AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Jeg har aldri vært utro, men exen min har tydeligvis sagt dette til folk så jeg skal fremstå som den slemme. Dette ryktet har tydeligvis spredt seg mye og nå blir jeg plutselig behandlet helt annerledes av en god del folk som før var åpne og trivelige. Jeg er veldig sjenert, har få venner og er innesluttet, så jeg klarer ikke å "slåss" mot et sånt rykte på en måte. Det er så frustrerende og urettferdig. Jeg føler ikke folk kommer til å tro på meg engang. Man kan jo aldri stole på "utro" mennesker uansett... Jeg husker en gang på studiet mitt at jeg ble advart mot en fyr som visstnok skal ha vært utro. Husker at jeg trodde på det og behandlet ham deretter (hyggelig fasade, men iskald på andre måter). Sånn tenker jeg at folk oppfører seg mot meg nå. At jeg kun er god nok for sex, men aldri lenger noe seriøst pga det falske utro-stempelet. Hva ville dere ha gjort? Flytte til et annet land? Bytte navn? Anonymkode: 5ab90...838
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har aldri vært utro, men exen min har tydeligvis sagt dette til folk så jeg skal fremstå som den slemme. Dette ryktet har tydeligvis spredt seg mye og nå blir jeg plutselig behandlet helt annerledes av en god del folk som før var åpne og trivelige. Jeg er veldig sjenert, har få venner og er innesluttet, så jeg klarer ikke å "slåss" mot et sånt rykte på en måte. Det er så frustrerende og urettferdig. Jeg føler ikke folk kommer til å tro på meg engang. Man kan jo aldri stole på "utro" mennesker uansett... Jeg husker en gang på studiet mitt at jeg ble advart mot en fyr som visstnok skal ha vært utro. Husker at jeg trodde på det og behandlet ham deretter (hyggelig fasade, men iskald på andre måter). Sånn tenker jeg at folk oppfører seg mot meg nå. At jeg kun er god nok for sex, men aldri lenger noe seriøst pga det falske utro-stempelet. Hva ville dere ha gjort? Flytte til et annet land? Bytte navn? Anonymkode: 5ab90...838 Gitt faen i hele greia. Livet er for kort til å bry seg om sånt. Anonymkode: 84438...b07 8
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 Sitat Jeg har aldri vært utro, men exen min har tydeligvis sagt dette til folk så jeg skal fremstå som den slemme. Hva baserer du det på? Vet du med sikkerhet at han har gjort det, eller antar du at han har gjort det, siden folk behandler deg anderledes? Anonymkode: 96ae4...1e0
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 Exen min har også sagt sånnt til mine venner. Heldigvis kjenner vennene mine meg bedre enn som så. Dog, jeg kunne vært utro om jeg ville men valgte å gjøre rett å være trofast selv om jeg tenkte å gå fra fyren. Er voksen dame m ex på 50 år forøvrig. Anonymkode: 012bc...d8f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg har aldri vært utro, men exen min har tydeligvis sagt dette til folk så jeg skal fremstå som den slemme. Dette ryktet har tydeligvis spredt seg mye og nå blir jeg plutselig behandlet helt annerledes av en god del folk som før var åpne og trivelige. Jeg er veldig sjenert, har få venner og er innesluttet, så jeg klarer ikke å "slåss" mot et sånt rykte på en måte. Det er så frustrerende og urettferdig. Jeg føler ikke folk kommer til å tro på meg engang. Man kan jo aldri stole på "utro" mennesker uansett... Jeg husker en gang på studiet mitt at jeg ble advart mot en fyr som visstnok skal ha vært utro. Husker at jeg trodde på det og behandlet ham deretter (hyggelig fasade, men iskald på andre måter). Sånn tenker jeg at folk oppfører seg mot meg nå. At jeg kun er god nok for sex, men aldri lenger noe seriøst pga det falske utro-stempelet. Hva ville dere ha gjort? Flytte til et annet land? Bytte navn? Anonymkode: 5ab90...838 Eksen min sa til alle at jeg hadde vært med en annen rett før han, så syns folk at jeg ble gravid så kjapt inn i forholdet. Første rykter gikk da på at barnet egentlig var en annen sin. Sannheten er at ja, jeg var på kino med et par kompiser og venninner måneden før jeg ble gravid. Det hadde blitt sett på som om jeg var på date og dermed lå rundt? Andre ryktet var at jeg var utro på slutten av forholdet og fortsatte å være sammen med fyren. Ikke sant i det hele tatt, eksen holdt bruddet hemmelig i 6 mnd fordi han syns det var flaut av det var slutt. 2 mnd til så møtte jeg nye kjæresten. Ennå et rykte som kom innen første året var at jeg hadde gått til sak og forsøkt å ta sønnen vår bort fra faren sin. Sannheten er at det var helt motsatt. Men tenk deg at alle de ryktene kom på meg innenfor en 2 års periode. Jeg har fått oppleve stygge blikk fra kjente og ukjente i 2 år etter det igjen. Tilslutt flyttet jeg fra plassen for en ny start. Det er virkelig helt forferdelig. Jeg fikk til og med problemer på jobb som følge av rykter. Anonymkode: 074e5...e9f 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 Siste ryktet om meg fra den plassen er at jeg flyttet fordi jeg mistet barnet mitt til barnevernet. Anonymkode: 074e5...e9f 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #7 Skrevet 28. april 2021 Å være utro er noe av det verste man kan bli beskyldt for. Langt verre enn å bli beskyldt for å voldta småbarn. Heller rykte som pedofil enn utro. Du bør både bytte navn og flytte til et annet land langt borte. Er nok lite håp for deg her nå. Anonymkode: 22391...f0f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #8 Skrevet 28. april 2021 Det gjorde eksen min mot meg og. Jeg dumpet han, så noen måneder senere fikk jeg ny kjæreste. Eksen sendte "savner deg" meldinger på Snapchat til meg, jeg svarte med et bilde av at jeg holdt Kjæresten i hånda.. (Slemt, ja - men hadde blitt terrorisert med masete meldinger i flere måneder og var mer enn lei) Vipps så fikk jeg masse meldinger fra eksens venner hvor det kort og godt stod "hore". Så hadde alle i familien hans blokkert meg på alle sosiale medier, og jeg fikk vite av en felles kompis at eksen drev å fikk folk til å velge side.. Typ "Hvis du er venn med henne så må du si hadet til meg som venn....." (velg og vrak, men velg meg) og at han fortalte alle rundt av felles bekjente at jeg hadde vært utro. (Selv om han var den som aldri var hjemme og som plutselig synes fylla med jenter på 15-16år var gøy og innafor, og som jugde om alt mulig) Vi kan si det sånn at folk gjennomskuet han pga måten han "bestemte" over hvem andre skulle ha som venner, så han mistet flere venner. Anonymkode: 2dec8...981 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #9 Skrevet 28. april 2021 Hadde først og fremst tatt et oppgjør med eksen. Anonymkode: 8c42c...910
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #10 Skrevet 28. april 2021 Har eksen foreldre du kan prate med? Om jeg så var 95 hadde jeg ikke godtatt slik oppførsel fra min egen sønn. Anonymkode: 69150...2af
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #11 Skrevet 28. april 2021 Snakk med én av de som behandler deg annerledes, som du liker, og spør om det er noe galt. Kanskje vedkommende forteller om ryktene, hvis ikke kan du spørre om det har blitt sagt noe. Og så kan du oppklare, og evt redde vennskapet. Hvis vedkommende ikke tror på det, var det ikke noe vennskap verdt å redde i utgangspunktet Anonymkode: e0b01...b01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå