Gå til innhold

Ouijabrettet mitt virker ikke. Noen som vet hva som er galt? Er ånden for svak?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
GudSelv skrev (8 timer siden):

Spør Lucifer.

Slutt å legg skylden på Lucifer!!!

Anonymkode: 8da7c...cba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring Durek og madamen. De har peiling på sånt 

Anonymkode: 937b5...526

• Liker 2
Gjest Lawyam
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke dra pendler inn i dette da, de har ikke noe med noe åndelig å gjøre, kun din egen underbevissthet

Anonymkode: f660d...1d0

Den kommentaren forteller meg at du ikke vet.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er intensjonen din for å få kontakt med noen ånder? Har du noe å prate om eller si? 

Anonymkode: d3051...303

AnonymBruker
Skrevet

Atter en gang: Ville seriøst styrt unna de greiene her. 

Da jeg og noen venner var yngre drev vi med dette, og jeg fatter ikke hvor vi fant ballene til det, for å være ærlig. Jeg følte ikke at det direkte var noen som ville oss vondt, men jeg husker at det tidvis var skikkelig skremmende!

Jeg husker at flere av tingene jeg spurte om har gått i oppfyllelse. Det må være noe i dette, noe annet klarer jeg ikke å tro. Alle som stilte seg tvilende på forhånd, tvilte ikke noe særlig etterpå, for å si det sånn. 

Jeg hadde også en del issues i tiden etterpå, husker jeg. Nei, hjelp. I dag driver jeg med tarot og flere andre spirituelle ting, men føler ingenting kan sammenlignes med det her.

Anonymkode: c4c7d...774

AnonymBruker
Skrevet

Er det utladet batteri på det brettet kanskje?

Anonymkode: 9c7c7...132

Skrevet

Vil fraråde deg på det sterkeste om å IKKE drive på med det spillet, det er verdens farligste spill og et spill med djevelen, man har ikke kontakt med ånder, men faktisk djevelen selv, det er selvopplevd og jeg hørte djevelens stemme og livet mitt ble snudd opp ned på hodet, det frarådes på det sterkeste og helst hold opp med det!, jeg sier dette for ditt eget beste

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier meg enig med flere andre her: Ikke bruk dette spillet! Jeg hadde selv noen ekle opplevelser med dette i ungdommen. En venninne hadde en nabo som drev med dette, og vår venninnegjeng ble med på det. Husker at vi ble temmelig sjokkert og skremt under bruk av spillet. En lærer hørte tilfeldigvis at vi snakket om det på skolen, og hun tok tak i oss og fikk oss til å love å slutte med det. Hun hadde venner som hadde sett noe de ikke burde sett under bruk av spillet og som hadde fått alvorlige psykiske problemer. 
Vi i vennegjengen er fortsatt venner, og opp gjennom årene har flere ting vi spurte om i spillet gått i oppfyllelse. 
Jeg er egentlig ikke særlig overtroisk, men akkurat dette gav meg en alvorlig støkk. 

Anonymkode: a8a6b...5e0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.4.2021 den 8.54):

hvordan er ikke IQ og rasjonalitet relatert? Ja, de som klarer å tenke..

Anonymkode: 49a50...92a

Rasjonalitet og IQ er ikke det samme. 

Anonymkode: ccadc...ec5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...