AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Har nå fått høre at min mann var utro for et par år siden. Han hadde et forhold i litt over et halvt år med ei. Hun har vært med han på hytta vår flere ganger og han har vært hos henne. Det var visst hun som avsluttet det da hun traff en ny som hun ble kjæreste med. Mannen min kjente henne fra før og vi traff hun og kjæresten ute en kveld (før corona selvfølgelig) og var sammen med de en hel kveld. Merket ingenting på mannen da, heller ikke på henne at de hadde hatt et forhold. Vet ikke om kjæresten hennes visste om det. Sjekket telefonen og der lå det arkivert meldinger mellom de to. Alt fra hete meldinger til helt dagligdagse meldinger om vær og vind. Det var også meldinger om avtalte møter, hvordan det skulle gjøres osv. Hjerter og kysse emojis. Meldinger der hun gjør det slutt og han prøvde flere mnd. i ettertid å få kontakt med henne igjen, men hun aviste han. Alt i alt mye meldinger, mer eller mindre daglig. De oppdaterte hverandre på alt. Selv om dette er et par år tilbake i tid føler jeg meg sveket av mannen jeg elsker over alt og min beste venn. Hva gjør jeg? Var han forelsket i henne? Ville han gått fra meg hvis hun ikke hadde avsluttet det? Har ikke sagt noe til han enda, bør jeg det? Jeg ønsker ikke å skilles, vil bare leve med mannen min som jeg alltid har gjort. Vi har voksne barn og et veldig godt ekteskap, hvertfall har jeg trodd det, så naiv man kan bli. Har det bare vondt nå. Anonymkode: bf2b2...777 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Det første spørsmålet her er hvorfor var du inne på hans arkiverte meldinger å snoket? Var tilliten allerede svekket? Mistanker om noe annet? Anonymkode: c7095...e11 8
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 Helt ærlig, hadde gått. Anonymkode: b5962...42c 37
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det første spørsmålet her er hvorfor var du inne på hans arkiverte meldinger å snoket? Var tilliten allerede svekket? Mistanker om noe annet? Anonymkode: c7095...e11 Hadde fått høre fra en pålitelig person at han hadde hatt et forhold på si. Ville sjekke og da fant jeg de arkiverte meldingene. Skjønner ikke hvorfor han ikke har slettet de? Tenker at han sørger over henne og kanskje leser de innimellom. Eller forhåpentligvis bare har glemt at han har de der. Jeg har alltid stolt 110% på han og hadde aldri trodd han kunne være utro. Har lyst å spør henne også, jeg vet jo hva hun heter og de er fortsatt venner på Facebook. Anonymkode: bf2b2...777 11
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde fått høre fra en pålitelig person at han hadde hatt et forhold på si. Ville sjekke og da fant jeg de arkiverte meldingene. Skjønner ikke hvorfor han ikke har slettet de? Tenker at han sørger over henne og kanskje leser de innimellom. Eller forhåpentligvis bare har glemt at han har de der. Jeg har alltid stolt 110% på han og hadde aldri trodd han kunne være utro. Har lyst å spør henne også, jeg vet jo hva hun heter og de er fortsatt venner på Facebook. Anonymkode: bf2b2...777 Det ville faktisk også jeg gjort før jeg konfronterte partner. Det er jo bare å legge fram bevis, f.eks. sitere noen av disse meldingene, om de nekter. Faren er at hun kontakter kjæresten til TS før hun svarer. Anonymkode: a9eb2...000 7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 Du må ta det opp med han, ellers kommer det til å spise deg opp.. Anonymkode: d6e84...9ee 27
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #7 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hadde fått høre fra en pålitelig person at han hadde hatt et forhold på si. Ville sjekke og da fant jeg de arkiverte meldingene. Skjønner ikke hvorfor han ikke har slettet de? Tenker at han sørger over henne og kanskje leser de innimellom. Eller forhåpentligvis bare har glemt at han har de der. Jeg har alltid stolt 110% på han og hadde aldri trodd han kunne være utro. Har lyst å spør henne også, jeg vet jo hva hun heter og de er fortsatt venner på Facebook. Anonymkode: bf2b2...777 Spørre henne? Om hva da? Anonymkode: 97f36...6a9 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #8 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spørre henne? Om hva da? Anonymkode: 97f36...6a9 Vet egentlig ikke, er litt ute av meg selv nå. Vil vel bare høre hva hun sier, vet ikke. Si hun er ei drittkjerring som burde holdt seg borte fra gifte menn. Anonymkode: bf2b2...777 7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #9 Skrevet 28. april 2021 Så trist å høre. Jeg hadde ikke fortsatt å være i et forhold med denne mannen. Han har aktivt vært utro i et halvår og høres ut som at det stoppet pga hun ikke ville. Av personlig erfaring vet jeg hvor vanskelig det kan være å fortsette et forhold etter den ene parten har vært utro og selv klarte jeg ikke å stole fult på vedkommende igjen noe som førte til at jeg avsluttet forholdet og det er jeg utrolig glad for i dag. Anonymkode: b342a...101 20
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #10 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du må ta det opp med han, ellers kommer det til å spise deg opp.. Anonymkode: d6e84...9ee Ja, vet det. Problemet er at vi har det så godt og dette skjedde for et par år siden. Vi har en god hverdag og et godt liv sammen. Jeg vil ikke miste han og jeg vil vel egentlig ikke høre svaret om han elsket henne. Det virket på meldingene som det ikke bare var sex, det var også vennskap. Det var typiske kjæreste meldinger. Hadde det bare vært sex, men det var så mye mer. Anonymkode: bf2b2...777 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #11 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet egentlig ikke, er litt ute av meg selv nå. Vil vel bare høre hva hun sier, vet ikke. Si hun er ei drittkjerring som burde holdt seg borte fra gifte menn. Anonymkode: bf2b2...777 Det er ikke hun som er problemet. Da hadde mannen din bare gått til neste kvinne. Jeg skjønner at du er lei deg, men problemet ditt er mannen din. Det er han som har et forhold til deg og skal verge seg for å utsette deg for utroskap, ikke en tilfeldig kvinne. Som singel har jeg blitt kjent med ganske mange menn som er gift og "lykkelig". Menn man aldri hadde trodd var utro. Anonymkode: 7ced6...117 44
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #12 Skrevet 28. april 2021 Det er jo mannen din som er en dritt. Joda, du kan kalle henne det og ettersom hun visste han var gift, men ansvaret ligger på ham. Anonymkode: 1e38d...d7b 22
malifika Skrevet 28. april 2021 #13 Skrevet 28. april 2021 Jeg fatter ikke hva som driver deg og andre i din situasjon til å ville gå videre i slike forhold! Alle kan gjøre en feil ja. Hadde han lagt kortene på bordet, innrømmet alt av fri vilje, vært lei seg og virkelig angret så kan jeg skjønne at man velger å tilgi og prøver å gå videre. Men, i dette tilfellet så blir du jo bokstavelig talt pissa i trynet. Han driter jo tydeligvis ideg. Han har gjort dette og bare gått videre som ingenting, han hverken angrer eller bryr seg om hva han har gjort, og dette viser jo bare at han er tilbøyelig til å gjøre det samme igjen og igjen dersom han finner en annen som er interessert. Gro deg litt ryggrad og stolthet å forlat han. Du er verdt mer enn dette. 32
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #14 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, vet det. Problemet er at vi har det så godt og dette skjedde for et par år siden. Vi har en god hverdag og et godt liv sammen. Jeg vil ikke miste han og jeg vil vel egentlig ikke høre svaret om han elsket henne. Det virket på meldingene som det ikke bare var sex, det var også vennskap. Det var typiske kjæreste meldinger. Hadde det bare vært sex, men det var så mye mer. Anonymkode: bf2b2...777 Dette. Det hadde jeg aldri klart å komme over, er jeg redd. Anonymkode: 27034...a7b 14
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #15 Skrevet 28. april 2021 Han hadde følelser for henne. Bra at hun avviste han! Er ganske sikker på at han jakter videre på en annen kvinne. De pleier å gjøre det. Dette er menn som vil ha i pose og sekk. Ja si det til han, på en forsiktig måte, der han må snakke, ikke du som skal spørre. Anonymkode: 00509...fa7 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #16 Skrevet 28. april 2021 Jeg synes det faktum at han prøvde å kontakte og opprettholde dette i månedsvis med henne når hun ønsket å avslutte det, sier ganske mye. Han har bevisst ført deg bak ryggen og jeg synes det da viser at han egentlig vil ha henne. Ellers hadde han jo ikke prøvd så hardt. Her tror jeg du må åpne øynene. Tydeligvis ville han ha henne. Skjønner godt at du sjekket. Neste steg er å ta det opp med mannen. Men du fortjener bedre enn dette. Har han problemer i forholdet, kunne han løst det på en annen måte enn å være utro. Det viser en uærlig person og dårlig karaktertrekk synes jeg. Ikke har han hatt noe problemer med å holde dette skjult heller. Blir trist på dine vegne. Anonymkode: 49bfd...da3 20
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #17 Skrevet 28. april 2021 Dere har åpenbart ikke et godt ekteskap, og jeg tør ikke tenke på hva andre ting han sannsynligvis har gjort mot deg, som du kanskje aldri får vite om. Men om du syns det er greit at han ligger rundt med andre og har deg som sin trygge havn så er det bare å fortsette forholdet. Jeg hadde dumpa han på dagen, og nektet å ha noe mer med han å gjøre. Dere har voksne barn, så dere MÅ ikke være sammen. Anonymkode: eb242...ea6 7
Rosatoast Skrevet 28. april 2021 #18 Skrevet 28. april 2021 Hvis han har gjort dette bak ryggen din tydelig uten dårlig sanvittighet eller anger, så er det en stor sannsynelighet for at han fortsat har noen andre på si . Så det at han er utro NÅ, er ganske stor tenker jeg. 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #19 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har nå fått høre at min mann var utro for et par år siden. Han hadde et forhold i litt over et halvt år med ei. Hun har vært med han på hytta vår flere ganger og han har vært hos henne. Det var visst hun som avsluttet det da hun traff en ny som hun ble kjæreste med. Mannen min kjente henne fra før og vi traff hun og kjæresten ute en kveld (før corona selvfølgelig) og var sammen med de en hel kveld. Merket ingenting på mannen da, heller ikke på henne at de hadde hatt et forhold. Vet ikke om kjæresten hennes visste om det. Sjekket telefonen og der lå det arkivert meldinger mellom de to. Alt fra hete meldinger til helt dagligdagse meldinger om vær og vind. Det var også meldinger om avtalte møter, hvordan det skulle gjøres osv. Hjerter og kysse emojis. Meldinger der hun gjør det slutt og han prøvde flere mnd. i ettertid å få kontakt med henne igjen, men hun aviste han. Alt i alt mye meldinger, mer eller mindre daglig. De oppdaterte hverandre på alt. Selv om dette er et par år tilbake i tid føler jeg meg sveket av mannen jeg elsker over alt og min beste venn. Hva gjør jeg? Var han forelsket i henne? Ville han gått fra meg hvis hun ikke hadde avsluttet det? Har ikke sagt noe til han enda, bør jeg det? Jeg ønsker ikke å skilles, vil bare leve med mannen min som jeg alltid har gjort. Vi har voksne barn og et veldig godt ekteskap, hvertfall har jeg trodd det, så naiv man kan bli. Har det bare vondt nå. Anonymkode: bf2b2...777 Hadde takka fint for meg... Hadde ikke tatt i mannen min om han hade gjort noe sånt. Anonymkode: de79d...7b1 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #20 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, vet det. Problemet er at vi har det så godt og dette skjedde for et par år siden. Vi har en god hverdag og et godt liv sammen. Jeg vil ikke miste han og jeg vil vel egentlig ikke høre svaret om han elsket henne. Det virket på meldingene som det ikke bare var sex, det var også vennskap. Det var typiske kjæreste meldinger. Hadde det bare vært sex, men det var så mye mer. Anonymkode: bf2b2...777 Hvor godt har dere det egentlig om han innleder et kjæresteforhold med en annen, og det var hun som gjorde det slutt, og i tillegg drev han på i mnd for å få henne tilbake? Det høres ut som at du lever på en drøm, mens du egentlig lever med en som gikk bak ryggen din og sviktet helt. Anonymkode: d6e84...9ee 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå