AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Butikken vår er evakulert og jeg får ikke komme på jobb. Sjefen mener jeg ikke får betalt, siden jeg ikke er i 100% jobb, er dette rett? Anonymkode: 31612...c9a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Det er en bomefunn i området så butikken er stengt. Anonymkode: 31612...c9a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 Hvis du er fast ansatt skal du ha betalt uavhengig om du er 100% eller 25% ansatt. Dette må arbeidsgiver ta på sin kappe. Ta det opp med fagforbundet ditt. Anonymkode: f5f88...6d9 1
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 Hei, så dumt.... kanskje du skulle ta noen telefoner og høre litt rundt? Jeg tror at: Så lenge arbeidsgiver ikke arbeidsgiver har enten permittert eller gått til hel eller delvis oppsigelse av ditt arbeidsforhold, har du krav på lønn etter avtale inntil videre, med mindre du samtykker i ordningen. Hvis du ikke får den lønn som du har krav på, kan saken bringes inn for Forliksrådet i den kommune som du jobber i for en avgjørelse. Kontakt Arbeidstilsynet eller advokat for å få hjelp/veiledning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå