AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Del Skrevet 28. april 2021 Er det noen som har tips til nettsider, youtubekanaler eller apper hvor en nybegynner kan finne gode treningsøkter? Jeg er overvektig og må legge om livsstilen, så har begynt å tenke kosthold samtidig som jeg beveger meg litt mer. Liker ikke å gå på treningssenter, så jeg kombinerer gåturer med egentrening hjemme. Har funnet noen fine youtubekanaler, men skulle gjerne hatt flere tips hvis det er noen som har! Disse har jeg prøvd og liker godt: Team Body Project Popsugar Fitness Walk at Home Anonymkode: 6c3cc...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #2 Del Skrevet 29. april 2021 Så flink du er som tar grep! Jeg har nylig gjort det samme selv, og The Studio, Johanna Soh, Juice and Toya er youtube kanaler jeg selv bruker Har slitt litt med enkelte av øvelsene men merker alltid noe forbedring neste gang jeg forsøker samme øvelse, og det er ganske givende i seg selv. Anonymkode: 9dfbc...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #3 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så flink du er som tar grep! Jeg har nylig gjort det samme selv, og The Studio, Johanna Soh, Juice and Toya er youtube kanaler jeg selv bruker Har slitt litt med enkelte av øvelsene men merker alltid noe forbedring neste gang jeg forsøker samme øvelse, og det er ganske givende i seg selv. Anonymkode: 9dfbc...1ef Takk for tips, skal sjekke ut disse! Anonymkode: 6c3cc...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #4 Del Skrevet 29. april 2021 Søk på Chloe Thing og Gainsbybrains. De har mange fine økter som ikke er så lange. Anonymkode: e875c...2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #5 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Søk på Chloe Thing og Gainsbybrains. De har mange fine økter som ikke er så lange. Anonymkode: e875c...2b9 Takk for tips! Anonymkode: 6c3cc...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugline Skrevet 30. april 2021 #6 Del Skrevet 30. april 2021 Jeg liker den "treningskompis" podkasten på NRK. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 30. april 2021 #7 Del Skrevet 30. april 2021 Jeg er fan av Blogilates og Tracy Campoli, begge på youtube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #8 Del Skrevet 30. april 2021 BodyFit by amy på YouTube passer fint for alle nivåer, hun er flink til å vise alternative øvelser. Liker også Heather Robertson og Madfit. Anonymkode: ff05f...2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #9 Del Skrevet 30. april 2021 Get fit with Rick. Litt likt walk at home, men jeg synes hans 10 000 steps er veldig bra. Emkfit er også gøy. Anonymkode: 5d3b6...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #10 Del Skrevet 1. mai 2021 Mange gode tips her nå, tusen takk! Anonymkode: 6c3cc...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 1. mai 2021 #11 Del Skrevet 1. mai 2021 Trening med kroppsvekt, fokus på styrke og litt puls, effektive økter på ca 35 min (i alle fall når jeg var med): Tina Rogde. Søk henne opp på FB eller instagram. Hun har 3 økter i uka, kosta 200 kr. for 4 uker når jeg var med. Da kan du velge å følge øktene live eller ta de når det passer 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå