Gå til innhold

Tatovere slektstreet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har planer om å tatovere slekta mi på kroppen, tenkte oldeforeldre, besteforeldre, tanter/onkler, nieser, nevøer og selvsagt barn og etter hvert som de kommer til, barnebarn og oldebarn. Vurderer også navna på alle dyra jeg har hatt i livet mitt.

Hva tenker dere? :) 

Anonymkode: 31740...a5d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Foreldre og søsken også, naturligvis :) 

Anonymkode: 31740...a5d

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en rotete tatovering.

Anonymkode: fd8d7...dbb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvorfor ikke. Er sikkert artig om dine tanter og onkler skilles.

Er så mange stygge og teite tatoveringer folk tar idag så du kan sikkert ha hele slektstreet på ryggtavla.

Helt ærlig skjønner jeg ikke vitsen med det, men heldigvis ikke min kropp. Hadde heller ikke falt for en person med en slik tatovering.

Anonymkode: ed8dc...51f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en forferdelig dårlig idè. 

Jeg har mange tatoveringer selv, og det er ikke slik at en tatovering MÅ ha en spesifikk mening og at jo større meningen er, jo finere en tatoveringene. Ser for eksempel de som har tatovert navnet til ungene sine og slike ting. Det er jo ikke pent å se på, og ikke minst veldig tacky å gjøre. Men det er min personlige mening. Hadde jeg sett noen som har tatovert slektstreet sitt hadde jeg fnyst litt. Det er poengløst. De færreste er interessert i slektstreet ditt, og det er greit at du er det, men du vil neppe stå å se på den i speilet resten av ditt liv og tenke "ah, slekta mi <3". Før eller senere glemmer du faktisk av at du har tatovering fordi det går i ett med kroppen. 

Mitt råd: ikke....... 

Anonymkode: 3763c...81c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...