Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2002 #1 Del Skrevet 30. september 2002 hei for oss som skal bli russ er det på tide at vi setter oss ned å finner på noe som kan stå på russekortet,det har jeg gjort men jammen meg er det masse å velge mellom har lagt ut noen sitat her og lurer på hvem dere ville ha valgt..jeg vil ikke ha noe sånn veldig over kanten.... "det eneste osm kan stoppe min pratsomhet er et kyss og et kyss og enda et kyss og kanskje noe å suge på?" "jeg er som en porsche- rask velutstyrt og i øynefallende... "det er livsfarlig å leve, ingen har overlevd lykken er ikke å gjøre det en liker men å like det en gjør respektere deg imorgen sa du, vel slapp av jeg respekterer deg ikke nå en gang jeg mannen oppgave er å fylle kvinnens tomrom i livet enjoy men,i may never pass this way again det begynte med et herlig suss men endte med en ny russ im a bitch beautiful intelligent talented cut and hot før var jeg liten å søt nåer jeg bare søt for mye av det gode må være delig minmpor har et yndig vesen, det er meg hvis det er meg dere ler av,da tar dere feil hei din drittunge få tilbake russekortet mitt a! har du en pistol i lomma eller er du bare gla for å se meg?? alle disse er funnet på internett!! takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2002 #2 Del Skrevet 30. september 2002 På mitt russekort stod det: Do the Levinski: Do him, sue him, then take a cigar. Det er ikke størrelsen det kommer an på, men meter per sekund. Var godt fornøyd med de jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 30. september 2002 #3 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg skal ha: Det er bare de dumme som rydder - geniene behersker kaos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2002 #4 Del Skrevet 30. september 2002 fine de... men hva med meg da...hjelp meg:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 30. september 2002 #5 Del Skrevet 30. september 2002 Hva med disse??! Skal du være med hjem og trylle? Først ligger vi sammen - så forsvinner du!!! Jeg er lett på tråden - er du?? Når du er glad, er jeg glad! Når du gråter - gråter jeg også. Når du er kåt, RING MEG! Vil du bli med hjem å se på dildosamlingen min??! Is it hot in here, or is it just you? Moral er som en kjemisk forbindelse, den løser seg opp i alkohol! Hvordan jeg stiller meg til alkohol?? I kø såklart! Når ølet går inn- går vettet ut, og det blir plasse til mer øl!! Hvorfor være stor, når man blir like full som liten? ØNSKES: Fri sprit og breiere fortau!! Bare litt alkohol øverst i glasset, takk! Er det en banan du har i lommen, eller er du bare glad for å se meg?! Må tro hva kvinnen så i mannen før pengene ble til....? Det eneste jeg vet om matlaging er hvordan jeg skal få en mann til kokepunktet!! Som russejente tenker jeg bare på to ting... Det andre er øl. Det ER størrelsen det kommer an på!! Hvorfor gå når man kan danse?! Hvis det er sunt å arbeide - så la de syke gjøre det!! Stoff er farlig - gå naken!!! Det gjelder å holde tungen i den rette munnen!! Det begynte med en herlig suss og endte med en helt ny russ! Alle skal jo dø en gang. Jeg røyker mens jeg venter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 1. oktober 2002 #6 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hei! Jeg heter H.C Andersen. Har du lyst på et eventyr? Jeg er impulsiv bare jeg får tenkt meg om...... Hvordan kan jeg elske min neste uten å bedra min nåværende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 1. oktober 2002 #7 Del Skrevet 1. oktober 2002 Tror du på kjærlighet ved første blikk, eller blir jeg nødt til å gå forbi deg en gang til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2002 #8 Del Skrevet 1. oktober 2002 mange fine men også mange gamle.... det gjleder å finne en som aldri har blitt brukt fra før! også vil jeg ikke ha så veldig alkoholpreget setning heller! men en av de jeg skrev opp, men jeg kan da ikke ha alle,så poenget med denne tråden var at dere skulle velge ut den av de jeg skrev som dere syntes var best! takk for hjelpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 1. oktober 2002 #9 Del Skrevet 1. oktober 2002 De jeg likte best var: "det eneste osm kan stoppe min pratsomhet er et kyss og et kyss og enda et kyss og kanskje noe å suge på?" "jeg er som en porsche- rask velutstyrt og i øynefallende... "det er livsfarlig å leve, ingen har overlevd hvis det er meg dere ler av,da tar dere feil Dette var bra setninger. Ellers liker jeg godt den jeg hadde: Dårlige nerver er arvelige, foreldrene arver de fra oss. Lykke til med valget, og håper du får en fin russetid. Jeg husker fremdeles min med glede. (De jeg husker da. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå