du valgte Klarna? Anonymkode: b52cf...430
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #9 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var ikke betaling med kort et neste valg når du valgte Klarna? Anonymkode: b52cf...430 nei får faktura (tror jeg ihvertfall😅) Anonymkode: 9d820...d05
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #10 Skrevet 28. april 2021 Hvilken nettbutikk er det snakk om? Anonymkode: 80f51...292 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå