Gjest Gjest Skrevet 1. september 2005 #1 Skrevet 1. september 2005 Leter etter informasjon ang panamakanalen men må si at jeg sliiter Noen som har litt tid og rådighet som kan hjelpe meg? Hvilke nye kunnskaper og erfaringer gjorde byggingen mulig? Hvilke andre kommunikasjonsmidler ble utbygd og modernisert i Europa og Usa på denne tida? Hvorfor ble utbyggingen av kommunikasjoner så viktig i industrialismens tidsalder? kanskje noen har en bok eller noe liggende?? takker masse for svar!
Elanor Skrevet 1. september 2005 #2 Skrevet 1. september 2005 Spør på biblioteket, du! Der får du garanert hjelp!
Gjest gotthard Skrevet 1. september 2005 #3 Skrevet 1. september 2005 se på denne du,så blir du straks så meget klokere:-) http://fuv.hivolda.no/prosjekt/stillle/4-kanalen.htm
Kafka Skrevet 1. september 2005 #4 Skrevet 1. september 2005 Leter etter informasjon ang panamakanalen men må si at jeg sliiter Noen som har litt tid og rådighet som kan hjelpe meg? Hvilke nye kunnskaper og erfaringer gjorde byggingen mulig? Hvilke andre kommunikasjonsmidler ble utbygd og modernisert i Europa og Usa på denne tida? Hvorfor ble utbyggingen av kommunikasjoner så viktig i industrialismens tidsalder? kanskje noen har en bok eller noe liggende?? takker masse for svar! ← Ha! Nei, får ikke hjelpet deg særlig desverre. Men nå har du jo fått hjelp uansett :icon_smile: Wow! Panamakanalen er en gigant! Enig med deg! Fascinerende som bare det :icon_smile:
sixx Skrevet 1. september 2005 #5 Skrevet 1. september 2005 Oii...var det ikke i vinter det var et program på tv om Panamakanalen tro? :klø: Tror det var på Nrk...kanskje det ligger info på nettsidene der. Veldig interessant program forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå