Gå til innhold

Ouijabrettet mitt virker ikke. Noen som vet hva som er galt? Er ånden for svak?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ts. For å si det sånn så bør du være glad hvis det ikke har funket til nå. Råder deg til å fjerne spillet fra hjemmet ditt. Ikke oppbevar det. Ikke spill det. Bare destruer det eller kast det. Og aldri, aldri, rør noe lignende igjen. 

Anonymkode: afe65...49c

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Lawyam skrev (Akkurat nå):

Jeg kan ikke si meg mer enig!!!

Får tårer i øynene av frykt. Folk må gjerne tro at jeg overdriver eller tuller, men jeg gjør ikke det. Skal aldri i min villeste fantasi prøve dette spillet etter hva jeg har hørt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Man påkaller onde ånder. Jeg er seriøs, dette er livsfarlig. Man bør ikke leke med ilden. 

Enig. Noen ting bør man ikke begi seg ut på.

Anonymkode: 5b137...eb9

• Liker 3
Gjest Lawyam
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Får tårer i øynene av frykt. Folk må gjerne tro at jeg overdriver eller tuller, men jeg gjør ikke det. Skal aldri i min villeste fantasi prøve dette spillet etter hva jeg har hørt. 

Du overdriver ikke og tuller ikke! Jeg tar også maksimal avstand fra den type aktivitet. Det er svært farlig 'lek'.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Dette er hvorfor man burde ha IQ test for å ha stemmerett. Husker noen venner av meg fikk meg med på dette for 15 år siden, skjedde ikke en dritt, som forventet altså.

Anonymkode: 49a50...92a

Dette har ingenting med IQ å gjøre, det handler om rasjonalitet. Uansett er det veldig ekstremt å mene at mennesker som tror på overnaturlige ting ikke burde ha stemmerett, selv om det de tror ikke stemmer. Mener du at kun et fåtall mennesker med visse kvaliteter skal ha stemmerett ? 

Anonymkode: ccadc...ec5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja, i spillet påkaller man ånder. Problemet er bare at man ikke vet hvilken ånd man kommer i kontakt med. Det kan like godt være en ond ånd som prøver å få kontakt og spre frykt. Har hørt syke historier med dette spillet. Folk som har blitt besatt og nærmest endt livet sitt. Man bør holde seg langt, langt, unna. Det er det eneste rådet jeg kan gi. Man åpner dører inn til åndeverdenen, og vet man ikke hvordan man skal lukke dem igjen kan man være ille ute.

Men du svarer ikke på spørsmålet; hvordan fungerer dette ? «Jeg har hørt om noen som.....» verken forklarer eller beviser noe som helst. Blir jo vanskelig å ha tillit til en påstand dersom man ikke får en forklaring på hvordan denne påstanden kan stemme. 

Anonymkode: ccadc...ec5

• Liker 1
Skrevet

Spør Gud. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, i spillet påkaller man ånder. Problemet er bare at man ikke vet hvilken ånd man kommer i kontakt med. Det kan like godt være en ond ånd som prøver å få kontakt og spre frykt. Har hørt syke historier med dette spillet. Folk som har blitt besatt og nærmest endt livet sitt. Man bør holde seg langt, langt, unna. Det er det eneste rådet jeg kan gi. Man åpner dører inn til åndeverdenen, og vet man ikke hvordan man skal lukke dem igjen kan man være ille ute.

😂

Jeg trodde faktisk ikke at det fremdeles var noen i Norge i 2021 som tror at dette overtroiske tullballet er virkelig!

Trodde vi hadde blitt mer rasjonelle enn som så..

Anonymkode: 91504...837

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet begrenser det jeg tror på seg til hva jeg ser, men ikke pokker om jeg ville hatt noe sånt i huset. Kall det instinkt eller hva du vil. Bli kvitt brettet. 

Anonymkode: 9ffce...f22

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette har ingenting med IQ å gjøre, det handler om rasjonalitet. Uansett er det veldig ekstremt å mene at mennesker som tror på overnaturlige ting ikke burde ha stemmerett, selv om det de tror ikke stemmer. Mener du at kun et fåtall mennesker med visse kvaliteter skal ha stemmerett ?

hvordan er ikke IQ og rasjonalitet relatert? Ja, de som klarer å tenke..

Anonymkode: 49a50...92a

Skrevet
6 hours ago, Rotemor said:

Spør Gud. 

Spør Lucifer.

• Liker 1
Skrevet
GudSelv skrev (1 time siden):

Spør Lucifer.

Din konfliktskyhet og ansvarsfraskrivelse er årsak til mye vondt her i verden....Dytter ansvaret over på din bror!

Skrevet
Lawyam skrev (9 timer siden):

Du overdriver ikke og tuller ikke! Jeg tar også maksimal avstand fra den type aktivitet. Det er svært farlig 'lek'.

Jeg så noen tape i Yatzy en gang. Hun ble helt vill. Selv om det ikke var noe pappbrett involvert så var stemningen svært truet. Så, ja, man skal passe seg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Styr unna.

Anonymkode: c4c7d...774

• Liker 1
Gjest Lawyam
Skrevet
Rotemor skrev (2 timer siden):

Jeg så noen tape i Yatzy en gang. Hun ble helt vill. Selv om det ikke var noe pappbrett involvert så var stemningen svært truet. Så, ja, man skal passe seg.

Viktig å vite hvem vi vil være i  samme rom med, ja.

Skrevet
Lawyam skrev (1 time siden):

Viktig å vite hvem vi vil være i  samme rom med, ja.

Folk er lette å se, så det er ikke så vanskelig...

Håper inderlig du tok ironien så det ikke ble enda flauere.

AnonymBruker
Skrevet

Om du vil se noe "åndelig" så skaff deg en pendel! Kan være hva som helst, men krystaller eller ringer i sølv og gull er vel vanligst. Heng den på en tråd som er minst 20cm og hold den over hånden din. Si til pendelen din "gi meg et ja!" og den vil begynne å gå i en rett linje frem og tilbake, si "gi meg et nei!" og pendelen vil begynne å gå i en sirkel. (Det kan være motsatt for noen, men sjelden). Etter dette kan du spørre pendelen om forskjellig, men det må bare være ja/nei spørsmål. Du kan spørre om fremmede "Heter hun som står ved siden av meg Tone?" Om hun ikke gjør det, så vil pendelen si nei, og om hun gjør det vil den si ja. Bare prøv selv! 

Stort sett får du best svar på spørsmål du innerst inne evt svaret på, som f.eks når du har forlagt bilnøklene dine. Underbevisstheten din vet hvor de er, og pendelen kan gi deg svaret. 

Det finnes noen veldig få mennesker som ikke får pendelen til å røre seg, og det dinnes også "falske pendler" -jeg prøvde en dyretann som jeg fikk av en person jeg senere oppdaget at var en skikkelig dritsekk, og ikke vet jeg, men det var første gangen en pendel hadde svart feil på det meste jeg spurte om. 

Dette er jo ikke åndelig, dette er underbevissthetens vibrasjoner fra deg på mikronivå som gir utslag i pendelen. Men interessant er det!

Anonymkode: f660d...1d0

• Liker 1
Gjest Lawyam
Skrevet

Hvis svarene kommer fra oss selv vil det kunne være vilje, fantasi, frykt, håp og ikke bare korrekte svar. Når vi holder på med tarot, quija, pendler, mediumistiske saker vil åndeverden være noe noen søker eller blir søkt opp av. Ofte vet ikke vi hvordan få tak i åndeverdenen, men åndeverdenen søker vertskap. Derfor er det essentielt å forstå faren og enten avstå helt eller vite hvordan beskytte oss. Det er en verden full av farer. 

AnonymBruker
Skrevet
Lawyam skrev (6 minutter siden):

Hvis svarene kommer fra oss selv vil det kunne være vilje, fantasi, frykt, håp og ikke bare korrekte svar. Når vi holder på med tarot, quija, pendler, mediumistiske saker vil åndeverden være noe noen søker eller blir søkt opp av. Ofte vet ikke vi hvordan få tak i åndeverdenen, men åndeverdenen søker vertskap. Derfor er det essentielt å forstå faren og enten avstå helt eller vite hvordan beskytte oss. Det er en verden full av farer. 

Ikke dra pendler inn i dette da, de har ikke noe med noe åndelig å gjøre, kun din egen underbevissthet

Anonymkode: f660d...1d0

• Liker 2
Skrevet
Lawyam skrev (56 minutter siden):

Nei.

Det finnes ikke en egen verden av ånder.

Det er overtro eller psykiatri, manglende kunnskap, galskap eller annet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...