AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 19 på nrk. Hva synes dere? Jeg liker den! https://www.nrk.no/presse/programomtaler/_19_-1.15467048 Anonymkode: 4e411...bbc
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Må man se de foregående sesongene først, eller er hver sesong avsluttende? Anonymkode: 8ca01...e89
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Må man se de foregående sesongene først, eller er hver sesong avsluttende? Anonymkode: 8ca01...e89 Hver kan sees hver for seg. Men det gir bedre bilde og flere detaljer av å se alle og å starte med den første. Sesongen nå «19» henger mest sammen med sesong 2 «17» så hvis du ikke har sett de tidligere så vil jeg anbefale å se 17 før 19. Men du kan gå rett på 19 også. Hvis jeg har tolket det rett: Det er bygd opp både etter alder på hovedpersonene og antall dager man teller ned til at noe skjer/løser seg/endres. Telles ned for hver episode. Første sesong «16» med Abdi på 16-år som hovedperson og i løpet av 16 dager må han foreta et valg som endrer livet hans. Andre sesong «17» med Emrah som hovedperson, bestekompisen til Abdi som vi ble kjent med i første sesong. Tredje sesong «18» med lillebroren til Emrah som hovedperson. Fjerde sesong «19» (nå) med Aisha som hovedperson. Aisha blir vi kjent med via Emrah i 2.sesong. Episodene er korte så det går fort å se unna en sesong. Anonymkode: 4e411...bbc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå