Gå til innhold

Hunderfossen eller Lilleputthammer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi setter kursen mot Lillehammer i sommer og planlegger å besøker Hunderfossen eller Lilleputthammer. Har ikke vært noen av stedene før, og lurer litt på hvilke park som passer best. Barna er 5 og 7 vi har vært i en del parker i inn og utland tidligere, og det er helst høyden deres som begrenser hva som skal gjøres. De elsker det meste av karuseller og andre opplevelser. 

Dere som har besøkt parkene, hvilken tror dere vil passe oss best? 

Jeg tar gjerne imot tips til andre opplevelser i området også. 

Anonymkode: 39602...9ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lilleputthammer er en nedtur og anbefales ikke! Gå for Hunderfossen 👍🏻

Anonymkode: 352c8...d63

• Liker 3
Skrevet

Dra til begge👍🏼 Begge parkene passer perfekt til den alderen.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en ipad til ungene istedet , de får mye mer ut av den enn hjernedøde  ''opplevelser''

Anonymkode: 13eb9...83a

AnonymBruker
Skrevet

Hunderfossen har litt for alle aldre. Men høydebegrensningen deres kan være litt kjedelig på enkelte av attraksjonene(og da for de minste.) Men en 5 åring kan være med på en del av det da. 

Lilleputthammer har mest for de minste dvs under skolealder. Det er en mindre park der man blir fort ferdig. 

Da får man mer ut av dagen på Hunderfossen. Vanligvis blir det en del køståing i høysesongen, men om det blir som i fjor, med begrensninger på antall personer inne i parken, så blir nok ikke det et problem.

Anonymkode: 4b771...b90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hunderfossen passer best til den alderen. Lilleputthammer er du i kanskje 2 timer, mens hunderfossen er du heledagen. Du kan enkelt ta begge deller 😊

Anonymkode: 94873...8c4

AnonymBruker
Skrevet

Barna våre har elsket lilleputt siden de var små, veldig koselig park! Men etter 7-8år er d nok litt kjedlig . Hunderfossen er også bra 🌼 gøy med badepark!

Anonymkode: 4dc75...977

AnonymBruker
Skrevet

Har elsket hundefossen fra jeg var liten.  Dratt dit med tantebarn senere og nå gleder jeg meg til barna mine er store nok til å dra dit.  Har ofte brukt 2 dager der mår vi først er der

Anonymkode: 37aa1...629

AnonymBruker
Skrevet

Takker, da blir det Hunderfossen. 

Noen andre forslag til aktiviteter i distriktet rundt? 

TS

Anonymkode: 39602...9ff

AnonymBruker
Skrevet

Hunderfossen helt klart, jeg vokste opp en time unna og vi var der hver sommer. Fantastisk park! 

Anonymkode: cafe4...24b

Skrevet

Vegmuseet som ligger like ved er gratis og faktisk ganske spennende. Mine tantebarn(dog to gutter) likte det veldig godt. Barnas gård kan kombineres med Hunderfossen. Maihaugen på Lillehammer er også et alternativ. Og bare det å ta en tur til gågata i Lillehammer. Alltid mye liv og røre. Om man kjører fjellvegen opp til Øyerfjellet så finner man et lett turterreng. Ikke noe bratt. Fjellstyret i kommunen har robåter på ulike vann(flytevester også) som man kan bruke fritt. Våsjøen på Tretten-siden og Hornsjøen på Øyer-siden er mest populær for barnefamilier. Pakk med lunsj og ha piknik eller grille om det er finvær.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hunderfossen og Barnas gård. Til tross for Corona-tiltak i parken i fjor, har vi aldri opplevd så mye køer og folk før!!! Rakk nesten ingenting da vi brukte halve dagen på å stå i kø. 

Anonymkode: efc69...e63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...