AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Hei. Jeg er 36 uker idag og har hatt en del stikninger/strøm støt nedentil i det siste. Er skikkelig ubehagelig når de kommer, men varer heldigvis bare noen sekunder. Er dette modningstegn?? Anonymkode: 17313...519
Cer3s Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 (endret) Høres ut som modning ja 😊 det kan foregå i noen uker så det kan hende du må smøre deg med litt til tålmodighet, men det er jo godt å kjenne at noe skjer! 😃 Jo mer du sover og slapper av, spiser god mat og nyter tiden med barnefar/medmor, jo større sjangs er det for at fødselen starter tidigere 😁 Endret 28. april 2021 av Cer3s
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 Kan være babyen som treffer nerver også. Jeg har hatt det i alle mine svangerskap i hele tredje trimester, det har ikke vært modningstegn for min del, med førstemann ble jeg aldri moden, med stikningene hadde jeg for det. Anonymkode: bd1f9...202
jaromei Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 Jeg har hørt om lightning crotch, fant en artikkel om det her: https://www.whattoexpect.com/pregnancy/your-health/lightning-crotch-pain-pregnancy-symptom/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå