AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Hei Eldste barnet er 2.5 år gammel og nr 2 er på vei. Føder om noen dager. Siden eldste ble født og frem til nå har vi brukt stokke stelleveske. Og har vært hele veien fornøyd med den . Nå som det blir 2 barn så tenker jeg at vi må ha litt større stelleveske. Men jeg vet ikke helt hvilken jeg skal kjøpe. Siden alt er stengt så må jeg kjøpe online. Så er redd for å gjøre bomkjøp. Kan noen anbefale en stelleveske med masse plass i så jeg får plass til ekstra utstyr for 2 barn. Takk😀 Anonymkode: b46b9...43e
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Hva bruker du stellevesken til 2,5åring til? Vi har også en 2,5 åring og en liten straks på vei , men jeg har ikke tenkt på noe stort behov for stelleveske til begge 🤔 El Eldste bruker fremdeles bleier, men håper å venne av i sommer. Med henne har vi bare hatt en slik https://www.babyshop.no/pronto-changing-station-black/p/122933 med bleier og kluter i, også en vanlig sekk eller veske på tur. Hun går jo i bhg til vanlig, så er bare på utflukter i helga vi har den med nå lenger Med lille tenkte vi bruke samme, også bare ta med både store og små bleier enn å lenge Anonymkode: 96301...026
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 Vi bruker filikid stellesekk til tvillingene , god plass, kan henges på vogn også. Koster rett under 500, bare til å Google Anonymkode: 48531...967
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 Trenger du så mye da? Vi har to bleiebarn, og bare den vi fikk gratis i kiwi sin babypakke i hine hårde dager. Eneste ekstra med et bleiebarn til var en håndfull elstra bleier og en bukse og body i str nyfødt. Sikker på at du trenger en ny en? Spør ikke for å være frekk, bare tips om prøv den du har og se om du virkelig trenger mer plass. Anonymkode: c4362...d20 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå