AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Hallo Om babyen gulper på bodyen, og den må egentlig vaskes, kan man skylle den med neutral shower gel og i varmt vann og henge den til tørk fremfor å slenge i vaskemaskinen? Vasker meg i hjel, og syntes dette kunne vært praktisk. Blir det ordentlig rent? Er det teit? Anonymkode: 41c31...145
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Jeg synes det høres ut som mer jobb enn å hive en hel haug i maskinen samtidig, men det er kanskje bare meg 😛 Anonymkode: 6b975...729 10
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 Kan være det funker for dere, men da jeg tok en slik løsning på t-skjortene mine på fjelltur endte jeg mye utslett der tskjorta satt på kroppen. Skylte mye i rennende bekk, men fikk tydeligvis ikke bort all såpe uansett. Anonymkode: b7dda...e8d 1
Blomsterpotta Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 Høres mer tungvint ut å vaske for hånd, men klart det går. Jeg hadde ikke gjort det. 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 Kjøp heller inn en haug gulpesmekker! Ala sånne: https://www.lindex.com/no/p/8138010-9560-gronn-4-pakning-med-smekker Brukte slike konstant frem til baby slutta å gulpe og slapp unna å bytte hele bodyen. Anonymkode: 1f56e...ffa 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 Takk for svar 😊 Det er litt tungvindt for vaskemaskinen står i kjelleren, og jeg er ikke helt dreven på bæresele og skittentøyskurv samtidig. Skylla den bare lett i vasken med en liten ert såpe og vrengte. Siden det bare var litt gulp liksom.. Definitivt lettere å vaske klær i maskinen, men jeg hadde akkurat satt på en maskin lyse klær, så den ene lyse bodyen ble gulpet på. Jeg har kjøpt gulpesmekker, de er superpraktiske 😊 babyen hadde ikke den på ista selvfølgelig😅 Anonymkode: 41c31...145
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #7 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan være det funker for dere, men da jeg tok en slik løsning på t-skjortene mine på fjelltur endte jeg mye utslett der tskjorta satt på kroppen. Skylte mye i rennende bekk, men fikk tydeligvis ikke bort all såpe uansett. Anonymkode: b7dda...e8d Kan ha vært bekken. Ikke sikkert det var såpen du plutselig ikke tålte lenger 😊 Anonymkode: 41c31...145
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #8 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar 😊 Det er litt tungvindt for vaskemaskinen står i kjelleren, og jeg er ikke helt dreven på bæresele og skittentøyskurv samtidig. Skylla den bare lett i vasken med en liten ert såpe og vrengte. Siden det bare var litt gulp liksom.. Definitivt lettere å vaske klær i maskinen, men jeg hadde akkurat satt på en maskin lyse klær, så den ene lyse bodyen ble gulpet på. Jeg har kjøpt gulpesmekker, de er superpraktiske 😊 babyen hadde ikke den på ista selvfølgelig😅 Anonymkode: 41c31...145 Men må du ha med deg baby ned for å vaske klær da? Tar jo et par minutter å sette på ei maskin, hvis baby sover eller ligger på gymmen kan du jo fint gjøre andre ting? Anonymkode: d63f9...6c3 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #9 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men må du ha med deg baby ned for å vaske klær da? Tar jo et par minutter å sette på ei maskin, hvis baby sover eller ligger på gymmen kan du jo fint gjøre andre ting? Anonymkode: d63f9...6c3 Kan egentlig det, men fireåringen er hjemme idag og tør ikke la dem være alene sammen . Mest sannsynlig går det bra, men plutselig vetu.. Hun gidder aldri bli med i kjelleren btw. 🙃 Anonymkode: 41c31...145
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #10 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kan ha vært bekken. Ikke sikkert det var såpen du plutselig ikke tålte lenger 😊 Anonymkode: 41c31...145 Det er sant, kan godt være. Gikk likevel fint å bade i vannet bekken rant fra, og drakk også samme vannet. Men det kan selvfølgelig ha vært noe som satt seg i tøyet. Tenkte bare det var greit å følge med om den lille plutselig får utslett, så kan du være obs 😊 Anonymkode: b7dda...e8d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #11 Skrevet 28. april 2021 Jeg ville nok ha vasket den i maskinen. Men først skylt vekk gulpen og latt bodyen være våt frem til vask, hadde sikkert hatt på litt flekkfjerner i tillegg. Jeg hater lyse bodyer med flekker på 😅 Anonymkode: ae74a...ee4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #12 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er sant, kan godt være. Gikk likevel fint å bade i vannet bekken rant fra, og drakk også samme vannet. Men det kan selvfølgelig ha vært noe som satt seg i tøyet. Tenkte bare det var greit å følge med om den lille plutselig får utslett, så kan du være obs 😊 Anonymkode: b7dda...e8d Takk for rådet ❤️ tror jeg egentlig må slenge den i maskina.. Vi tar ingen sjanser 😅 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg ville nok ha vasket den i maskinen. Men først skylt vekk gulpen og latt bodyen være våt frem til vask, hadde sikkert hatt på litt flekkfjerner i tillegg. Jeg hater lyse bodyer med flekker på 😅 Anonymkode: ae74a...ee4 Takk for tips ❤️ huff ja det er ikke fint, skjer spesielt ved klumpete gulp her.. Anonymkode: 41c31...145 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #13 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan egentlig det, men fireåringen er hjemme idag og tør ikke la dem være alene sammen . Mest sannsynlig går det bra, men plutselig vetu.. Hun gidder aldri bli med i kjelleren btw. 🙃 Anonymkode: 41c31...145 Da er jeg med. Det hadde ikke jeg gjort heller Anonymkode: d63f9...6c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå