Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Katrina" herjer i Florida

To millioner mennesker er uten strøm i den amerikanske delstaten Florida, etter at orkanen "Katrina" har herja der det siste døgnet..

Kan det være Gud som sender denne straffe dommen over USA fordi de har vært med på å tvangsflytte 10 000 jøder fra sine hjem, og sitt land.

Og er det Guds vrede som komme over EU landene som drukner i flom.

Likheten er slående det er ikke stort menneske tapt men store ødeleggelser på deres hjem og eiendeler?

Jødene er guds folk og dere jødehatere skal straffes! Det drives hat-propaganda og stygge løgner om guds folk! NÅ ER GUD FORBANNET!

Går det i oppfyllelse at den som forbanner Israel skal selv forbannes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dinosaurene fikk en enda større straff fra Gud.

Tenk, en hel kjempestor meteor ble sendt for å utrydde dem.

Skal tro hvilke synder de hadde begått??? :klø:

Skrevet

Kan det vara Guds vrede och svar på miljöförstöring och global uppvärmning som ger oss klimatproblem och miljökatastrofer?

Eller är miljökatastroferna en naturlig konsekvens av vår misshandel av miljön?

Eller är det så att vi har bättre nyhetsbevakning så HELA värden vet när New Orleans eller Phuket hamnar under vatten? Hur var det för 500 år sedan? Pester, infektioner, torka, svält, skyfall? Är det inte sådant som egentligen alltid har funnits?

Frågan om det är Guds vrede eller inte är sedan en fråga DIN tro kanske kan besvara. Jag vet vad jag tror.

Skrevet

I og med at du forfekter den jødiske gud og ikke den kristne oppdateringen så lurer jeg på et par ting. For det første, det virker ikke som en "goodwill trip" å sende naturkatastrofer på oss andre. Videre så virker det ikke spesielt lurt forsvarsmessigsett å konsentrere seg om å ødelegge ting på den andre siden av jordkloden. Har en først så mye makt så vil jeg konsentrert meg om å forsvare Israels territorium og de områder de gjør krav på.

Skrevet
"Katrina" herjer i Florida

To millioner mennesker er uten strøm i den amerikanske delstaten Florida, etter at orkanen "Katrina" har herja der det siste døgnet..

Kan det være Gud som sender denne straffe dommen over USA fordi de har vært med på å tvangsflytte 10 000 jøder fra sine hjem, og sitt land.

Og er det Guds vrede som komme over EU landene som drukner i flom.

Likheten er slående det er ikke stort menneske tapt men store ødeleggelser på deres hjem og eiendeler?

Jødene er guds folk og dere jødehatere skal straffes! Det drives hat-propaganda og stygge løgner om guds folk! NÅ ER GUD FORBANNET!

Går det i oppfyllelse at den som forbanner Israel skal selv forbannes?

Lykke til videre på reisen inn i åndelig fortapelse.

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg bare lurer på om du da mener at gud heter Katrina? DET synes jeg er en interessant tanke.

Skrevet
Og dinosaurene fikk en enda større straff fra Gud.

Tenk, en hel kjempestor meteor ble sendt for å utrydde dem.

Skal tro hvilke synder de hadde begått???  :klø:

har du ikke sett jurassic park heller..

dinosauruser er slemme

Skrevet

Grunnen til flommen er selfølgelig et resultat av en økning i den globale temperaturen som igjen er et resultat av den synkende bestanden av pirater. Min gud; - The flying spaghetti monster ønsker at flere skal kle seg som pirater.

Skrevet

Aye!

Smartly, me lass. Bring the cap'n a keg of grog while I load the six-pounders and clear the ship for battle. Let's show 'em bilge rats that the flying spaghetti monster is unboiled and made of harder stuff!

arrrr!

Skrevet

Er det sånn at disse gudene har en tendens til å ødellege, uten å tenke så mye over konsekvensene?

100 milliarder en en del munner, det.

Free will for the win.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...