AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Hva er deres tanker om det? Den siste er en baby på noen mnd bare. Masse rot, eller kan det gå? Anonymkode: 7fca7...051
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Dèt og at den siste bare er en baby fortsatt, that's gonna be a NO THANK YOU. Finn noen med ting på stell. Forestill deg å måtte forholde deg til 2 Ekser og 2 barn som skal følges opp av ham som far. Får dere barn så må han faktisk nedprioritere deg og barnet for å ta seg av de andre barna inn i mellom. Alle får 1/3 av far og alle eksene og du kommer til å syte over det. Anonymkode: 6638d...88f 11
Gjest O.G. Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er deres tanker om det? Den siste er en baby på noen mnd bare. Masse rot, eller kan det gå? Anonymkode: 7fca7...051 Nei, det der hadde ikke jeg gadd nei. Ikke pga ungen, men fordi mannen burde ha fokus på relasjonen med barnet sitt, ikke skaffe seg nytt kvinnfolk.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 Det hadde jeg absolutt ikke. Hadde jeg blitt singel hadde jeg nok foretrukket en som allerede hadde barn, for jeg er ferdig, men da med én partner. Anonymkode: 849d2...5d4
Gjest ABM Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 Nei takk, det hadde nok blitt litt i overlag:)
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #7 Skrevet 28. april 2021 Det måtte i så fall vært når vi begge var såpass voksne at nye barn var helt uaktuelt, og barna hans var store. En partner med ett eller flere barn med samme partner? Ja, det er noe annet. Anonymkode: 64369...74c 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #8 Skrevet 28. april 2021 Sier glatt nei takk til det, du! Har faktisk, ved et uhell, vært sammen med en mann med to barn med to forskjellige en gang i tiden. Skriver «ved et uhell» fordi han skjulte det yngste barnet fra meg til vi hadde datet i 6 måneder og jeg allerede hadde falt hodestups. Det var MYE drama med mødrene, var det ikke drama med den ene så var det drama med den andre. Ville ligget langt unna dersom jeg var deg. At det siste forholdet har tatt slutt mens barnet bare er en baby er også et stort rødt flagg. Anonymkode: aa58d...a47 6
remix2020 Skrevet 28. april 2021 #9 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva er deres tanker om det? Den siste er en baby på noen mnd bare. Masse rot, eller kan det gå? Anonymkode: 7fca7...051 Jeg er en voksen mann i slutten av 40-åra. Svaret mitt er: Ja, selvsagt. Forelsker jeg meg i ei som har barn, må jeg ta hele pakka. Trenger ikke være skandale selv om barna har ulike fedre. I min alder foretrekker jeg nok damer med barn som er voksne, eller i hvert fall nesten, men man vet jo ikke hvem man forelsker seg i. Var i et forhold nylig med ei som hadde 3 barn på 4, 6 og 10 år. Det gikk fint det. Var ikke barna som gjorde at det ble slutt mellom oss. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #10 Skrevet 28. april 2021 Nei. Synes det sier for mye om dama. Dessuten har jeg lyst på barn selv og det er uaktuelt å få med ei som allerede har to barn med to forskjellige. Anonymkode: dbdd1...227 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #11 Skrevet 28. april 2021 No no no. Ikke pga barna, har et lite barn selv og ikke noe imot om det skulle skjære seg med barnefar å finne noen med barn. Men at det yngste babyen er så liten er et stort nei, da prioriterer man ikke å finne ny partner. Mye styr og rot blir det mest sannsynlig ja! Hva er det med noen når det kommer til hastverk... Anonymkode: b123b...1ba 2
Mt3 Skrevet 28. april 2021 #12 Skrevet 28. april 2021 Det vil jo være stor forskjell på om barna er resultat av 2 faste forhold, eller om 1 eller 2 av de bare er resultat av uhell med prevensjon ved tilfeldig sex og at alt er rolig mellom foreldrene. Om det siste barnet på kun noen mnd er resultat av ett fast forhold så ville jeg rygget unna, det samme om det var mye drama ang bidrag/barnefordeling på det eldste barnet. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #13 Skrevet 28. april 2021 Det er vanlig idag.. De fleste kvinner har også barn med flere enn en. Anonymkode: 32b14...723
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #14 Skrevet 28. april 2021 Baby på noen måneder, aldri i verden. Den eneste situasjonen jeg kan se for meg at dette vil være reelt er hvis jeg selv er godt voksen, har barn og er skilt, og er ferdig med det og barn på begge sider er voksne. Har han en på 20 og en på 23 med to forskjellige kvinner så er ikke det en faktor i hverdagen på samme måte. Ens forventninger til et parforhold er også annerledes når begge har tilbakelagt familieforhold på hver sin side. Man skal ikke bygge familie og rede på samme måte, partneren blir kun en kjæreste. Anonymkode: 5cf42...e03 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #15 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er vanlig idag.. De fleste kvinner har også barn med flere enn en. Anonymkode: 32b14...723 Har du noen kilder på dette? Veldig trist om det faktisk stemmer... Anonymkode: 5ad78...167
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #16 Skrevet 28. april 2021 Noen damer har også barn med 3 forskjellige menn og de får seg ny kjæreste likevel. Anonymkode: be3be...367
Jeffe Skrevet 28. april 2021 #17 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Noen damer har også barn med 3 forskjellige menn og de får seg ny kjæreste likevel. Anonymkode: be3be...367 Har noen barn med 4 forskjellige menn og får seg ny kjæreste, eller er 3 grensen?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #18 Skrevet 28. april 2021 Nei, av flere grunner. Det ville være svært negativt for meg at noen i det hele tatt vurderer å gå inn i et nytt forhold når de har en baby på bare noen mnd. Dernest ville jeg ikke ønsket å forholde meg til to ekser med alt det medfører. Jeg ville også vært usikker på om vedkommende er i stand til å ha et langvarig og stabilt forhold. Anonymkode: 6a4e0...696 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #19 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva er deres tanker om det? Den siste er en baby på noen mnd bare. Masse rot, eller kan det gå? Anonymkode: 7fca7...051 Jeg kunne aldri gjort det. Ikke pga barna egentlig, men åga den økonomiske delen. Når barnefar har 2 barn med 2 forskjellige damer, vil det innebære store kostnader i barnebidrag, innkjøp av altmulig som barna vil trenge fremover, konfirmasjoner osv. Dette er noe som vil gå sterkt utover en ny partner og eventuelt nye barn. Disse exene vil kreve mye penger fra barnefar. Anonymkode: 73cfe...6c7 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #20 Skrevet 28. april 2021 No thanks! Tenker det er fort gjort han kunne forlatt meg også da om vi hadde fått en baby. Anonymkode: bed5a...798 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå