AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Ehm, tenker tilbake på når jeg var 16-17 og gikk inn i et seriøst forhold som varte i årevis. Da var jeg mye roligere til sinns og tenkte at "tja, jeg kan jo alltids gifte meg med han her". Nå, 10 år senere, er jeg singel igjen og har ikke roet meg ned etter å ha vært singel en gooood stund. Jeg føler jeg blir "villere og villere", at det frister mindre med familie og A4-liv ettersom tiden går. Jeg blir liksom ikke mett på å være fri og kunne gjøre hva jeg vil, samtidig som jeg savner å ha noen. Men, forpliktelsesangsten er STOR. Får litt angst av denne utviklingen, fordi jeg ser at min smak i menn og generelt hvilken livsstil jeg foretrekker, endrer seg i "feil" retning ift. til flere av mine venner, som gjerne har lyst til å roe seg ned og etablere familie (kun i tidlig fase enda, heldigvis). Jeg er enda student og vil gjerne dyrke egne hobbyer, feste, date, og være totalt fri og frank. Den biologiske klokka eksisterer tydeligvis ikke her. Noen som kjenner seg igjen? Per nå har jeg ikke tenkt å gjøre noen tiltak for å sikre meg barn i fremtiden; ref. single folk som fryser ned egg osv, men jeg er redd for at jeg en dag får opp øynene og angrer på at jeg kastet bort muligheter til familieliv når jeg hadde dem. Selv om jeg tviler. Anonymkode: 97fb8...51e
PM75 Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Så lenge du trives med hvordan du har det i ditt liv, så er alt vel! Vi behøver ikke følge den samme malen alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå