AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Har vært så heldig å mottatt masse fine strikkeklær til lille, nå to måneder. Det meste er strikket i babyull/merinogarn og vasket i parfymefri milo. Men hva har man under? Må vel ha noe under? Blir jo varmt inne med strømpebukser under strikkebukser foreksempel? Utedresser/klær har vi nok av, så hvordan få brukt alle disse fine gavene? Hva gjør du? Anonymkode: 5fd61...142
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har vært så heldig å mottatt masse fine strikkeklær til lille, nå to måneder. Det meste er strikket i babyull/merinogarn og vasket i parfymefri milo. Men hva har man under? Må vel ha noe under? Blir jo varmt inne med strømpebukser under strikkebukser foreksempel? Utedresser/klær har vi nok av, så hvordan få brukt alle disse fine gavene? Hva gjør du? Anonymkode: 5fd61...142 Vi brukte de mye ute på vårparten med vanlig body under. Mamma strikket veldig praktiske klær til innebruk også, feks kort selebukse. Og ofte klær i bomull eller silke, de Kan fint brukes inne 😊 Ullklær kan fint brukes rett på huden på sommeren når det er litt kjølig på ettermiddag og kveld feks 😊 Anonymkode: 91a53...fe3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 Jeg brukte hjemmelaget strikkeklær til masse, men tok det av inne Hadde body og strømpebukse under og brukte det i vogna ved trilleturer og soving, i bilen og generelt på farten. Nå er det kanskje ikke helt i sesong, jeg fikk barn i oktober, og fra oktober-mars ble strikkeklær brukt daglig. Om sommeren er det nok mest aktuelt på kjølige dager og kvelden Vår er snart 3 år og vi er fremdeles glad i å bruke hjemmestrikka sett, vi har produktive bestemødre og tanter 😂 Anonymkode: 4d953...bc5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg brukte hjemmelaget strikkeklær til masse, men tok det av inne Hadde body og strømpebukse under og brukte det i vogna ved trilleturer og soving, i bilen og generelt på farten. Nå er det kanskje ikke helt i sesong, jeg fikk barn i oktober, og fra oktober-mars ble strikkeklær brukt daglig. Om sommeren er det nok mest aktuelt på kjølige dager og kvelden Vår er snart 3 år og vi er fremdeles glad i å bruke hjemmestrikka sett, vi har produktive bestemødre og tanter 😂 Anonymkode: 4d953...bc5 Kan jo bare legge til - vi har alltid hatt det veldig varmt inne og vår baby var alltid ganske varm av seg. Om man har det kjølig inne så er det jo ikke noe i veien for å bruke ullstrikk inne! Anonymkode: 4d953...bc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå