AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Jeg var gravid med trillinger, men tvillingene døde. Jeg har nå en pågående SA med de.. 🥺 var på ultralyd på mandag, viste et levende foster - uke 8+3. Alt var lukket. Aborten startet søndag, blør ennå, etter at fosteranlegget kom ut søndag kveld. Ikke smerter, men murringer i mage og rygg. mer jo redd for å miste lille også, så lurer på andre erfaringer rundt dette? Anonymkode: 092c5...931
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Huff, det høres tøft ut. Får du ikke oppfølging med UL igjen snart, for å sjekke hvordan det går med den enslige? Anonymkode: ceb6a...835
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Huff, det høres tøft ut. Får du ikke oppfølging med UL igjen snart, for å sjekke hvordan det går med den enslige? Anonymkode: ceb6a...835 Nei, har gått til privat ul.. har bedt legen om å få bedre oppfølging, men får se. Tøft både fysisk og psykisk :,( Anonymkode: 092c5...931
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 Off, her må du bare renne ned legekontorene og få støtte og oppfølging. Masse lykke til ❤️ Anonymkode: ed708...606 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 Her får du nok ikle gjort så mye annet enn å ta tiden til hjelp ❤️ Om alt ser greit ut også i uke 10 kan du nok regne med at det statistisk sett går fint. Anonymkode: 656c9...ec8
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 Jeg har ingen råd å komme med, da jeg ikke har opplevd det selv. Men en bekjent av eg var gravid med trillinger. Hun mistet 2 av de i første trimester. Hun fikk veldig nøye oppfølging, og da mener jeg nøye. Hun fikk beskjed om at hun kunne miste den siste å, derfor ble hun fulgt så nøye opp, for å gjøre det som trengtes hvis det skulle oppstå noe. Hun måtte ta det med ro, og var sykmeldt gjennom hele svangerskapet. Hun kom seg fint gjennom, og har i dag en fin og frisk gutt. Anonymkode: 21bb1...b7f 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #7 Skrevet 28. april 2021 Dette hørtes forferdelig ut ts ❤️ Du bør snarest bli henvist til sykehuset for oppfølging. Hadde selv en spontanabort i fjor, og fikk da time på Gyn.Poliklinikken 2 dager senere. I ditt tilfelle vil jeg si du bør få time samme dag, er jo mange spørsmål i luften. Håper alt går bra ❤️ Anonymkode: 1fe16...e71
Blomsterpotta Skrevet 28. april 2021 #8 Skrevet 28. april 2021 Jeg mistet en tvilling i mitt svangerskap. Blødde som er stukken gris, men alt var fint med den som overlevede. En frisk baby ble født og er nå voksen. Håper det går bra med den gjenlevende du hat også 🥰
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #9 Skrevet 2. mai 2021 TS her. fikk endelig komme på klinikken for UL på fredag. Lille sitt hjerte banket, og vekst var fin. det er ennå blødninger pga abort med tvillingene. så nå håper jeg bare det går fint resten ❤️ Tusen takk for alle svar ❤️ Anonymkode: 092c5...931 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #10 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 28.4.2021 den 14.48): Dette hørtes forferdelig ut ts ❤️ Du bør snarest bli henvist til sykehuset for oppfølging. Hadde selv en spontanabort i fjor, og fikk da time på Gyn.Poliklinikken 2 dager senere. I ditt tilfelle vil jeg si du bør få time samme dag, er jo mange spørsmål i luften. Håper alt går bra ❤️ Anonymkode: 1fe16...e71 Hvorfor snarest? Det er jo ikke noe å gjøre med det så tidlig uansett. Her må bare naturen gå sin gang. Anonymkode: 90e9b...e99 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #11 Skrevet 2. mai 2021 Så utrolig trist. Men så tidlig får ikke sykehus eller leger gjort noe annet enn å være en psykisk støtte. Trist og hardt, men her må naturen gå sin gang. Anonymkode: 6a2a5...42a 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #12 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her. fikk endelig komme på klinikken for UL på fredag. Lille sitt hjerte banket, og vekst var fin. det er ennå blødninger pga abort med tvillingene. så nå håper jeg bare det går fint resten ❤️ Tusen takk for alle svar ❤️ Anonymkode: 092c5...931 Så bra! Håper det holder hele veien hjem 💖 Anonymkode: ceb6a...835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå