Gå til innhold

Jeg drømmer om broren til kjæresten min.. Føler meg forferdelig!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor dette skjer. Flere netter per uke drømmer jeg om broren hans. At jeg har sex med han mens kjæresten min ser på osv. Jeg vet ikke hvorfor jeg får disse drømmene såpass ofte. Jeg elsker kjæresten min og jeg er ikke forelsket i broren hans! Noen andre som har opplevd noe lignende? Inatt drømte jeg ar broren hans kysset meg og at vi hadde sex inni huset til typen min :trist: føler meg så forferdelig som får slike drømmer..

Flere eller er jeg helt unormal?

Anonymkode: 63c10...d9f

Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Kanskje ved å tenke at du er forferdelig så øker "tabuet" og spenningen ved det. 

Jeg har drømt at jeg har sex med flere forskjellige familiemedlemmer og at jeg var utro mot kjæresten med MIN bror. Utrolig ubehagelig, men det betyr ingenting. Og problemet oppstår når man ilegges verdi og mening til noe man ikke kan styre. 

Du har kanskje drømt at du har drept eller gjort andre umoralske ting noen ganger, ilegges du det også verdi og mening? Prøv å huske at det er en drøm som ikke er viljestyrt. Til og med å fantasere om broren i våken tilstand er ikke moralsk galt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...