AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Inspirert av en annen tråd. Submissive menn som er i forhold med en dominant kvinne, hva fantaserer dere om, når dere har sex eller onanerer? Er det partner, eller andre ting? Det aner meg at det ikke er så mange av dere, men noen er det kanskje? Anonymkode: fca0a...33c
MuffinStud Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Jeg er gift og har vært gift over 15 år. Jeg begynte å kikke på dom/sub ting på internett. Da hadde vi vært gift i 10 år. Jeg tror jeg har anlegg for begge deler. Kona mi brukte tid på å venne seg til tanken, men kom frem til at hun var ihvertfall ikke sub. Etter å ha kikket mye på forskjellige vinklinger til temaet på internettet fant jeg ut jeg tente mer og mer på å være submissiv. Det gikk fra å være en kuriositet til noe som jeg tenkte mye på. Jeg tenker hvordan vi kom i gang er så individuelt at jeg hopper over det denne gang. Men jeg må si at resultatet er at kona mi nå er min kone, min elskerinne såvel som min fantasi. Vi er inne i andre året hvor jeg ikke får masturbere til orgasme uten hennes tillatelse. Og det skal da gjerne skje rett foran henne som en ren teknisk utførelse som forsterker hennes dominanse. Vi finner ut nye ting sammen. Men siden det er hovedsaklig meg som har vært pådriveren på dette, så er den største gleden når hun tilfører noe jeg ikke har foreslått og dermed viser at hun ikke bare gjør det som et pliktløp for å glede meg. Jeg tror også at noe av forskjellen for hennes del var når hun for det første klarte å se hele kroppen sin som attraktiv. Jeg har en dyp fetish for hele kvinnekroppen, og når hun kom over kompleksene sine og så seg selv gjennom mine øyne, så var det mye mer fritt frem til at hun forme sin dominanse slik hun ville. 6
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 Takk for fint svar Grunnen til at jeg laget tråden var fordi jeg har sett meg lei på gjentagelsen om at menn alltid fantaserer om andre kvinner, og påfølgende triste eller redde innlegg fra kvinner som ikke liker tanken på at mannen fantaserer om andre. Min påstand er at det handler om hva slags mann man velger seg og hva slags rolle man inntar i forholdet. Det er jo ofte sånn at kvinner velger seg dominante menn, og inntar en underdanig rolle, nærmest på autopilot. Da får de også en mann som gjør som han vil, og det er ikke alltid det kvinnene har det best med. Men leser om andres erfaringer, så kan det hende de blir inspirert til å prøve noe nytt. Anonymkode: fca0a...33c 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 Denne tråden burde være en fin-fin anledning for submissive menn, til å reklamere for seg selv og sine fordeler, gjøre sine hoser grønne hos kvinner generelt, og kanskje inspirere flere kvinner til å ta kontroll. Jeg nevner det bare Anonymkode: fca0a...33c 1
MuffinStud Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 Vi er også bestevenner. Hun sliter mye med angst, migrene og en del type settinger. Så hun har hatt en del terskler som hun har måttet ta i sitt tempo. Og etter angstanfall hvis det har vært mye bråk f.eks mens vi handlet i butikken, så vil hun stort sett bare at vi går på soverommet stenger verden ute og hun bare vil bli holdt og at jeg koser med håret hennes. Da er hun jenta mi igjen og jeg er den store beskytteren hennes. Og hvis hun sovner skal hun gjerne vekkes med klem, kyss og te. Jeg nevner det for å ta et oppgjør med ideen om hva slags kvinne man trenger å være for å være dominant og også at det ikke er nødvendig å gi opp andre deler av forholdet for å drive med slikt. Dette handler ikke om å bytte forholdet ut med en fasade av sub/dom for å kunne objektivisere hverandre på bekostning av dybde, men at vi har tilgang til noe mer når vi føler for det. 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Denne tråden burde være en fin-fin anledning for submissive menn, til å reklamere for seg selv og sine fordeler, gjøre sine hoser grønne hos kvinner generelt, og kanskje inspirere flere kvinner til å ta kontroll. Jeg nevner det bare Anonymkode: fca0a...33c Det unaturlige har ingen fordeler. Kvinner er ikke selvstendige, kvinner er avhengige av menn. Det er det naturlige. Hvis alle menn forsvant over natten og bare kvinnene ble igjen her i verden i morgen så ville kvinnene ha dødd ut i løpet av 3 måneder eller før den tid. Kvinner er avhengige av menn for å overleve. Hadde det omvendte skjedd, at alle kvinner forsvant over natten og bare mennene var igjen, så ville mennene ha levd sine liv helt til de døde av alderdom. Som nå. Kvinner er ikke selvstendige. Kvinner er avhengige av menn. Kvinner som sier at de "er krevende" bruker det bare som en unnskyldning for å kunne være frekke, respektløse, overfor sine partnere. De ødelegger bare for seg selv, for sin respekt for mannen de er sammen med. Menn som er underdanige er ikke interessante for kvinner. For kvinner trenger en mann som tar styringen, som tar avgjørelser, som er bestemte, heller enn vinglende, usikre, dilter etter alt hun sier. Anonymkode: edc41...dc8
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #7 Skrevet 28. april 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Det unaturlige har ingen fordeler. Kvinner er ikke selvstendige, kvinner er avhengige av menn. Det er det naturlige. Hvis alle menn forsvant over natten og bare kvinnene ble igjen her i verden i morgen så ville kvinnene ha dødd ut i løpet av 3 måneder eller før den tid. Kvinner er avhengige av menn for å overleve. Hadde det omvendte skjedd, at alle kvinner forsvant over natten og bare mennene var igjen, så ville mennene ha levd sine liv helt til de døde av alderdom. Som nå. Kvinner er ikke selvstendige. Kvinner er avhengige av menn. Kvinner som sier at de "er krevende" bruker det bare som en unnskyldning for å kunne være frekke, respektløse, overfor sine partnere. De ødelegger bare for seg selv, for sin respekt for mannen de er sammen med. Menn som er underdanige er ikke interessante for kvinner. For kvinner trenger en mann som tar styringen, som tar avgjørelser, som er bestemte, heller enn vinglende, usikre, dilter etter alt hun sier. Anonymkode: edc41...dc8 Greit det kompis. Takk for et modent og velreflektert innlegg 😂 Anonymkode: 3d18b...cc4 14
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #8 Skrevet 28. april 2021 Jeg fantaserer bare om Henne, våger ikke annet. Selv om det bare er en lek med følelser så ville det ødelagt alt. Anonymkode: 46cf6...9bc
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #9 Skrevet 28. april 2021 MuffinStud skrev (2 timer siden): Jeg nevner det for å ta et oppgjør med ideen om hva slags kvinne man trenger å være for å være dominant og også at det ikke er nødvendig å gi opp andre deler av forholdet for å drive med slikt. Dette handler ikke om å bytte forholdet ut med en fasade av sub/dom for å kunne objektivisere hverandre på bekostning av dybde, men at vi har tilgang til noe mer når vi føler for det. Takk for nytt fint innlegg! Dette er akkurat slike innlegg som jeg håpet på! Anonymkode: fca0a...33c 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #10 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fantaserer bare om Henne, våger ikke annet. Selv om det bare er en lek med følelser så ville det ødelagt alt. Anonymkode: 46cf6...9bc Takk for svar! Det hadde vært interessant å vite mer ol deres forhold, hvis du ønsker å fortelle. For eksempel om dette er noe hun krever, eller en restriksjon du har lagt på deg selv. Jeg er ellers enig i at man har mulighet til å påvirke eget liv - positivt og negativt - ved å tillate eller nekte seg selv å fantasere om ting. Tankekontroll eller tankeledelse, er ikke alltid negativt, det er jo bare å spørre en som driver med kognitiv terapi. Anonymkode: fca0a...33c
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #11 Skrevet 28. april 2021 Det er jo ikke nødvendigvis en sammenheng mellom det å være submissiv og det å tenne på andre eller ikke. Tenning er naturlig for mennesker, og det kan faktisk være på andre enn partneren enten hun er dominant i en seksuell sammenheng eller ikke. Det er hva man velger å gjøre med det som teller. Det å være submissiv betyr at man tenner på at partneren tar kontrollen i senga, men det trenger ikke utelukke at man kan tenne på noe annet også. Anonymkode: 476a9...76b 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #12 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er jo ikke nødvendigvis en sammenheng mellom det å være submissiv og det å tenne på andre eller ikke. Jo, det kan det absolutt vise seg at det er. Det er jo nettopp det vi undersøker i denne tråden. Dermed vil jeg anmode dere som allerede ‘har bestemt dere for hvordan verden er, og ikke vil forholde dere til at virkeligheten kan være annerledes’, om å besøke og delta i andre tråder, og la denne være i fred. På forhånd takk Anonymkode: fca0a...33c 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #13 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jo, det kan det absolutt vise seg at det er. Det er jo nettopp det vi undersøker i denne tråden. Dermed vil jeg anmode dere som allerede ‘har bestemt dere for hvordan verden er, og ikke vil forholde dere til at virkeligheten kan være annerledes’, om å besøke og delta i andre tråder, og la denne være i fred. På forhånd takk Anonymkode: fca0a...33c Nøkkelordet er "ikke nødvendigvis", noe som impliserer at det kan være slik for noen, men ikke nødvendigvis for alle. Så det er nok ikke meg som har bestemt meg for hvordan verden er og skriver ledende innlegg for å få svaret man i utgangspunktet har bestemt seg for på forhånd. Anonymkode: 476a9...76b
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #14 Skrevet 28. april 2021 Jeg må si jeg ble nokså sjokkert av at enkelte føler seg truet av dette temaet. Men men, kanskje det er de «dominante» mennene som er redd for å miste sin makt over kvinner? Dominante kvinner er en marginal gruppe, og det er svært mange submissive menn på jakt etter en. Alt jeg leser om saken er at disse kvinnene har det bedre enn andre kvinner. Kanskje neste tråd får bli en hvor vi undersøker om submissive menn føler seg mindre krenket og truet enn andre menn, og dermed er enkere å ha med å gjøre? Kommer uansett ikke til å gå i diskusjon med verken lettkrenka dominante menn eller andre ❄️ Anonymkode: fca0a...33c 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #15 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jo, det kan det absolutt vise seg at det er. Det er jo nettopp det vi undersøker i denne tråden. Dermed vil jeg anmode dere som allerede ‘har bestemt dere for hvordan verden er, og ikke vil forholde dere til at virkeligheten kan være annerledes’, om å besøke og delta i andre tråder, og la denne være i fred. På forhånd takk Anonymkode: fca0a...33c Kan. Men en tråd på KG er ikke helt veivisende for folk generelt, vil jeg påstå. Kun for kvinneguiden-brukere, sånn egentlig. For min del, som er sub, tenner jeg bare på mannen, men det er fordi jeg kun vil ha han 🤷🏼♀️ blir ikke tent av andre mannfolk. Har vi dog trekant med en annen mann er tenningen fortsatt på min mann og ikke den andre - da det likevel er min mann som styrer seansen. At dette skulle være mer spesielt for submissive menn enn kvinner stiller jeg meg undrende til da. Og tror for øvrig ikke man må være utpreget sub for å ikke ville eller kunne fantasere om kun kjæresten/Domen sin. Anonymkode: 31908...64e 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #16 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At dette skulle være mer spesielt for submissive menn enn kvinner stiller jeg meg undrende til da. Ja, det må være skikkelig kjipt for dominante menn og submissive kvinner å ikke være i hovedfokus i absolutt alle tråder her inne. Forstår godt at man enda ikke har vennet seg til å være uinteressant for noen, og derfor skravler ivei, hensynsløst om seg selv. Meg meg meg. Patetisk, spør du meg. Forstår godt at mange søker etter noe nytt, og muligens bedre, enn det Anonymkode: fca0a...33c 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #17 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Inspirert av en annen tråd. Submissive menn som er i forhold med en dominant kvinne, hva fantaserer dere om, når dere har sex eller onanerer? Det aner meg at det ikke er så mange av dere, men noen er det kanskje? Anonymkode: fca0a...33c Det finnes nesten ikke. Mange kvinner er dessverre tragiske i den forstand at de fra naturen sin side ikke greier å ta styringen og være samtidig tent på mannen. Så det vi har fått av såkalte "sterke kvinner" i Norge er mer sånn Curriculum Vitae (CV) og karriere-ryttere i tillegg til å ha "bratty" og avvisende holdning. Men det er egentlig ikke dominans i det hele tatt. Som du riktig påpeker - det er noen kun en veldig liten andel av kvinner som virkelig er dominante og de er nesten like sjeldne som å finne en fin, og skinnende diamant midt på gata. Men de finnes selvfølgelig. Her ønsker jeg å inkludere også Pro-Dominatrix kvinner som også er imponerende. Det er derfor du har en del blant disse kvinnene som tjener millioner av kroner per år, der de dominerer mannen på en IKKE-seksuell måte og han må rett og slett betale for tiden deres. Men det må man uansett også hos legen, tannlegen, og uansett hvem det er omtrent. Som du riktig påpeker, det finnes veldig mange menn som kunne tenkt seg å være sub for en bra kvinne og da tenker jeg IKKE engang på sex. Jeg snakker om rett og slett knele ned foran ei. Og selv det er vanskelig å finne i Norge. Så det er et massivt behov der for å bare føle dominans fra en dominant kvinne - trenger IKKE engang være snakk om sex. Og som regel er det heller ikke snakk om sex heller hvis man møter en Pro-Domme. Det å ikke ha denne muligheten til å leve ut dette, er som å være homofil, og aldri få lov til å ta på en annen mann. Det er helt jævlig følelse når man ikke kan leve litt ut som sub, fordi det å være sub kan egentlig anses som en slags legning. Det er en viktig deg av din personlighet ovenfor "de rette kvinnene". Men "vanlige" kvinner respekterer dessverre ikke en submissive mann, og det er her problemet ligger. Når en dame er submissive, så anses det som "normalt" og "naturlig", og hun trenger ikke engang å betale noen penger for å dominere henne. Det er rett og slett "naturlig", hvis du skjønner. Men når en mann er submissive, så oppstår det straks full krasj. Ekstrem mangel på dominate kvinner. I tillegg til å være ekstrem mangel på Pro-Dominatrix damer også. Som regel må ellers en mann betale for å føle dominans. Igjen, snakker IKKE om sex her. Snakker om helt "standard, submissive" ting her som å bli riset på rompa / pisket på rompa. Kanskje en ørefik / face slap og verbal ydmykelse og den type straff. Så menn må som regel betale for dette. I det tilfellet "du" er en mann som har en kone som er med på dette, uten at hun mister respekten eller tenningen på deg, så gratulerer - da har du funnet "diamanten" og er ekstremt heldig. Men for alle oss andre "submissive, så vet vi veldig godt at det ikke er engang vits å foreslå noe sånt til den kvinnelige kjæresten eller kona. Da dumper hun "deg" med en gang eller tar du skilsmisse. Anonymkode: fb454...0b5 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #18 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men for alle oss andre "submissive, så vet vi veldig godt at det ikke er engang vits å foreslå noe sånt til den kvinnelige kjæresten eller kona. Da dumper hun "deg" med en gang eller tar du skilsmisse. Ja, buhu, man skulle tro du var en dominant mann, så sutrete som du er.. Ser du ikke at denne tråden er til for å snakke om dette på en positiv måte overfor kvinner? Om du i stedet vil være sjalu på de mennene som har greid å finne en dominant kvinne, så vær så god å forsure ditt eget liv, men jeg går ikke i diskusjon med deg heller. Anonymkode: fca0a...33c 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #19 Skrevet 28. april 2021 Jeg er ikke mann, men er gift med en mann som tenner på å være submissiv. Han fantaserer kun om meg, aldri andre kvinner. Hele hans tankeverden dreier seg om meg, faktisk. Dvs alt han ønsker at jeg skal si og gjøre med han. Han ønsker seg at jeg skal ta styring på mange områder. Da føler han seg mest elsket. Anonymkode: 9ff2e...8d6 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #20 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): I det tilfellet "du" er en mann som har en kone som er med på dette, uten at hun mister respekten eller tenningen på deg, så gratulerer - da har du funnet "diamanten" og er ekstremt heldig. Men for alle oss andre "submissive, så vet vi veldig godt at det ikke er engang vits å foreslå noe sånt til den kvinnelige kjæresten eller kona. Da dumper hun "deg" med en gang eller tar du skilsmisse. Slik er det. Jeg er mann og sub, dama vet ikke. Det er ikke noe jeg erklærer høyt. Jeg gjør bare alt for henne, støtter henne, holder med henne, beskytter henne, og tenker alltid på hennes beste. Jeg vet ikke annet enn at hun trives meget godt med det. Hun tror kanskje jeg bare er veldig forelsket. Noe jeg er, og bare i henne. Jeg tror ikke hun ville likt meg like godt dersom jeg kom ut av skapet. Kanskje ville hun forandret seg, og utnyttet det. Det er ingen ting spesielt ved meg som gjør at noen kan si at jeg er sub for henne. Kun helt privat, som at jeg kanskje er litt uskyldig masete rundt å få slikke henne, og ikke er akkurat diskret og halvinteressert når jeg slipper til. Hun finner det bare gøy. Men slike ting er tross alt mellom oss. Og hun har aldri klaget på det jeg gjør, som tross alt er et resultat av mine sider som sub. Anonymkode: 46cf6...9bc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå