AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Er det føkkings klin umulig for ei heit dame og treffe et ordentlig menneske som også kun ønsker å treffes iblant for sex? Anonymkode: b7299...488 2
wandagirl Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Det er mulig, må finne noen som ønsker det samme som deg. Åpenhet er nøkkelen. 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 Bre skriv uten å være anonym du, så får du ørten tilbud. Hilsen anonym mann Anonymkode: 114c6...ace 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 Jeg hører andre som har lignende vansker. Er problemet at de vil mer, etter å ha møtt deg? Er du attraktiv, og i tillegg kald og avmålt, så blir du spennende. Og så har du de som ikke våger å tro at en kvinne ikke ønsker mer enn sex. Anonymkode: e3af1...f5a 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 Neida, det er så enkelt så Anonymkode: 95585...6a7
remix2020 Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det føkkings klin umulig for ei heit dame og treffe et ordentlig menneske som også kun ønsker å treffes iblant for sex? Anonymkode: b7299...488 Nei jeg tror ikke det er umulig. Bare vær ærlig på hva det er du søker, så er det nok mange menn som er med på det.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #7 Skrevet 28. april 2021 Det er lekende lett spør du meg Anonymkode: 599ea...1b6
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #8 Skrevet 28. april 2021 Overhodet ikke, har hatt samme elsker i 8 år, vi vil aldri bli kjærester, men har heftig sex, og tilbringer tid sammen av og ( senest sist helg) Traff hverandre på Cupido om du lurer på HVOR du kan treffe de som vil det samme 👍 Anonymkode: 1fcb8...7b4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #9 Skrevet 28. april 2021 Ja, fordi du går for de ordentlige mennene. Verden er full av deilige dritsekker du kan kose deg med. Anonymkode: 69bac...8ab 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #10 Skrevet 28. april 2021 wandagirl skrev (9 timer siden): Det er mulig, må finne noen som ønsker det samme som deg. Åpenhet er nøkkelen. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bre skriv uten å være anonym du, så får du ørten tilbud. Hilsen anonym mann Anonymkode: 114c6...ace remix2020 skrev (5 timer siden): Nei jeg tror ikke det er umulig. Bare vær ærlig på hva det er du søker, så er det nok mange menn som er med på det. Slikt står ikke ikke på tilbudet. Eller at det er vanskelig å være ærlig. Dette er problemet : AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg hører andre som har lignende vansker. Er problemet at de vil mer, etter å ha møtt deg? Er du attraktiv, og i tillegg kald og avmålt, så blir du spennende. Anonymkode: e3af1...f5a Nesten som at kvinner som ønsker forhold burde tipses om at menn blir veldig klar for det når man ikke ønsker forhold, bare sex. Så må man såre noen, og det er ikke gøy. Anonymkode: b3445...2ee 2
remix2020 Skrevet 28. april 2021 #11 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Slikt står ikke ikke på tilbudet. Eller at det er vanskelig å være ærlig. Dette er problemet : Nesten som at kvinner som ønsker forhold burde tipses om at menn blir veldig klar for det når man ikke ønsker forhold, bare sex. Så må man såre noen, og det er ikke gøy. Anonymkode: b3445...2ee Det er utfordringen med "Fuckfriends". Det fungerer som regel bra helt til en vil noe mer. Jeg har aldri hatt slike venninner. Ingen elskerinner heller, så jeg har ikke hatt det problemet. Kjenner likevel flere som har elskerinner og venner de har sex med.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #12 Skrevet 29. april 2021 Og vise versa, damene jeg ligger med vil alltid ha mer. Anonymkode: 32bf7...1ed 1
Stiigen Skrevet 29. april 2021 #13 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er det føkkings klin umulig for ei heit dame og treffe et ordentlig menneske som også kun ønsker å treffes iblant for sex? Anonymkode: b7299...488 Er det teiteste jeg har hørt. En dame som bare har lyst på noe chill med litt sex og god stemning er en enhjørning. Det er som å finne den proverbialske nålen i høystakken. Jeg har hatt ganske mye damer de siste par årene, og ALLE (utenom en) var på forholdkarusellen...noe annet var uaktuelt. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #14 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nesten som at kvinner som ønsker forhold burde tipses om at menn blir veldig klar for det når man ikke ønsker forhold, bare sex. Så må man såre noen, og det er ikke gøy. Anonymkode: b3445...2ee Ja, enig! Jeg ser så mange tråder her om at "han var bare ute etter sex" eller "han ville ikke møte meg igjen etter vil lå sammen" og den type ting. Jeg har fullstendig motsatt erfaring. Alle menn vil møtes igjen, og de aller fleste vil noe mer. Veien til en manns hjerte er gjennom pikken. Jeg har også hatt elskere hvor vi bare har holdt det til sex også, men det innebærer gjerne jobbing med å konstant minne han på at dette ikke er mer enn sex. Sånn typ ikke snakk om følelser, snakk gjerne om andre menn i stedet, når du snakker om fremtiden så er det alltid uten dem osv. Og ikke mat dem!! 😛 Men problemet er at de gjerne spiller med på at det liksom er greit med bare sex, og det mener de jo alltid også i starten, men så vil de mer etterhvert selv og blir såret.. De player seg selv på en måte. En løsning for noen er å innlede forhold til en mann som er gift, det er ofte det mest uforpliktende man kan få. Men jeg anbefaler ikke det, og det er ingen garantier for at ikke den gifte mannen faller for deg heller, men måtte bare nevnes i denne sammenheng siden mange elskerinner har sammenfallende motiver som deg. Selv trodde jeg løsningen var å finne min rake motsetning, en type jeg ALDRI kunne se for meg å være sammen og hvor jeg tenkte at jeg var langt ifra hans type. Eneste vi skulle ha til felles var sex liksom. Men tror du ikke at denne gangen falt ikke bare han, men også jeg Fornøyd med det altså, men den opprinnelige planen feilet jo momentant. Men den høres bra ut i teorien. Finne en som er en motsetning, eller gå veldig opp/ned i alder eller noe. Men det er vanskelig å beskytte seg helt mot forelskelse. Anonymkode: 3b60f...171 5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #15 Skrevet 29. april 2021 45 minutter siden, Stiigen said: Er det teiteste jeg har hørt. En dame som bare har lyst på noe chill med litt sex og god stemning er en enhjørning. Det er som å finne den proverbialske nålen i høystakken. Jeg har hatt ganske mye damer de siste par årene, og ALLE (utenom en) var på forholdkarusellen...noe annet var uaktuelt. Jeg er ikke enhjørning, men takler ikke all frykt, angst og perfeksjonspress under dating, så det er jo helt topp når det er avtalt som bare chill, god stemning og deilig sex, med kos etterpå. Kanskje blir det til noe - sannsynligvis ikke. Tipp topp. Nekter å tro det er sjeldent. Kanskje du ubevisst tiltrekkes kvinner som ønsker forpliktelse Anonymkode: 599ea...1b6 2
Bamseklemmer Skrevet 29. april 2021 #16 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er det føkkings klin umulig for ei heit dame og treffe et ordentlig menneske som også kun ønsker å treffes iblant for sex? Anonymkode: b7299...488 Jeg ser og forstår frustrasjonen din, på tide med et KG-treff? hmmm, nei forresten.. da kommer det sikkert også en masse troll dit som legger seg borti alt😂 2
Kikker Skrevet 29. april 2021 #17 Skrevet 29. april 2021 Åååå ei kvinne kun til å knulle på hadde passet perfekt nå som nysingel
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #18 Skrevet 29. april 2021 Problemet oppstår når man ikke skjønner at sex er kjemi. Finne den balansen og stoppe i tide. Ikke fordi man gjør noe galt selvsagt, men fordi altfor mange kommer i etterkant og for alvor tror at å trigge belønningssystem og lysten på mer, holder følelser på avstand. Anonymkode: 5c125...0a9 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #19 Skrevet 29. april 2021 Kanskje fordi du ser på deg selv som heit? Anonymkode: ea066...454
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #20 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (På 28.4.2021 den 12.15): Er det føkkings klin umulig for ei heit dame og treffe et ordentlig menneske som også kun ønsker å treffes iblant for sex? Anonymkode: b7299...488 Føler med deg.. klarer bare å tiltrekke damer som "ønsker noe seriøst" selv. Skulle ha trodd at feminisme kvinnefrigjøringskampen hadde ført med seg noen fordeler for mannen. Men neida, kvinner flest er ganske tradisjonelle og gammeldag når det kommer til det punktet. Finnes da noen få unntak Anonymkode: ad80f...a88 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå